Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات تکواندو استان گیلان روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رقابت‌های لیگ برتر پومسه مردان کشور جام ستارگان جمعه شب در تهران پایان یافت که تکواندوکاران گیلانی در نهایت در هفته پایانی این مسابقات،  یک مقام قهرمانی،  یک عنوان نایب قهرمانی و یک مقام سومی را تصاحب کردند.

محسن سترگی افزود : در جریان این رقابت ها و در بخش رقابتهای انفرادی استاندارد و در رده سنی زیر ۱۴ سال،  امیرعلی علیزاده تکواندوکار شایسته گیلانی مقام نخست و عنوان قهرمانی را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین طاها روشنی مبارکی دیگر ورزشکارگیلانی حاضر در این رده سنی، توانست روی سکوی دوم این مسابقات قرار گرفته و عنوان نایب قهرمانی را تصاحب کند تا عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی این رده سنی به گیلان تعلق گیرد.

وی بیان کرد: در رقابت های رده سنی ۵۱ تا ۶۰ مسابقات انفرادی استاندارد نیز ابراهیم خاوری از استان گیلان پس از تکواندوکارانی از تهران بر سکوی سوم این دوره از مسابقات قرار گرفت.

رئیس هیات تکواندو استان گیلان خاطرنشان کرد: هفته هفتم و هشتم (پایانی) از دور برگشت هفتمین دوره لیگ برتر پومسه مردان کشور جام ستارگان با حضور ۲۴۹ نفر در بخش انفرادی استاندارد، تیمی استاندارد و انفرادی ترکیبی در فدراسیون تکواندو در تهران برگزار شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 استاندارد تکواندو رقابت های لیگ برتر عنوان قهرمانی لیگ برتر قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی انفرادی استاندارد لیگ برتر پومسه نایب قهرمانی استان گیلان رده سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۹۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ پومسه‌رو به اردوی تیم ملی راه یافتند

با برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی پومسه ۱۴ تکواندوکار به اردوی تیم ملی بانوان و آقایان جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا راه یافتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آخرین مرحله رقابت‌های انتخابی تیم ملی پومسه آقایان و بانوان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا برگزار شد و در پایان نفرات راه یافته به اردوی تیم ملی مشخص شدند.

بر همین اساس در پومسه استاندارد رده سنی 18 تا 30 سال، مرجان تاجی رستم آبادی، راضیه آقایی، مهسا برزگری و یاسمن لیموچی (ابداعی)، در رده سنی 31 الی 40 سال مهدیه عقبایی و الناز حسین آبادی، در رده سنی 41 الی 50 سال آتوسا فرهمند پارسا به اردوی تیم ملی راه یافتند. هدایت تیم بانوان برعهده فاطمه اسدپور به عنوان سرمربی است و سارا نوروزی نیز عهده‌دار مربیگری تیم کشورمان خواهد بود.

در بخش آقایان و در رده سنی 18 تا 30 سال پومسه استاندارد نیز یاسین زندی، در رده سنی 31 تا 40 سال مهدی جمالی ، حسین بهشتی، در رده سنی 41 تا 50 سال علی سلمانی، در رده سنی 51 تا 60 سال محمد تقی حاتمی، در رده سنی 61 تا 65 سال نادر خدامرادی و در رده سنی بالای 65 سال نیز هادی ترکاشوند به اردو راه یافتند. نیما مهرباین سرمربی تیم کشورمان است و باقر ملایی نیز عهده‌دار مربیگری تیم کشورمان خواهد بود.

رقابت‌های قهرمانی پومسه آسیا روزهای 27 و 28 اردیبهشت ماه در شهر دانانگ کشور ویتنام برگزار خواهد شد و ترکیب تیم کشورمان به این رقابت‌ها را کارگروه پومسه مشخص خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاراته قهرمانی کشور؛ معرفی نفرات برتر رده سنی امید‌ها
  • ۱۴ پومسه‌رو به اردوی تیم ملی راه یافتند
  • راهیابی ۱۴ پومسه رو به اردوی تیم ملی
  • قهرمانی ووشوکاران مهابادی در مسابقات جنوب استان
  • رسمی: قصه تندروان و شهداب به پایان رسید
  • قهرمانی ووشوکاران مهابادی در رقابت‌های جنوب استان
  • اعزام اسکواش باز خوزستان به مسابقات قهرمانی آسیا
  • تنیس باز خوزستانی در جایگاه سوم مسابقات قهرمانی کشور
  • نفرات برتر مسابقات قهرمانی تیراندازی اهداف پروازی رشته تراپ جنوب کشور معرفی شدند
  • ۷۱۷۱ گیلانی در ماه رمضان امسال خون اهدا کردند