Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران هفته بیست دوم رقابت های لیگ دسته اول کشور معرفی شد.

علیرضا وهابی افزود : با توجه به اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، امید جمشیدی به عنوان داور دیدار تیم های سپیدرود رشت و علم و ادب تبریز معرفی شد که مهدی الوندی و  بهروز عالمی روشن نیز به عنوان کمک داور، جمشیدی را در این بازی همراهی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین فرهاد امینی به عنوان داور چهارم در این دیدار حضور خواهد یافت و مختار مهدوی نیز به عنوان ناظر گروه داوری، در بازی تیم های سپیدرود و علم و ادب تبریز حضور می یابد.

وی به دیدار سایر تیم های گیلانی در لیگ دسته اول اشاره و بیان کرد: در هفته بیست و دوم این رقابت ها نیز تیم داماش باید در کرمان به مصاف تیم مس این شهر برود و تیم فوتبال ملوان بندرانزلی نیز باید در دیداری خارج از خانه رو در روی تیم خوشه طلایی ساوه قرار گیرد.

تا پایان هفته بیست و یکم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، سپیدرود رشت با کسب ۱۹ امتیاز در مکان شانزدهم و علم و ادب (شهرداری) تبریز با کسب ۱۰ امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارند.

برچسب‌ها فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان لیگ دسته اول هفته بیست علم و ادب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۹۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم هاکی روی یخ پسران ایران راهی ازبکستان شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پسران زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا راهی ازبکستان شدند.   نمایندگان کشورمان در این دوره از مسابقات در گروه A با تیم‌های ازبکستان، تایلند، مالزی و کویت به رقابت می‌پردازند.   در گروه B این مسابقات نیز امارات، مغولستان، هند، اندونزی و ماکائو حضور دارند.   پسران زیر هجده سال ایران سه شنبه ۴ اردیبهشت در اولین بازی خود برابر تیم ازبکستان (میزبان این مسابقات) به میدان می‌روند.   هر تیم در گروه خود چهار بازی برگزار می‌کند و در صورت کسب امتیاز‌های لازم و صعود از گروه، یک بازی اضافه خواهد داشت.   تیم‌های اول هر گروه برای رده اول و دوم با هم رقابت می‌کنند و تیم‌های دوم هر گروه نیز برای رده سوم و چهارم به مصاف هم می‌روند.   برنامه مسابقات تیم ملی کشورمان به شرح زیر است:   سه شنبه ۴ اردیبهشت:  ایران_ ازبکستان ساعت ۱۸   پنجشنبه ۶ اردیبهشت: ایران _تایلند ساعت ۱۴:۳۰   جمعه ۷ اردیبهشت: ایران_کویت ساعت ۱۸   یکشنبه ۹ اردیبهشت:  ایران _مالزی ساعت ۱۸ ­

دیگر خبرها

  • واکنش ذوب آهن به داوری دیدار با آلومینیوم/ دو پنالتی گرفته نشد
  • سازمان لیگ: ورزشگاه یادگار امام تبریز برای حضور بانوان ایمنی ندارد
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + نامه
  • حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + تصویر نامه
  • شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!
  • حسینی: نمی‌توانیم از موقعیت‌های ۶۰ یا ۷۰ درصدی‌مان بهره بریم
  • شهرداری گرگان یک گام دیگر به فینال نزدیک‌تر شد
  • تیم هاکی روی یخ پسران ایران راهی ازبکستان شد