Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@23:39:15 GMT

اکران آثار منتخب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در یزد

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۲۸۴۳۵

اکران آثار منتخب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در یزد

ایسنا/یزد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از اکران آثار منتخب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر همزمان با تهران در یزد خبر داد.

«مجید جوادیان‌زاده» با اشاربه به برگزاری پنجمین جشنواره استان یزد از از ۱۵ الی ۲۱ بهمن، افزود: ۵ فیلم ویژه گروه سنی کودک و نوجوان در بخش سیمرغ و پروانه‌ها و ۱۳ فیلم بخش مسابقه در پردیس سینمایی تک یزد به نمایش درخواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حال حاضر در بخش ویژه کودک و نوجوان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، سه‌شنبه ۱۵ بهمن فیلم تورنا۲  ، چهارشنبه ۱۶ بهمن فیلم قطار آن شب، شنبه ۱۹ بهمن فیلم بیست و سه نفر، یکشنبه ۲۰ بهمن فیلم کاشی و ستاره و دوشنبه ۲۱ بهمن فیلم منطقه پرواز ممنوع اکران خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد اظهار کرد: برنامه سیمرغ و پروانه ها در یک سانس صبح و به صورت رایگان اکران می‌شود.

وی  اسامی فیلم‌هایی که در پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر یزد به اکران در خواهد آمد را شامل ابر بارانش گرفته، سینما شهر قصه، شنای پروانه (۱۵+)، عامه‌پسند، مردن در آب مطهر، آبادان یازده ۶۰، بی‌صدا حلزون، پدران، پوست، تعارض، خروج، خون شد (۱۲+)، اعلام کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، جوادیان زاده در پایان خاطرنشان کرد: جدول برنامه نمایش فیلم‌های جشنواره در سینماهای منتخب یزد آماده شده و بزودی پس از تأیید نهایی اتحادیه تهیه‌کنندگان، اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي يزد جشنواره فیلم فجر 98 کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر بهمن فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۸۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سُرنانوازی لرستان یک موسیقی جهانی شده است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تأکید بر لزوم حفظ و اعتلای موسیقی اصیل لرستان گفت: سرنانوازی لرستان یک موسیقی جهانی شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، اعظم روانشاد عصر امروز در جشنواره دوسالانه سرنانوازی در روستای بیشه لرستان با بیان اینکه لرستان خاستگاه موسیقی است و موسیقی در بطن و آئین‌های این استان قرار دارد اظهار داشت: باید سنت‌های پیشین محفوظ لرستان و ضمن نگهداری و حراست، به نسل‌های بعد انتقال داده شود.

وی، سرنانوازی را جز لاینفک موسیقی استان دانست و افزود: سرنانوازی از قدیمی‌ترین سازهای بادی با قدمت 5 هزار ساله است، همچنین یکی از سازهای مهم در سور و سوگ‌ مردم منطقه زاگرس محسوب می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: استاد شاه‌میرزا مرادی، سرنانوازی را در استان پرورش داده و به تبع آن شاگردان بسیاری تحت نظر این استاد گرانقدر آموزش دیده‌اند و امروز سرنانوازی یک موسیقی جهانی شده است. حفظ و اعتلای موسیقی اصیل لرستان از اولویت‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان است.

یادآور می‌شود، جشنواره دوسالانه «سرنانوازی» با عنوان «مروارید اقیانوس» یادمان استاد شاه‌میرزا مرادی و استاد رحم‌خدا نوری‌شاد با حضور اهالی فرهنگ، هنر و رسانه در روستای بیشه برگزار شد. این جشنواره از سری برنامه‌های طرح شهید آوینی و شب‌های فرهنگی لرستان در لرستان  از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و با همکاری انجمن موسیقی استان و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و موسسه فرهنگی گلونی برگزار شد.

انتهای پیام/645/

دیگر خبرها

  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • برگزاری هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • سُرنانوازی لرستان یک موسیقی جهانی شده است
  • مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان سکاندار کمیته آثار هنری در کنگره ملی شهدا شد
  • جشنواره موسیقی «شب‌های موسیق تاک در ملایر برگزار می‌شود
  • جشنواره فجر معماری به مجموعه جشنواره‌های وزارت فرهنگ اضافه می‌شود
  • معماری به جشنواره‌های فجر اضافه شد/ این جشنواره دوسالانه است
  • ارسال ۵۸۷ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره مطبوعات شرق کشور
  • معماری به جشنواره‌های فجر اضافه شد