Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات مدیره شبکه ملی ایثارگران گفت: با پیگیری شبکه ملی ایثارگران مطالبات دولت به بیمه دی پرداخت شد. ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰ فرهنگی فرهنگ حماسه و مقاومت نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سردار حسین صفری، رئیس هیات مدیره شبکه ملی ایثارگران ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خدمت رهبر معظم انقلاب، مردم شریف ایران و جامعه ایثارگری کشور گفت: در پی جلسه اعضای شورای مرکزی شبکه ملی ایثارگران با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و پیگیری‌های متعدد، مشکل درمان و بیمه جامعه ایثارگری کشور(خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان) مرتفع و مطالبات بیمه دی پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفری ادامه داد: شبکه ملی ایثارگران در راستای مهمترین هدف خود که همانا پیگیری مشکلات جامعه ایثارگری کشور است یکی از بزرگترین دغدغه ایثارگران که برای خدمات درمانی و بیمه‌ای آن‌ها مشکل ایجاد کرده بود (بدهی 2500 میلیارد تومانی دولت به بنیاد شهید و امور ایثارگران) و به علت ناتوانی مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران در حل این مشکل موجب نارضایتی شدید آنان شده بود را در دستور کار خود قرار داد و  با پیگیری‌ها و جلسات مکرر با مسئولین کشور درصدد حل این مشکل برآمد، که اصلی‌ترین این رایزنی‌ها جلسه با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بود و نتیجه آن تنظیم صورتجلسه‌ای بین سازمان برنامه و بودجه، شبکه ملی ایثارگران، نمایندگان بنیاد و همچنین بیمه دی شد که در آن آمده بود:

1- معوقات و بدهی‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران به شرکت بیمه دی تا دهم دی ماه سال جاری به صورت دقیق محاسبه و 20 درصد آن نقدی و الباقی بصورت اسناد خزانه  اسلامی با حفظ قدرت خرید تسویه شود.

2- شرکت بیمه دی تا پایان بهمن ماه عهده‌دار خدمت رسانی بابت قرارداد بیمه درمانی تکمیلی ایثارگران خواهد بود و پس از این تاریخ در مورد استمرار قرارداد مذکور توسط شرکت بیمه دی و یا انعقاد قرارداد بیمه درمانی تکمیلی با سایر شرکت‌های بیمه‌گر در سقف سرانه قرارداد فعلی توسط شبکه ملی ایثارگران و سازمان برنامه و بودجه کشور تصمیم گیری خواهد شد.

مشاور رئیس سازمان برنامه بودجه کشور در پیگیری امور ایثارگران گفت: امروز بعداز پیگیری‌های مکرر مطالبات دولت به بیمه دی پرداخت شد، که جا دارد از حمایت‌های همه جانبه و خالصانه جناب آقای نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور نیز قدرانی شود.

اعلام فراخوان عضوگیری شبکه ملی ایثارگران

سردار صفری در پایان تاکید کرد: شبکه ملی ایثارگران به عنوان نماینده قانونی جامعه ایثارگری کشور به ایثارگران به عنوان قهرمانان ملی این مرز و بوم اطمینان می‌دهد که برای پیگیری مشکلات آنان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

"شبکه ملی ایثارگران" دارای مجوز فعالیت از وزارت کشور و متشکل از انجمن های رسمی کشوری از قشرهای مختلف ایثارگری (خانواده شهدا،جانبازان و آزادگان) و تنها شبکه ملی و رسمی ایثارگران می باشد.

انتهای پیام/

R1013186/P/S4,38/CT1 واژه های کاربردی مرتبط بیمه ایثارگران شبکه ملی ایثارگران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیمه ایثارگران بیمه ایثارگران رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بنیاد شهید و امور ایثارگران جامعه ایثارگری کشور شبکه ملی ایثارگران بیمه دی پرداخت شد شرکت بیمه دی پیگیری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۰۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت وام فرزندآوری؛ بهانه جدید کلاهبرداران سایبری

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به اجرای طرح حمایتی دولت در پرداخت وام فرزندآوری گفت: برخی از افراد سودجو و کلاهبردار با ارسال پیامک و انجام تبلیغات مختلف در شبکه‌های اجتماعی، شهروندان را به سمت درگاه‌های جعلی پرداخت هدایت می‌کنند و قصد کلاهبرداری از آنان را دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سیدمصطفی مرتضوی اظهار کرد: افراد سودجو همواره از هر فرصتی برای کلاهبرداری و سوءاستفاده از کاربران استفاده می‌کنند و یکی از این فرصت‌ها، سوءاستفاده از ارائه تسهیلات و وام‌های بانکی است، در همین راستا نیز این احتمال وجود دارد که مجرمان سایبری تحت عنوان ثبت‌نام وام فرزندآوری یا دریافت خارج از نوبت این وام اقدام به درج تبلیغ در فضای مجازی کنند.

وی افزود: مجرمان سایبری با روش‌های مختلف مانند ارسال لینک‌های جعلی در شبکه‌های اجتماعی با عناوینی همچون «برای ثبت‌نام وام فرزندآوری بر روی لینک زیر کلیک کنید» متقاضیان را به صفحات فیشینگ هدایت و اقدام به سرقت از حساب بانکی آن‌ها می‌کنند.

رئیس پلیس فتای استان اصفهان ادامه داد: هموطنان توجه داشته باشند که سایت ve.cbi.ir به عنوان تنها سامانه رسمی تسهیلات قرض الحسنه فرزند فعال است و از مراجعه به لینک‌های ارائه شده در شبکه‌های اجتماعی خودداری کنند.

مرتضوی خاطرنشان کرد: پلیس فتا به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان است و کاربران می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک در فضای مجازی آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir بخش گزارش‌های مردمی یا با شماره ۰۹۶۳۸۰ با ما در میان بگذارند.

کد خبر 747366

دیگر خبرها

  • شهرداری‌ها در انتظار سهم خود از مالیات
  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • لزوم تدبیر جدی برای پرداخت مطالبات پزشکان خانواده
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • پرداخت وام فرزندآوری؛ بهانه جدید کلاهبرداران سایبری
  • تودیع و معارفه‌ استاندار مازندران از گلایه‌ها تا مطالبات
  • ۱۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات پیمانکاران در سال جاری پرداخت می شود
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • پیگیری تبدیل وضعیت نیرو‌های ایثارگر در شرکت آبفای استان یزد