Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتفلیکس قرارداد‌های خود با آدام سندلر و کمپانی فیلمسازی او را برای ۴ فیلم دیگر افزایش داد.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ورایتی، نتفلیکس کمپانی نمایش آنلاین روز جمعه اعلام کرد ۴ قرارداد دیگر با کمپانی «هپی مدیسون پروداکشنز» متعلق به آدام سندلر بسته است.

«معمای قتل» آدام سندلر محبوب‌ترین عنوان نتفلیکس در آمریکا در سال ۲۰۱۹ بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم که با بازی سندلر و جنیفر آنیستون ساخته شد، ششمین فیلمی بود که سندلر برای نتفلیکس ساخت.

نتفلیکس اعلام کرده که اعضای این شبکه از سال ۲۰۱۵ تاکنون ۲ میلیارد ساعت برای تماشای فیلم‌های سندلر وقت صرف کرده‌اند.

این شبکه استریمینگ افزوده او را با نام هر یک از شخصیت‌هایی که ایفا کرده بنامیم یا خیلی ساده به او آدام بگوییم، یک واقعیت درباره او به اثبات رسیده و اینکه هوادارانش از دیدن او سیر نمی‌شوند.

تد ساراندوس رییس دفتر تولید محتوای نتفلیکس افزوده: مردم عاشق داستان‌های او و طنز وی هستند؛ به همین دلیل واقعاً هیجانزده هستم که اعلام می‌کنم ۴ قرارداد دیگر با وی امضا کرده‌ایم و همکاری‌مان را برای ایجاد خنده بیشتر در سراسر جهان با سندلر ادامه می‌دهیم.

آدام سندلر به تازگی بازیگر فیلم «جواهرات تراش نخورده» ساخته برادران سفدی بوده که حدود ۴۸ میلیون دلار در آمریکا در ۶ هفته فروخت. این فیلم از جمعه از سوی نتفلیکس در سراسر جهان در دسترس مردم قرار گرفته است. سندلر برای بازی در این فیلم عنوان بهترین بازیگر از سوی هیات ملی نقد را به دست آورد و نامزدی جوایز اسپریت برای فیلم‌های مستقل را دریافت کرد.

نتفلیکس درباره جزییات ۴ قرارداد جدید خود با این هنرمند صحبتی نکرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آدام سندلر نتفلیکس فیلم های هالیوود آدام سندلر ۴ قرارداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۰۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق توخل و بایرن بر سر جزییات فسخ قرارداد

باشگاه بایرن مونیخ و توماس توخل بر سر جزییات فسخ قرارداد همکار‌ی‌شان به توافق رسیدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در اوایل اسفند ماه باشگاه بایرن مونیخ به‌طور رسمی اعلام کرد در توافق دوجانبه با توماس توخل، در انتهای فصل جاری به همکاری با یکدیگر پایان خواهند داد، این در حالی است که سرمربی پیشن تیم‌های دورتموند، پاری‌سن‌ژرمن و چلسی تا پایان ماه ژوئن 2025 با بایرن قرارداد دارد.

بر اساس گزارش روزنامه «بیلد» آلمان؛ موضوع فسخ قرارداد توماس توخل در تابستان پیش‌رو بین طرفین حل و فصل شده و باشگاه بایرن مونیخ تعهد کرده که به عنوان غرامت، دستمزد سال پایانی قرارداد این مربی آلمانی را به طور کامل به او پرداخت کند، اما بدون هیچ پاداش احتمالی. گفته می‌شود او سالیانه چیزی بین 10 تا 12 میلیون یورو از بایرن حقوق می‌گیرد.

آمادگی ستاره بایرن مونیخ برای مذاکره با آرسنال

توخل که در ماه مارس 2023 جانشین یولیان ناگلسمان در بایرن مونیخ شد، تاکنون در 49 بازی روی نیمکت این تیم نشسته که حاصل آن 32 برد، 6 تساوی و 11 شکست بوده است. او فصل گذشته باواریایی‌ها را به قهرمانی در بوندس‌لیگا رساند. بایرن مونیخ در حال حاضر با 60 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی آلمان ایستاده و با بایرلورکوزنِ صدرنشین 10 امتیاز اختلاف دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توافق بایرن و توخل برای فسخ قرارداد
  • توافق توخل و بایرن بر سر جزییات فسخ قرارداد
  • ربات های مبارز هیوندای با توجه به خودروهای این کمپانی! (تصاویر)
  • پدیده عجیب کورش کمپانی چگونه شکل گرفت؟/ چرا همه این‌قدر دیر متوجه شدند؟
  • تلاش WWE برای حضور هالک هوگن و استون کلد استیو آستین در رسلمنیا
  • تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق پنج سال دیگر
  • قرارداد صادرات گاز ایران به عراق تمدید شد
  • رونمایی از لوگوی جدید لیگ۱ فرانسه / عکس
  • آیا هوش مصنوعی در ارائه ربات های مرسدس بنز با توجه به خودروهای این کمپانی موفق عمل کرده است؟ (تصاویر)
  • معرفی ۴۰۲۴ متقاضی مسکن روستایی به بانک در استان مرکزی