Web Analytics Made Easy - Statcounter

قنبریان گفت: نتایج بررسی اعتراض داوطلبان تایید صلاحیت نشده فردا (۱۲ بهمن) اعلام می‌شود و رد اولی‌ها تا ۱۴ بهمن فرصت دارند دوباره اعتراض کنند.

«احمد قنبریان» با اشاره به زمان اعلام نتیجه بررسی اعتراض و شکایت داوطلبان رد صلاحیت شده یا عدم احرازی انتخابات مجلس در گیلان به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، گفت: نتیجه بررسی اعتراض و شکایت داوطلبان رد صلاحیت شده یا عدم احراز در مرحله بررسی هیئت نظارت استان و مرکزی، فردا (۱۲ بهمن) توسط شورای نگهبان به وزارت کشور اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سخنگوی هیات نظارت بر انتخابات شورای نگهبان در گیلان تاکید کرد:‌ داوطلبانی که در مراحل قبلی تایید، ولی در این مرحله رد صلاحیت می‌شوند، طبق تبصره سه ماده واحده مصوب مجمع تشخیص مصلحت، می‌توانند دوباره اعتراض کنند.

 

وی به ۲ مسیر مشخص شده برای دریافت اعتراض رد اولی‌ها اشاره کرد و گفت:‌ مسیر اول ارائه شکایت به صورت مستقیم به شورای نگهبان در تهران به آدرس ورزشگاه تختی است و مسیر بعدی اعتراض نیز مراجعه به دفتر نظارت بر انتخابات استان گیلان مستقر در استانداری گیلان است.

 

قنبریان تصریح کرد: رد اولی‌ها از ۱۲ تا ۱۴ بهمن سال جاری از ساعت ۸ تا ۱۴ فرصت دارند که اعتراض خود را از ۲ مسیر مشخص شده اعلام کنند.

 

سخنگوی هیات نظارت بر انتخابات شورای نگهبان در گیلان اذعان کرد:‌ نتایج نهایی کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس از حوزه‌های انتخابیه گیلان 22 بهمن سال جاری اعلام می‌شود و از 23 بهمن نیز تبلیغات انتخاباتی شروع می‌شود.

 

 

پایان پیام/164

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد فهما نماز جمعه مسجد دهه فجر کانون های فرهنگی هنری مساجد انتخابات مسجد خطبه نماز جمعه کاندیداهای رد صلاحیت انتخابات مجلس شورای نگهبان داوطلبان رد صلاحیت شده نظارت بر انتخابات شورای نگهبان بررسی اعتراض اعلام می شود رد اولی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۶۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

رئیس سازمان سنجش گفت: نتیجه اولیه کنکور ۱۴۰۳ به صورت کارنامه نیمه مرداد ماه اعلام می‌شود و چند روز پس از فرایند آن انتخاب رشته آغاز می‌شود

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو،  عبدالرسول پورعباس امروز ۶ اردیبهشت در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه الزهرا در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آزمون سراسری به سلامت در کل کشور آغاز شده است و فقط در یکی از شهر‌های استان سیستان و بلوچستان که سیل آمده ارتش جمهوری اسلامی با امکانات خود به کمک آمده و داوطلبان را جابه جا می‌کند.

وی درباره آزمون فرهنگیان خاطرنشان کرد: در هر پنج گروه آزمایشی علاوه بر دفترچه اختصاصی دروس مختلف دفترچه مختص پذیرش دانشجو معلم (فرهنگیان) نیز توزیع می‌شود و داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان باید به سوالات آن دفترچه پاسخ دهند. تعداد ۶۶۰ هزار نفر در مجموع متقاضی آزمون اختصاصی فرهنگیان هستند.

پورعباس افزود: داوطلبان در این مقطع زمانی به دلیل اینکه در اردیبهشت ماه کنکور را برگزار کرده‌ایم از آمادگی بیشتری برخوردار هستند و از این آمادگی استفاده می‌کنند و در تیرماه نیز در آزمون شرکت می‌کنند. ضمن اینکه نمرات کنکور ۱۴۰۲ نیز همچنان معتبر است، بنابراین در مقطعی که باید انتخاب رشته صورت بگیرد، یا به انتخاب خود داوطلب و یا به انتخاب سازمان سنجش ۴ نمره برای داوطلبان قابل استفاده است.

رئیس سازمان سنجش درباره زمان اعلام نتیجه اولیه کنکور ۱۴۰۳ گفت: کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد ماه اعلام می‌شود و چند روز پس از فرایند آن انتخاب رشته آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳  
  • زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳
  • اعلام زمان انتشار نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳
  • نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • شورای نگهبان در اظهارنظر نسبت به مصوبات، حتماً به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند
  • آیت‌الله مدرسی یزدی: شورای نگهبان در بررسی مصوبات، به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند
  • اعتراض دانشجویان دانشگاه سیستان به انتصاب مجدد مدیر متخلف
  • آزمون کنکور سراسری فردا در گیلان
  • صلاحیت خریداران سرخابی‌ها قبل از ورود به معامله بررسی شد