Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-کارشناس قرآن و عترت اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور از برگزاری هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت همزمان با سراسر کشوربا حضور پرشور عاشقان کتاب وحی  در هنرستان شریعتی نیشابور خبرداد.

به گزارش خبرنگار آریا در نیشابور ،کارشناس قرآن و عترت اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابوراظهارکرد: هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت در چهار گروه مختلف شامل گروه اول ترجمه و مفاهیم قرآنی شامل تفسیر درک و معانی سوره بقره، گروه دوم معارف اهل بیت (ع) شامل ترجمه نهج‌البلاغه و حفظ و ترجمه صحیفه سجادیه، گروه سوم حفظ قرآن در 10 رشته حفظ، گروه چهارم بخش الکترونیک در دو رشته سبک زندگی و سیره معصومین (ع) و روخوانی قرآن را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رمضانعلی بیات گفت: رشته‌های سبک زندگی، سیره معصومین (ع) و روخوانی قرآن کریم به صورت الکترونیک و رشته‌های حفظ کل، حفظ جز 30، حفظ 20 جز اول، حفظ 10 جز اول، حفظ 5 جز اول، حفظ جز اول، حفظ 25 جز اول، حفظ 15 جز اول، حفظ و ترجمه نهج البلاغه، حفظ و ترجمه صحیفه سجادیه، تفسیر سوره بقره، ترجمه و درک معانی سوره بقره برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای تقویت وحدت و انسجام برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمان ها و نهادهای قرآنی، سنجش و ارزیابی کمی و کیفی عملکرد آموزشی مدارس، مؤسسات و مراکز قرآنی، ایجاد انگیزه در میان عموم جامعه به‌ویژه جوانان و نوجوانان برای فراگیری معارف قرآن و عترت این آزمون برگزار می شود.

کارشناس قرآن و عترت اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: در هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت بیش از 540 نفر در این آزمون در نیشابور ثبت نام کرده اند که  صبح روز روز جمعه11بهمن98 ساعت ٨:٣٠ صبح  در هنرستان شریعتی نیشابور با یکدیگر به رقابت پرداختند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برگزاری هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت در نیشابور هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت حفظ و ترجمه سوره بقره جز اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۸۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ فردا همزمان با سراسر کشور در مهاباد

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، خضری افزود: این آزمون دردو نوبت صبح و بعد از ظهر روز پنجشنبه ششم و جمعه صبح هفتم اردیبهشت برگزار می شود.

او اضافه کرد: دراین آزمون ۳ هزارو ۱۴۱ نفر داوطلب شرکت کردند که از این تعداد شرکت کننده ۶۴ درصد خانم و۳۶درصد آقا هستند.

خضری گفت: داوطلبان رشته ریاضی وانسانی نوبت صبح و داوطلبان رشته های هنر و زبان نوبت عصر روز پنجشنبه و داوطلبان رشته تجربی جمعه صبح هفتم اردیبهشت آزمون خواهند داد.

دیگر خبرها

  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ فردا همزمان با سراسر کشور در مهاباد+فیلم
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ فردا همزمان با سراسر کشور در مهاباد
  • ۱۲۹۵ داوطلب از شهرستان گناوه در آزمون سراسری شرکت می کنند
  • جزییات برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در استان فارس اعلام شد
  • جزئیات برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در استان فارس
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان اعلام شد
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری اندیشیده شده است
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد
  • دانشگاه آزاد نور میزبان یک‌هزار و ۳۷۸ داوطلب آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • آمار داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ / پیشتازی ۲۶ درصدی داوطلبان زن در نوبت اول