Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزاد قلندری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اجرای پروژه‌های عمرانی در قالب سدسازی و بزرگراه‌ها از چند سال قبل در این استان شتاب گرفته و در نظر است در کنار پروژه های نیمه تمام عملیات اجرایی سدها و بزرگراه‌ها هم تسریع شود.

وی ساماندهی ترافیک در اردبیل را یادآور شد و گفت:ترافیک در این شهر موجب نارضایتی مردم شده و تلاش براین است با برنامه‌ریزی و اولویت بندی از حجم ترافیک کاسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قلندری  افزود: دولت ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه پل قدس اردبیل اختصاص داده و براساس پیش بینی قرار  تا پایان سال ۹۹ تکمیل و بهره‌برداری شود.

وی همچنین از اختصاص ۵۰ میلیارد ریال  اعتبار برای احداث مرکز کنترل ترافیک شهر اردبیل خبر داد و گفت: با تکمیل مطالعات طرح جامع ترافیک و برنامه جامع کاهش تصادفات درون شهری سالانه میزان تلفات تصادفات تا ۱۰ درصد کاهش خواهد یافت.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل بیان کرد: تعیین تکلیف باغ شریعت و انتقال پادگان اردبیل به خارج از شهر را یادآور شد و گفت:با همکاری شهردرای توافق‌های لازم در این باره انجام شده است.

قلندری با اشاره به افتتاح طرح‌های سفر ریاست جمهوری  گفت: ۹۳ طرح عمرانی با اعتبار ۲۰ هزار و ۶۵۳ میلیارد ریال در شهرها و بخش‌های مختلف این استان در سفر رییسجمهوری به  بهره‌برداری رسید.

وی افزود: افتتاح ترومای بیمارستان امام خمینی اردبیل، سد و پایاب احمد بیگلو ، پل معلق شیشه‌ای هیر اردبیل ، راه چهار خطه اردبیل- سرچم ، چاده چهاربانده اردبیل-مشگین شهر و رضی - امیرکندی بطول ۵۰ کیلومتر ، آبگیری سد بفراجرد خلخال، ترمینال فرودگاه اردبیل از جمله پروژه‌های شاخص عمرانی است که در سفر رییس جمهوری  افتتاح شد.

برچسب‌ها افتتاح طرح اردبیل اعتبار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح طرح اردبیل اعتبار افتتاح طرح اردبیل اعتبار میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۹۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل -میانه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری اردبیل، پیگیری رفع مسائل و مشکلات و تأمین نیازمندی‌های استان از پایتخت، جزو برنامه‌های هفتگی سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل است که در سال جدید هم ادامه یافت.
در جریان این پیگیری‌ها برای پروژه‌های مختلف از جمله ابرپروژه راه‌آهن اردبیل - میانه، ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به این پروژه تخصیص یافت.
گفتنی است، در سال گذشته نیز بیش از ۱۵۰۰میلیارد تومان اعتبار به ایرپروژه راه‌آهن اردبیل - میانه تزریق شده بود.

دیگر خبرها

  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • وزارت نفت ۶ هزار و ۲۰۰ پروژه مسئولیت اجتماعی در کشور در دست اجرا دارد
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • تکمیل ۱۵۰۰واحد نیمه‌تمام صنایع تبدیلی اولویت وزارت جهاد کشاورزی
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • اعتبار تکمیل مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی بندر امام حسن تخصیص یافت
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • تخصیص ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل -میانه