Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، لوییس پاگ، شناگر معروف انگلیسی به عنوان اولین انسان شناکننده در یخسار جنوبگان نامش را ثبت کرد. او در حالی در یخسار جنوبگان شنا کرد که تنها از لباس شنا، کلاه و عینک استفاده کرد.

لوئیس پاگ، این شناگر ۵۰ ساله که در کیپ تاون آفریقای جنوبی بزرگ شده است با شجاعتی ستودنی وارد آب فوق العاده سرد یخسار شد و به مدت ۱۰ دقیقه در آن به شنا پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال این شور و شوق پاگ تنها برای ثبت رکورد نبود. هدف اصلی لوئیس جلب توجه عموم و افزایش آگاهی آن‌ها در مورد تغییرات آب و هوایی بود.

پاگ، شناگری که در تمام هفت دریا که دنیا را دربرگرفته‌اند، شنا کرده است با انتشار پستی در توئیتر خود نوشت: « من در اینجا، شرق قطب جنوب شنا کردم تا این پیام را به مردم جهان برسانم. با توجه به سرعت ذوب شدن یخ ها در این منطقه، شکی ندارم با با یک پدیده اضطراری آب و هوایی روبه رو هستیم. رهبران جهان یا باید سریعا دست به کار شوند یا کنار بکشند. زمان در حال سپری شدن است( فرصت کوتاه است).

پاک همچنین در یک پست اینستاگرامی از تجربه شنای وحشتناک و در عین حال زیبای خود نوشت. او افزود: « من در طول شنا با رنگ‌های متنوعی از آبی، از روشن ترین تا تاریک ترین روبرو شدم. او همچنین در حین شنا با صحنه خطرناک خالی شدن ناگهانی اچه از طریق یک شکاف روبه رو شد که خوشبختانه تنها جابجایی یخ ها بود و پاگ پس از اتمام شنا سالم از آب خارج شد.

به گزارش ایندیپندنت این تازه آغاز ماجراجویی پاگ در قطب جنوب است و او قصد دارد در آینده ای نزدیک نامش را به عنوان اولین انسانی که در سراسر این دریاچه شنا کرده است ثبت نماید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قطب جنوب قطب جنوبگان شناکردن ثبت رکورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۸۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) خیابان اصلی شهر تفت یزد به زیر آب رفت!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ایرنا

tags # یزد ، اخبار حوادث ، سیل سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • بازی هوشمندانه یک کلاغ با انسان + فیلم
  • (ویدئو) خیابان اصلی شهر تفت یزد به زیر آب رفت!
  • (ویدئو) اولین تصاویر از محل وقوع تیراندازی و حریق در اربیل
  • برای اولین‌بار ساخت سلول زنده در آزمایشگاه/ انسان قادر به انجام کار طبیعت می‌شود؟
  • خلاصه بازی الهلال ۲ - ۱ العین امارات، اولین شکست پایان رؤیای قهرمانی بود + ویدئو
  • انتشار تصاویری از سیستم لانچ و پرتاب پهپاد ۱۳۶ برای اولین بار
  • اولین نبرد هوایی یک جنگنده تحت کنترل هوش مصنوعی و انسان انجام شد
  • فیلم| حضور یهودیان در مسجدالاقصی در اولین روز عید پسح
  • اولین نبرد هوایی بین یک جنگنده تحت کنترل هوش مصنوعی و انسان انجام شد
  • عکسی از ژست مازیار لرستانی در اولین ایفای نقش در یک فیلم