Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@10:49:37 GMT

معرفی برترین‌های اتومبیلرانی دریفت کشور در اهواز

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۳۰۱۰۸

معرفی برترین‌های اتومبیلرانی دریفت کشور در اهواز

ایسنا/خوزستان نفرات برتر راند چهارم رقابت‌های اتومبیلرانی فرمولا دریفت کشور در اهواز شناخته شدند.

ابراهیم جوانمردی، رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: این مسابقات از دهم بهمن‌ماه به مدت دو روز در پیست اتومبیلرانی غدیر اهواز برگزار شد که از ۱۸ اتومبیلران شرکت‌کننده، ۱۲ نفر به فینال مسابقات راه پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که مسابقات در سطح بالا و با استقبال بسیار خوب تماشاگران همراه بود، گفت: در پایان شهاب پیشانی‌دار از خوزستان به قهرمانی رسید، هادی جعفرپور از مرکزی نایب‌قهرمان شد و محمد محمدی از خوزستان مقام سوم را به دست آورد. همچنین جام اخلاق به بیگدلی از مازندران اهدا شد.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان عنوان کرد: هر آن‌چه از نظر ایمنی، امنیتی و آماده‌سازی پیست برای برگزاری هر چه بهتر این رقابت‌ها لازم بود، را به نحو شایسته انجام دادیم و مسئولان فدراسیون نیز از روند برگزاری مسابقات ابراز رضایت داشتند.

وی خاطر نشان کرد: خوزستان برای دومین بار از مسابقات فرمولا دریفت کشور میزبانی کرد و خوشبختانه رقابت‌های راند چهارم نیز از صدا و سیمای استان خوزستان به صورت مستقیم پخش شد.

جوانمردی با قدردانی از ورزشکاران خوزستانی نیز گفت: خوزستان در هر دوره از رقابت‌های دریفت کشور موفق به کسب یک عنوان قهرمانی شده است و امیدوارم در ادامه نیز این موفقیت‌ها تداوم داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان اتومبیلرانی دریفت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۰۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراژدی در پیست اتومبیلرانی سریلانکا؛ ۷ نفر کشته شدند (+فیلم)

 مسابقات هیجان‌انگیز اتومبیل‌رانی در سریلانکا پس از انحراف یکی از اتومبیل‌ها و برخورد به تماشاگران، به فاجعه تبدیل شد.

به گزارش ایرنا، در جریان مسابقات اتومبیل‌رانی که در منطقه مسکونی «دیاتالاوا» در سریلانکا برگزار شد، انحراف یکی از خودروها و ورود آن به داخل جمعیت حاضر در کنار پیست، به مرگ هفت نفر و مصدوم شدن دست کم ۲۱ تن منجر شد.

این منطقه در دل شهر قدیمی دیاتالاوا که پایگاه نظامی در آن قرار دارد، واقع شده است. بر اساس اعلام مقامات نظامی، در بین قربانیان این حادثه علاوه بر تماشاگران و یک دختر ۸ ساله، نام چهار مقام رسمی مسابقه نیز دیده می‌شود.

پلیس در رابطه با این حادثه دو راننده را بازداشت کرده اما جزئیاتی درباره شرایط آنها مخابره نشده است. پیست مسابقات نیز متعلق به ارتش و دانشکده افسری در اطراف آن دایر است. به گفته شاهدان عینی، پیش از انحراف این اتومبیل، یک خودروی دیگر در پیست واژگون شده و کنار پیست نیز هیچ حفاظی تعبیه نشده بود.

پنج نفر از قربانیان در محل حادثه جان باختند و دو تن دیگر به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان جان خود را از دست دادند. وضعیت چند تن از مصدومان حادثه نیز وخیم گزارش شده است. 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ایسنا: قراردادی عجیب در فدراسیون اتومبیلرانی/ ضمانت ۲۴ میلیونی برای عواید میلیاردی! سیل در سریلانکا با 91 قربانی (عکس)

دیگر خبرها

  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • تراژدی در پیست اتومبیلرانی سریلانکا؛ ۷ نفر کشته شدند (+فیلم)
  • ۷ کشته در پی حادثه در مسابقات اتومبیلرانی سریلانکا
  • معرفی برترین‌های مسابقات پرش با اسب استان همدان جام جمهوری 
  • برترین‌های مسابقات پرش با اسب استان همدان جام جمهوری معرفی شدند
  • برترین‌های مسابقات رده سنی تنیس کشور معرفی شدند
  • معرفی برترین‌های رده‌های سنی تنیس کشور در ساری
  • معرفی برترین‌های پرش با اسب استان اصفهان
  • معرفی نفرات برتر جام برترین‌های دارت کشور
  • برترین‌های مسابقات ووشو بانوان در بخش ساندا معرفی شدند