Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@13:34:28 GMT

نفرات برتر مسابقات سوپر لیگ دارت معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۳۰۵۹۷

نفرات برتر مسابقات سوپر لیگ دارت معرفی شدند

نفرات برتر مرحله دوم‌ مسابقات دارت پلی آف رنکینگ مناطق کشور زیر گروه لیگ برتر در دو بخش آقایان و بانوان معرفی شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، این رقابت‌ها به میزبانی هیات انجمن‌های ورزشی و کمیته دارت استان البرز و حمایت مالی موسسه راش کیک، در سالن ورزشی دانشگاه خوارزمی کرج برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش آقایان جواد بیات از خراسان رضوی در جایگاه نخست ایستاد، ابوالفضل علیزاده از خراسان جنوبی در ردیف دوم قرار گرفت و امیر رضا خضراب از بوشهر و محمدرضا زمانی راد از آرمان الکترونیک شرکت توزیع نیروی برق شمال کرمان مشترکا در جایگاه سوم قرار گرفتند.

اما در بخش بانوان زهرا رجبی از خراسان جنوبی اول شد، مهتاب منصوری از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در جایگاه دوم ایستاد و پانیذ تراب‌نژاد از تهران و مریم عسگری از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان مشترکا سوم شدند.

بدین ترتیب در پایان مرحله دوم پلی آف ۱۶ نفر در بخش مردان و ۱۶ دارتر خانم جواز حضور در مرحله نهایی را بدست آوردند که در نهایت ۴ نفر برتر آقایان و ۴ نفر برتر بخش بانوان به لیگ برتر راه خواهند یافت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیگ برتر خبرگزاری برنا دارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۰۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه یابی نمایندگان کشورمان به مرحله پایانی اسکواش قطر جونیور


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات بین‌المللی قطر جونیور در رده‌های سنی کمتر از ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷و ۱۹ سال پسران از دوم تا ششم اردیبهشت برگزار می‌شود.

نمایندگان کشور‌های جمهوری اسلامی ایران، کویت، چین، اردن، عربستان، پاکستان، مصر، سنگاپور، هند، مالزی، آمریکا، سری‌لانکا و کشور میزبان در دوحه با هم رقابت می‌کنند.

در روز دوم این رقابت‌ها، امیررضا الوانساز، نماینده رده سنی کم‌تر از ۱۳ سال کشورمان موفق شد به جمع ۴ نفر برتر راه یابد که مسابقه او در این مرحله نیز بعد از ظهر امروز برگزار خواهد شد.

در رده سنی کم‌تر از ۱۵ سال نیز رایان گلابیان، علی رحیمی کاری و یوسف قرشی به جمع ۸ نفر راه پیدا کردند که مسابقات این مرحله در حال برگزاری است.

در رده سنی کم‌تر از ۱۷ سال هم باربد چاوشی و محمدصالح آخانی به جمع ۸ نفر برتر راه یافتند که مسابقات این مرحله نیز در حال برگزاری است.

محمد چنگانیان و سیدمبین سیدان به جمع ۴ نفر برتر رده سنی کم‌تر از ۱۹ سال راه پیدا کردند که باید با یکدیگر مسابقه بدهند و نفر برتر به فینال این رده سنی راه پیدا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان
  • شاهکار اسکواش‌ بازان ایران در قطر
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • راه یابی نمایندگان کشورمان به مرحله پایانی اسکواش قطر جونیور
  • برپایی آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد
  • پایان مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان