Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-آدام سندلر که با فیلم‌ «راز جنایت» در کمپانی نتفلیکس موفق ظاهر شد، در چهار فیلم دیگر با این شرکت همکاری خواهد کرد.

با اعلام این سایت شبکه نتفلیکس همکاری خود را با آدام سندلر و کمپانی هپی مدیسون برای مدت بیشتری ادامه می‌دهد.

چندی پیش اعلام شد که فیلم سینمایی «راز جنایت» با بازی سندلر به محبوب‌ترین فیلم نتفلیکس در سال ۲۰۱۹ بدل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم که جنیفر آنیستون هم در آن نقش آفرینی می‌کند، ششمین همکاری آدام سندلر با نتفلیکس بود و پروژه‌های مشترک آن‌ها «۶ کله پوک»، «سندی وکسلر» و «هالووین هیوبی» را شامل می‌شود.

نتفلیکس ادعا می‌کند که مخاطبان آن ، ۲ میلیارد ساعت فیلم سینمایی «۶ کله پوک» آدام سندلر که در سال ۲۰۱۵ منتشر شده است را تماشا کرده اند!

تد ساراندوس، رئیس بخش محتوایی نتفلکیس در این باره می‌گوید: مخاطبان ما از او سیر نمی‌شوند. آن‌ها داستان‌ها و حس شوخ طبعی او را دوست دارند، همانطور که در راز‌های جنایت شاهدش بودیم. خیلی مشتاق هستیم که همکاری خود را با سندلر گسترش دهیم و خنده‌ بیشتری را به دنیا تقدیم کنیم.

سندلر به تازگی در فیلم جنایی هیجانی «الماس‌های نخراشیده» به کارگردانی بنی سفدی در نقش یک جواهر فروش ظاهر شده؛ این فیلم در شش هفته ۴۸ میلیون دلار در آمریکا فروخت. سندلر از سوی هیئت بازبینی فیلم به عنوان بهترین بازیگر مرد انتخاب شد و در جوایز فیلم‌های مستقل هم نامزد شد. نتفلیکس هنوز جزئیاتی از چهار فیلمی که قرار شده در همکاری جدید با سندلر ساخته شود، ارائه نکرده است.

سندلر با بازی در فیلم‌هایی مثل «بزرگ شده ها»، «تو حریف زوهان نمی‌شوی»، «بیلی مدیسون» و «آبدارچی» شناخته می‌شود. او پیش از تأسیس کمپانی خود، اولین فعالیت هایش را به عنوان کمدین آغاز کرد و در سال‌های ۱۹۹۱ تا ۱۹۹۵ با برنامه «پخش زنده شنبه شب» همکاری می‌کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: فیلم‌

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فیلم آدام سندلر چهار فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۰۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌ها در غرب و شرق کشور

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز دامنه بارش‌ها مناطقی در غرب، مرکز و شمال شرق کشور را در بر می‌گیرد. فردا بارش‌ها در شمال غرب و غرب پایان می‌یابد، اما در سیستان و بلوچستان و برخی مناطق هرمزگان ادامه خواهد داشت.

شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۵ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تداوم بارش های بهاری در کشور
  • بهادری جهرمی: دولت پیگیر حقابه هیرمند بوده و خواهد بود/ توسعه و تقویت همکاری‌های امنیتی بین تهران و اسلام آباد یکی از اهداف سفر رئیسی به پاکستان / تداوم برنامه‌های حمایتی دولت از کشاورزان در سال جاری / آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته
  • آشنایی با محصولات و نمایندگی ABB
  • تداوم بارش ها در یزد
  • سازمان همکاری اسلامی تداوم حملات اسرائیل را جنایت علیه بشریت خواند
  • شکایت ۹ میلیون دلاری بکام از ستاره هالیوود
  • تداوم بارش‌ها در غرب و شرق کشور
  • گلدبرگ: AEW مزخرف است و هرگز به آنجا نخواهم رفت/ اخبار WWE
  • تداوم بارندگی در استان سمنان
  • تداوم نظارت بر نانوایی‌های ایلام