Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس، سعید سلطانی سروستانی مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران کشور در گفتگو با تسنیم، در ارتباط با مراحل بررسی کیفی شیر خام و فرآورده های لبنی قبل از عرضه به بازار مصرف  اظهار کرد: شیرخام از زمانی که از پستان گاو جمع آوری می شود توسط دامپزشکان ناظر در گاو داریهای صنعتی مورد نظارت قرار میگیرد تا مشکلی برای عرضه در بازار مصرف نداشته باشد و سلامت آن تایید شوند؛ دامداریهای سنتی نیز شیر خود را به مراکز جمع آوری شیر خام تحویل میدهند که آنها نیز در صورتی که سلامت شیر با مشکل مواجه باشد از دریافت آن خودداری می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شیر خام تحویلی دامداران نیز قبل از عرضه به صنایع فرآورده های لبنی( صنایع لبنی) مورد بررسی مجدد قرار میگیرد و بعد از آن خریداری می شود.

مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران کشور ادامه داد: همه کارخانه های صنایع لبنی نیز کارشناس بهداشتی از سوی وزارت بهداشت دارند تا سلامت محصولات تولید شده را تایید کند.

وی تصریح کرد: شدت سخت گیری سلامت شیر و فرآورده های لبنی در ایران 5 برابر ایالات متحده آمریکا است و مردم میتوانند با خیال آسوده این محصولات را مصرف کنند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: فرآورده های لبنی سلامت شیر شیر خام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۶۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۱۰ هزار بازدید کنترل‌کیفی در پخش منطقه آذربایجان شرقی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی از انجام بیش از ۱۰ هزار بازدید کنترل‌کیفی از مجاری عرضه سوخت و مصرف‌کنندگان عمده استان در سال ۱۴۰۲ در این منطقه خبر داد.

به گزارش شانا، به‌نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی، ناصر راشدی با اشاره به انجام کنترل‌های کمّی و کیفی مستمر فرآورده‌های نفتی در این منطقه بیان کرد: پارسال، با هدف صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان، شهروندان و صیانت از سرمایه ملی، ۱۰ هزار بازدید کنترل‌کیفی در سطح منطقه انجام شد.

وی افزود: کارشناسان منطقه به‌منظور تخصیص سهمیه سوخت مصرف‌کنندگان، در این مدت از ۲ هزار و ۸۰۰ واحد صنعتی و مصرف‌کنندگان عمده بازدید کرده‌اند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی اظهار کرد: بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ بازدید از جایگاه‌های عرضه سوخت مایع در این منطقه انجام شده است.

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۱۰ هزار بازدید کنترل‌کیفی در پخش منطقه آذربایجان شرقی
  • نحوه صحیح استفاده از انواع محصولات مراقبت پوست برای حفظ شادابی و سلامت
  • مصرف نمک و شکر در ایران چهار برابر استاندارد جهانی
  • مصرف نمک و شکر در ایران ۴ برابر استاندارد جهانی
  • ایرانی‌ها ۳.۵ برابر استاندارد جهانی شکر مصرف می‌کنند
  • ۱.۵ میلیون تن شیرخام به بازار‌های هدف صادر می‌شود
  • ضرورت کاهش مصرف نمک و شکر در ایران
  • افزایش ۳۴ درصدی مصرف سوخت جت در منطقه ارومیه
  • برنامه ریزی برای سلامت همه اقشار جامعه
  • محصولات لبنی کم چرب واقعا سالم‌ترند؟