Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- رئیس دوره‌ای اوپک از احتمال زیاد برگزاری نشست فوق‌العاده وزیران نفت و انرژی اوپک در ماه فوریه خبرداد.

به گزارش خبرگزاری رویترز از قاهره، محمد عرقاب، وزیر انرژی و معادن الجزایر و رئیس دوره‌ای نشست‌های سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) روز چهارشنبه (نهم بهمن‌ماه) اعلام کرد: بسیار محتمل است که صدوهفتادوهشتمین نشست مشترک اوپک به صورت فوق‌العاده و هشتمین نشست وزارتی اوپک و غیراوپک موسوم به اوپک پلاس به جای روزهای پنجم و ششم مارس (۱۵ و ۱۶ اسفندماه)، در ماه فوریه برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به پرسشی درباره احتمال تمدید توافق کاهش عرضه اوپک و تولیدکنندگان غیرعضو این سازمان، گفت: هر تصمیمی محتمل است.

عرقاب درباره تاثیر شیوع ویروس کرونا بر قیمت‌های جهانی نفت خام، گفت: ما در حال مذاکره با کشورهای عضو اوپک هستیم. تصمیم نهایی در روزهای آینده گرفته می‌شود.

برچسب ها: اوپک ، قیمت نفت ، ویروس کرونا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: اوپک قیمت نفت ویروس کرونا ماه فوریه فوق العاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۹۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ازسرگیری صادرات نفت کردستان

به گزارش خبرگزاری مهر یک منبع مطلع در وزارت نفت دولت مرکزی عراق به رسانه‌های عراقی اعلام کرده است که سازمان کشورهای صادرکننده (اوپک) به‌طور ویژه از حیان عبدالغنی، وزیر نفت عراق، خواسته است که با هدف کاهش نگرانی‌های اقتصادی، به روند ازسرگیری صادرات نفت میدان‌های نفتی منطقه کردنشین با خط لوله کرکوک-جیهان به ترکیه شتاب بخشد.

به‌گفته این منبع، اوپک به دولت عراق مجوز داده است که روزانه تا ۲۰۰ هزار بشکه نفت از منطقه کردنشین این کشور با خط لوله کرکوک-جیهان به ترکیه انتقال دهد و از طریق پایانه نفتی جیهان ترکیه روانه بازارهای جهانی کند.

براساس این گزارش، در پاسخ به درخواست اوپک، عبدالغنی این درخواست را به محمد شیاع السودانی، نخست‌وزیر عراق، ارسال کرده و منتظر پاسخ است.

کد خبر 6087605 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • پس لرزه برگزاری جلسه مجلس و دولت در دفتر قالیباف نه صحن مجلس
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • ازسرگیری صادرات نفت کردستان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • فلسطین نشست فوق‌العاده اتحادیه عرب را خواستار شد
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • انتخاب پنجمین رئیس‌جمهور در وقت فوق‌العاده
  • حیات بشر در قمر یخی زحل محتمل است