Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا حدادزاده با بیان اینکه هرچند نمی توان گزارش مغایرت های مالی شهرداری را مبنای قضاوت قرار داد اما قطعا اگر محرز شود تخلف مالی صورت گرفته با آن برخورد خواهیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا حداد زاده در مصاحبه با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به گزارش شورای شهر در خصوص وجود مغایرت مالی در شهرداری بیان داشت: در این زمینه خانم عامری در دادسرا حاضر شد و توضیحاتی درباره این گزارش داد البته معاون مالی شهرداری و چند تن از اعضا هم توضیحاتی دادند اما آنچه برداشت ما از این گزارش است اینکه این گزارش یک گزارش خام و اولیه بوده  و به تنهایی نمی تواند مبنای قضاوت قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با اشاره به توضیحات شهردار در صحن علنی شورا پیرامون مغایرت ها ابراز داشت: بنا بر ادعای شهرداری بخشی از این مغایرت ها برطرف شده وبخشی  نیز باقی مانده  است البته شهرداری معتقد است  بخشی از این مغایرت ها فنی بوده یعنی اینکه در ثبت و ضبط اعداد و ارقام مشکلاتی به وجود آمده و قابل رفع است.   حدادزاده تاکید کرد: هرچند نمی توان در این خصوص اظهار نظری کرد اما قطعا اگرمحرز شود تخلف مالی صورت گرفته با آن برخورد خواهیم کرد.   دادستان یزد مهمترین بخش گزارش مغایرت ها را بحث وصول چک های واگذار شده به شهرداری عنوان کرد و گفت:  شهرداری مدعی است بر اساس گزارش بانک، بخش عمده ای از این چک ها وصول شده که البته این موضوع در دست بررسی است.   وی خاطر نشان کرد: اینکه صرف این گزارش را بدون بررسی بیشتر مبنای سوء استفاده مالی گسترده در شهرداری بدانیم به نظر منطقی نیست و در صحبت های اخیر رئیس شورا نیز بر بررسی بیشتر موضوع تاکید شده بود.   انتهای پیام/  

 

منبع: دانا

کلیدواژه: برخورد خواهیم مالی شهرداری تخلف مالی مغایرت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۹۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف همکار با عوامل زباله گردی

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد فیاض مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل امور مناطق شهرداری تهران با همراهی عبدالمجید رحمانی رئیس مرکز رصد و پایش آسیب‌های اجتماعی با حضور در منطقه ۵ به بررسی اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در منطقه پرداخت.

مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل امور مناطق شهرداری تهران نیز طی سخنانی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی خلاقانه از زحمات همکاران به شهروندان اظهار داشت: توجه به ظرفیت‌های درون منطقه‌ای در نواحی و سرای محلات برای آگاه سازی شهروندان از موارد مورد انتظار در اجرای این طرح است.

فیاض ادامه داد: با متخلفینی که در خصوص اجرای طرح همکاری نکرده و کارشکنی می‌کنند از طریق ضابطین قضائی یگان حفاظت شهرداری برخورد قانونی خواهد شد و در مورد خودروها و مراکز جمع آوری و نگهداشت غیرمجاز زباله و پسماند پیگیری‌های قانونی انجام خواهد شد و در صورت اثبات همکاری پیمانکاران با زباله گردها، برخورد قانونی انجام می‌پذیرد.

در ادامه عبدالمجید رحمانی رئیس مرکز رصد و پایش آسیب‌های اجتماعی کلانشهر تهران نیز ضمن تشریح جایگاه این مرکز و مأموریت‌های آن خبر از موافقت صورت گرفته توسط دستگاه‌های مسؤول با پیگیری شهردار تهران جهت نگهداری معتادین متجاهر در مراکز وابسته بیش از شش ماه داد و گفت: این افراد پس از ترک اعتیاد با ارائه خدمات آموزشی به جریان اشتغال اضافه شده و تحت نظارت مستمر خواهند بود.

وی افزود: با پدیده تکدی گری سازمان یافته طی هماهنگی مقام قضائی به زودی برخورد قاطعی صورت می‌گیرد.

رحمانی ادامه داد: در موضوع کودکان کار و خیابان، اخلاق، مهربانی در کنار قاطعیت مدنظر است و باید از طریق مراکز غربالگری، کودکان مورد نظر به بهزیستی تحویل داده شده تا تحت پوشش حمایت یک سازمان تخصصی قرار گیرند.

داوود گودرزی «شهردار منطقه ۵» با اشاره به اهمیت مدیریت، ساماندهی و برخورد قاطع در مقوله ساماندهی اجتماعی و پسماند گفت: باید با داشتن روحیه جمعی و با رویکرد تشویقی موضوع پسماند بین شهرداری و شهروندان مطرح و از همه ظرفیت‌ها بهره برداری کرد.

شهردار منطقه ۵ اظهار داشت: با توجه به وجود مجموعه‌های تجاری و اداری گسترده در منطقه ۵ باید در قالب انعقاد تفاهم نامه‌های همکاری در حوزه پسماند اقدامات جدی صورت پذیرد.

کد خبر 6080788 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است
  • هشدار صندوق بین المللی پول درباره بدهی دولت آمریکا
  • برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف
  • برخورد جدی پلیس با تخلفات ساکن و ثبت تخلف پارک حاشیه ای با دوربین های متحرک
  • رشد ۵۸۳ درصدی درآمد حوزه سرمایه‌گذاری شهرداری قم
  • برخورد با پیمانکاران متخلف و عوامل غیرقانونی زباله‌گردی 
  • برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف همکار با عوامل زباله گردی
  • برخورد با پیمانکاران متخلف و عوامل غیرقانونی زباله‌گردی
  • ۱۲ میلیون تخلف ساکن اعمال قانون شد
  • برپایی دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان میانه در ۲۱ اردیبهشت