Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان مدیرت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: امکان بهره‌مندی تاکسیرانان اصفهان از بیمه تامین اجتماعی تا پایان سال‌جاری محقق می‌شود.

هادی منوچهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بیمه تاکسیرانان فعال و دارای پروانه معتبر به زودی با باز شدن امکان ثبت نام و با همکاری سازمان تامین اجتماعی انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: از حدود سال ۱۳۹۳ به دلیل تامین نشدن ردیف بودجه‌های دولتی امکان ثبت نام جدید رانندگان ناوگان تاکسی برای استفاده از ۵۰ درصد تخفیف بیمه متوفف شده بود که با تلاش نمایندگان مجلس شورای اسلامی و پیگیری خانواده بزرگ حمل و نقل و مساعدت دولت این امر محقق می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیرت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان افزود: با توجه به اینکه سازمان تاکسیرانی اصفهان در حال انجام آخرین مراحل تکمیل لیست رانندگان فعال و ارسال اطلاعات به اتحادیه تاکسیرانی کشور جهت آغاز ثبت‌نام است، امیدواریم به زودی شاهد پوشش رسمی بیمه تامین اجتماعی تاکسیرانان جا مانده از سال‌های گذشته باشیم.

وی ادامه داد: پس از رفع مشکل بیمه تامین اجتماعی هدف و خواسته رانندگان استفاده از مزایای سختی کار جهت بیمه شدگان این طرح و بیمه تکمیلی خواهد بود که قطعا سازمان‌های تاکسیرانی در خصوص این موارد در سال آینده مصمم و پیگیری لازم را انجام خواهند داد.

منوچهری گفت: در حال حاضر در شهر اصفهان ۹ هزار و ۵۰۰ خودروی پلاک «ت» و هشت هزار و ۵۰۰ دستگاه خودروی سرویس مدارس و حدود سه هزار و ۵۰۰ آژانس تاکسی بی‌سیم بانوان فعال است.

کد خبر 408360

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سازمان تاكسيراني اصفهان تاکسی رانندگان تاکسی شهرداری اصفهان کلانشهر شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بیمه تامین اجتماعی هزار و ۵۰۰ ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۰۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه رایگان مادران غیر شاغل روستایی و عشایر دارای سه فرزند و بیشتر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیر صندق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان اصفهان گفت: مادران غیر شاغل روستایی و عشایری که تاریخ تولد فرزند سوم و بیشتر آنها از اول فروردین ۱۳۹۶ به بعد است، می‌توانند تا ۳۱ فروردین برای استفاده از مزایای بیمه تامین اجتماعی شامل (از کار افتادگی، بازنشستگی، بازماندگان متوفا و نقل و انتقال سوابق) ثبت نام کنند.
کیانوش کازرونی افزود: مادران دارای سه فرزند می‌توانند با مراجعه به سایت www.roostaa.ir و ورود به بخش (ثبت نام مادران روستایی و عشایری (غیر شاغل)) ثبت نام کنند.
وی گفت: این قانون شامل زنان ساکن مناطق روستایی و عشایری است و از طریق صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر اعمال می‌شود.
کازرونی با بیان اینکه اولویت تکمیل ثبت نام با مشمولانی است، که منطبق با فراخوان، شرایط لازم را احراز و زودتر اقدام به ثبت نام کرده باشند، افزود: حق بیمه مادران غیر شاغل روستایی و عشایر به همت دولت پرداخت خواهد شد و متقاضیان می‌توانند از طریق موسسه‌های کارگزاری یا مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی صندوق ثبت نام کنند.
مدیر صندق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان اصفهان گفت: این اقدام در راستای اجرای ماده ۲۱ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است
سه هزار و ۹۱۵ نفر از زنان روستایی و عشایری استان اصفهان تحت پوشش صندوق بیمه قرار دارند.

دیگر خبرها

  • تقویت احساس ارزش واقعی تولید برنج در زندگی کشاورزان مازندرانی
  • کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناور‌های صیادی گلستان
  • وضعیت نامطلوب محیط کسب و کار اصلاح می شود
  • بهره مندی ۴۷۴ هزار نفر از خدمات بیمارستان علامه بهلول گنابادی شهرستان گناباد
  • حذف شناسه پرداخت تامین اجتماعی برای تسهیل و پیشگیری از اشتباه
  • کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناورهای صیادی گلستان
  • بهره مندی ۴۷۴ هزار نفر از خدمات بیمارستان علامه بهلول گنابادی
  • چگونه سابقه بیمه تامین اجتماعی را افزایش دهیم؟ | شرایط خرید سابقه بیمه تامین اجتماعی چیست؟
  • بیمه رایگان مادران غیر شاغل روستایی و عشایر دارای سه فرزند و بیشتر
  • بهره مندی ۳۹۴ هزار نفر از خدمات آزمایشگاهی مراکز تامین اجتماعی زنجان