Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تازه ترین کنسرت ارکستر سمفونیک دولتی ازمیر روز جمعه ۱۶ اسفند به رهبری مهمان علی رهبری آهنگساز و رهبر ارکستر شناخته شده کشورمان در شهر ازمیر ترکیه برگزار می شود.

در این کنسرت که به دعوت مدیران ارکستر سمفونیک دولتی ازمیر ترکیه صورت گرفته گلسین اونای از هنرمندان مطرح کشور ترکیه  آثاری از آمادوس موتسارت  و دمیتری شوستاکوویچ را با همراهی ارکستر سمفونیک دولتی ازمیر و رهبری ارکستر علی رهبری  درسالن مرکز فرهنگی احمد سایگون روی صحنه می برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کنسرت سومین فصل هنری همکاری علی رهبری با شهر ازمیر است.

علی رهبری آذر ماه سال ۹۸ همم  با دان زو نوازنده مشهور چینی با آثاری از روبرت شومان و گوستاو مالر در ازمیر روی صحنه رفت.

علی رهبری آهنگساز و رهبر ایرانی دارنده مدال طلا و نقره مسابقات جهانی رهبری ارکستر در فرانسه و سوییس  و مدیر هنری سابق ارکستر های سمفونیک شهر های بروکسل، پراگ، مالاگا، زاگرب و تهران تاکنون به بیش از ۱۲۰ ارکستر سمفونیک در جهان دعوت شده است. این هنرمند چند سالی است که در ترکیه نیز به صورت مداوم به ارکسترهای سمفونیک،استانیول، آنکارا، آنتالیا و ازمیر دعوت می شود.

کد خبر 4840809 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: موسیقی کلاسیک علی رهبری ارکستر سمفونیک تهران کنسرت موسیقی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر تئاتر ایران سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر فیلم سینمایی فیلم مستند سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر موسیقی ایرانی فیلم کوتاه کارگردان تئاتر شبکه سه سیما کنسرت موسیقی بازیگر سینما سینمای مستند علی رهبری روی صحنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۱۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت صحنه تازه ترین فیلم پارسا پیروزفر در سینما | تصاویر

به گزارش همشهری آنلاین، داستان فیلم سینمایی «مست عشق» همزمان با دوران زندگی مولانا و شمس تبریزی اتفاق می‌افتد که شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی، پارسا پیروزفر در نقش مولانا و هانده ارچل در نقش کیمیا خاتون حضور دارند.

زنده‌یاد مرتضی پورصمدی که در این فیلم با حسن فتحی همکاری داشته است، همانند همیشه تصاویری جذاب به یادگار گذاشته است؛ تصاویری که با رنگ‌بندی‌ها و قاب بندی‌ها، برای مخاطب چشم‌نواز است.

البته ثبت این تصاویر برای فیلمبرداری که تجربه عکاسی و مستندسازی داشته، دور از ذهن نیست اما افسوس که نمایش «مست عشق» در فقدان پورصمدی برای سازندگان فیلم باقی ماند و در اولین شب نمایش‌ آن در یک محفل سینمایی، فرهاد توحیدی فیلم‌نامه‌نویس این اثر، از او یاد کرد.

مرتضی پورصمدی می‌گفت، «معمولا سعی دارم برای کارگردان و حقوقی که او در زیبایی‌شناسی خروجی و نهایی کار دارد، احترام قائل باشم و در ابتدای کار نیز سعی می‌کنم، تصاویری تهیه و درباره آن‌ها با کارگردان گفت‌وگو کنم تا به آن‌چه دلخواه اوست نزدیک‌تر شود» و حالا نتیجه این سبک کاری در مست عشق» حسن فتحی نمایان است.

او همچنین می‌گفت از دیگر شانس‌های بزرگ من آن است که تربیت‌شده نسلی هستم که با افراد بسیار جذابی کار مشترک داشته‌ام و مسایل متعددی را از آن‌ها آموخته‌ام. افرادی چون فرهاد ورهرام، ناصر تقوایی، ضابطی جهرمی و ... هریک علاوه بر عرصه‌های کاری نکات اخلاقی مهمی را به من آموختند که از تمام آن‌ها سپاسگزارم.

دیگر هر نقشی را قبول نمی‌کنم؛ حسن فتحی خانم بازیگر ترکیه‌ای را متحول کرد

کد خبر 846978 منبع: ایسنا برچسب‌ها ترکیه خبر مهم پارسا پیروزفر بازیگران سینما و تلویزیون ایران مولانا سینمای ایران شهاب حسینی (بازیگر)

دیگر خبرها

  • پشت صحنه تازه ترین فیلم پارسا پیروزفر در سینما | تصاویر
  • نخستین کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» در سال جدید
  • «نوای آفتاب» یک کنسرت بی‌کلام برگزار خواهد کرد
  • آغاز فعالیت‌های ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳/ نخستین کنسرت با موسیقی بدون کلام
  • ارکستر نوای آفتاب سال جدید را با موسیقی بی کلام آغاز می‌کند
  • موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • متاسفانه موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • همراه با اخبار ورزشی سوم اردیبهشت استان قزوین
  • پرکارترین خواننده پاپ مشخص شد
  • سهم ۳ برابری شهرستان‌ها از کنسرت‌های فروردین/ علیرضا طلیسچی رکورد زد