Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@05:02:15 GMT

خوشحالی توماس توخل از ماندن کاوانی

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۳۰۰۲۶

خوشحالی توماس توخل از ماندن کاوانی

سرمربی پاری سن ژرمن تاکید کرد که خوشحال است که کاوانی در تیم باقی ماند.

به گزارش ایسنا و به نقل از اکیپ، ادینسون کاوانی تا آستانه جدایی از پاری سن ژرمن پیش رفت.

بهترین گلزن تاریخ باشگاه پاری سن ژرمن جایگاه خود را در ترکیب اصلی از دست داده و به صراحت اعلام کرده بود که به دنبال جدایی است.

او تا آستانه پیوستن به اتلتیکو مادرید پیش رفت اما رقم پایینی که باشگاه مادریدی پیشنهاد داد باعث شد تا این مهاجم ارگوئه‌ای در پاری سن ژرمن باقی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توماس توخل گفت: کاوانی باید اعتماد به نفس خود را بازیابد. او مهاجم بزرگی است که در پاری سن ژرمن دست به تاریخ‌سازی زده است. شخصا خوشحال هستم که کاوانی در پاری سن ژرمن باقی ماند و جدا نشد.

او ادامه داد: هر بازیکنی دوست دارد که در ترکیب اصلی بازی کند و نیمکت نشینی او را ناراحت می کند. کاوانی چندین هفته دور از میادین بوده است و برای بازگشت به روزهای اوج نیاز به زمان دارد و باید صبور باشیم. او در دیدار برابر مونپولیه آماده نخواهد بود. اگر کاوانی به روزهای اوجش برگردد به بازیکنی بسیار کلیدی برای ما تبدیل خواهد شد. به کاوانی کمک می‌کنیم تا هر چه سریع‌تر به روزهای اوجش برگردد.

توخل در پایان گفت: در باشگاه‌های بزرگ رقابت بالاست. در پاری سن ژرمن هم دو مهاجم بزرگ به نام‌های کاوانی و ایکاردی را داریم که می‌توانند کمک زیادی به هم کنند. ایکاردی با وجود آن که در چند دیدار اخیر گلزنی نکرده است اما بازیکن تاثیرگذاری است و در کارهای دفاعی  هم حضوری فعال دارد. او بازیکنی قابل اعتماد و بسیار قوی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ادینسون کاوانی تیم فوتبال پاری سن ژرمن فرانسه توماس توخل پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۰۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی

پاری سن ژرمن با نتیجه ۴ بر یک در بازی خارج از خانه مقابل لوریان برنده شد.

به گزارش ایسنا، پاری سن ژرمن امشب (چهارشنبه) در بازی معوقه هفته بیست و نهم لیگ یک فرانسه به مصاف لوریان رفت و با نتیجه پرگل ۴ بر یک برنده شد.

در این بازی برای شاگردان لوئیس انریکه عثمان دمبله (دقایق۱۹ و ۶۰) و کیلیان امباپه (دقایق ۲۲ و ۹۰) گلزنی کردند و تنها گل میزبان را هم بامبا در دقیقه ۷۳ به ثمر رساند.

با این برد پاری سن ژرمن صدرنشین ۶۹ امتیازی شد و و در فاصله چهار هفته مانده به پایان فصل، تنها به دو امتیاز دیگر برای تثبیت قهرمانی‌اش نیاز دارد. پی‌اس‌جی با موناکو رده دومی ۱۳ امتیاز اختلاف دارد. لوریان رده هفدهمی هم ۲۶ امتیازی باقی ماند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • گل دوم عثمان دمبله به لوریان روی حرکت تکنیکی زیبا و پاس کیلیان ام باپه (لوریان 0-3 پاری سن ژرمن)
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • لوئیز انریکه: تاریخ پاری سن ژرمن را با فتح چهارگانه می‌نویسیم
  • توماس توخل مشکلی با ماندگاری در بایرن مونیخ ندارد
  • رالف رانگنیک گزینه اصلی جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • پیام توماس توخل به منچستریونایتد: آماده بازگشت به لیگ برتر هستم
  • تماس توخل با سران منچستریونایتد