Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان ضمن بیان اینکه مجامع جوانان تلاش کنند جایگاه خود را تثبیت کنند گفت: مجامع استاتی باید جایگاه خود را باور کنند زیرا در این صورت دیگر جوانان تافته جدا بافته نخواهند بود و در بطن امور قرار میگیرند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ محمد مهدی تندگویان معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان شامگاه جمعه 11 بهمن ماه در اولین نشست ملی هیئت رئیسه مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان کشور با روسای مجامع استانی ضمن بیان اینکه طی دو سال اخیر برنامه های ملی زیادی در استان گلستان برگزار کردیم افزود: گلستان عملکرد بسیار خوبی در اجرای دوره ها و برنامه ها داشته است و ما بدون چون و چرا در برگزاری برنامه های ملی به این استان اعتماد میکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به برگزاری انتخابات مجمع ملی جوانان در اردیبهشت سال آینده اشاره کرد و افزود: باتوجه به اینکه مجامع ملی مربوط به 20 سال گذشته است طی این دو سال به اندازه 15 سال گام های موثر برداشته شده و امیدواریم جوانان با تلاش خود این فعالیت ها را به تثبیت برسانند.

وی با تاکید بر اینکه بالای 90 درصد طرح های اجرا شده در معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان ایده های جوانان میباشد خاطر نشان کرد: حرف اصلی جوانان دیده شدن است که تا کنون مطالبات و ایده های معوقه فراوانی دارند.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت های حوزه جوانان بسیار گسترده است گفت: مجمع جوانان یک نهاد عمومی مربوط به جوانان است که نباید با تغییر دولت ها متوقف شود و باید به  فعالیت خود ادامه دهد.

تندگویان اضافه کرد: بایستی اقداماتی در کمیسیون تلفیق مجلس انجام داد تا مجامع جوانان با تغییر دولت از بین نرود و تثبیت شود.

معاون امور ساماندهی جوانان وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: مجامع استانی باید جایگاه خود را باور کنند زیرا در مواقعی که مدیران کل در همکاری با این مجامع کوتاهی میکنند درواقع مقصر اصلی، خود مجامع هستند زیرا جایگاه خود را به درستی تثبیت نکرده اند.

وی ادامه داد: در صورتی که مجامع تمام تلاش خود را بکار بگیرند و وظایف خود را به درستی انجام دهند اما مدیران کل از همکاری امتنان کنند وزارت ورود پیدا میکند.

معاون ساماندهی امور جوانان در پایان تاکید کرد:  تفاهم با مدیران کل باعث وحدت خواهد شد و میتوان اقدامات موثری انجام داد و در این صورت دیگر جوانان تافته جدا بافته نخواهند بود و در بطن امور قرار میگیرند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان جوانان وزارت ورزش و جوانان جایگاه خود مجامع جوانان مدیران کل برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۱۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ‌کدام از ستاره‌های رئال خودخواه نیستند

به گزارش "ورزش سه"، شاید کمتر کسی انتظار داشت که رئال مادرید بتواند در دیدار برابر منچسترسیتی در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به پیروزی برسد و به جمع چهار تیم برتر این مسابقات راه پیدا کند.

اما عملکرد دفاعی خوب شاگردان کارلو آنچلوتی باعث شد که آنها بتوانند بازی را به ضربات پنالتی بکشند و درخشش آندری لونین در این ضربات به آنها کمک کرد که راهی مرحله نیمه نهایی شوند و بار دیگر فرصت کسب یک قهرمانی در لیگ قهرمانان را داشته باشند.

داویده آنچلوتی که در کنار پدرش در کادر فنی رئال حضور دارد و نقش مهمی را در هدایت این تیم ایفا می‌کند در گفتگو با نشریه فرانسوی اکیپ با تمجید از ستاره‌های این تیم اظهار داشت:« هیچ کدام از ستاره‌های بزرگ ما خودخواه نیستند. وینیسیوس جونیور، بلینگام، رودریگو، والورده و... همگی آنها بازیکنانی در اختیار تیم هستند. هیچ وقت نشده است که آنها خودشان را پیش از گروه قرار دهند.»

رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید در دو بازی رفت و برگشت روبروی بایرن مونیخ قرار بگیرد و امیدوار است که بتواند با پیروزی برابر این تیم راهی دیدار فینال شود.

دیگر خبرها

  • شواهدی از تخریب در پایگاه هوایی اصفهان وجود ندارد
  • ارتباط خوبی هم بین هیئت‌ها، قاریان و مجامع قرآنی برقرار شده است
  • هیچ‌کدام از ستاره‌های رئال خودخواه نیستند
  • ضرورت گسترش بنیاد پویانمایی در وزارت فرهنگ و ارشاد
  • حراست ورزش مامور رسیدگی به چاقوکشی در کشتی!
  • حراست وزارت ورزش به میدان آمد؛ رسیدگی فوری به جنجال چاقوکشی در کشتی مازندران
  • ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات مسابقات کشتی در مازندران
  • ورود حراست وزارت ورزش به ماجرای چاقوکشی در کشتی مازندران
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش