Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آستانه بازی تیم های صنعت نفت آبادان و پرسپولیس و با تصمیم اداره آموزش و پرورش آبادان، مدارس نزدیک به ورزشگاه تختی آبادان در نوبت ظهر تعطیل شدند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، بر اساس تصمیم اداره اداره آموزش و پرورش مدارس واقع در بلوار دهداری و ولایت در نوبت عصر به دلیل بسته شدن خیابان های منتهی به استادیوم تختی در نوبت امروز ظهر(شنبه دوازدهم بهمن ماه) تعطیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین مبنا شهدای آموزش و پرورش، پویش، تند گویان و ابن سینا چهار مدرسه ای هستند که در نوبت ظهر امروز تعطیل اعلام شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش تعطیلی مدارس صنعت نفت آبادان لیگ برتر فوتبال پرسپولیس تهران ورزشگاه تختی ابادان آموزش و پرورش نوبت ظهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۱۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ صحرايي افزود: مدارس جايگاه تحقق عدالت آموزشي است و سهم دانش آموزان مناطق محروم براي ورود به مدارس خاص بايد بيشتر شود.

وزير آموزش و پرورش با اشاره به اينكه امكانات مدارس بايد بين همه دانش آموزان مناطق مختلف كشور تقسيم شود اظهار داشت: رئيس جمهور محترم بر ارتقاي كيفيت و تقويت مدارس دولتي تاكيد دارد و بايد تلاش كنيم كيفيت آموزشي و تربيتي مدارس دولتي را ارتقا دهيم اين امر با همكاري و همراهي معلمان ميسر مي‌شود.

وي با اشاره به ضرورت تقويت مدارس دولتي ابراز داشت: تامين نيروي مورد نياز مدارس دولتي، تهيه و تدوين برنامه عملياتي براي تقويت و ارتقاي مدارس دولتي، ارزيابي مستمر عملكرد مدارس دولتي، طراحي استانداردهاي تقويت مدارس دولتي و تدريس معلمان خاص در اين مدارس از جمله مواردي است كه بايد مورد توجه جدي قرار گيرد.

وزير آموزش و پرورش در ادامه تاكيد كرد: هدف اصلي ما در آموزش و پرورش، تقويت جايگاه مدرسه است براي تقويت و ارتقا جايگاه آن بايد برخي از محدوديت‌ها را بر داشته واختياراتي را به اين مدارس تفويض كنيم.

دیگر خبرها

  • طرح جدید آموزش و پرورش ؛ کدام مدارس از 10 شهریور باز می شوند ؟
  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت
  • بسته شدن پرونده ایستگاه خط ۷ مترو تهران
  • اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد
  • پرونده ایستگاه های اصلی خط ۷ مترو امسال بسته می شود
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌ و بختیاری
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌وبختیاری
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری کشور
  • ۲۸ هزار نفر در مدارس ابتدایی کشور به کارگیری می‌شوند
  • زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد