Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین ناحیه بسیج دانشجویی خراسان شمالی از برگزاری دومین دوره میعاد به میزبانی این استان خبر داد و گفت: افتتاحیه این دوره، ۱۱ بهمن بود و تا ۱۴ این ماه به طول می‌انجامد.

داوود ناهید، جانشین ناحیه بسیج‌دانشجویی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در خصوص برگزاری دومین دوره میعاد گفت: دومین دوره میعاد به میزبانی استان خراسان شمالی، با حضور استان‌های خراسان رضوی و جنوبی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این مراسم از ۱۱تا ۱۴ بهمن ماه در سازمان بسیج دانشجویی این استان برپا می شود.


ناهید افزود: این دوره از میعاد با رویکرد نقش آفرینی تخصصی و مسئله محور در حوزه انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

جانشین مسئول ناحیه بسیج دانشجویی خراسان شمالی اضافه کرد: اهداف این دوره را میتوان به انسجام بخشی هسته‌های مسئله محور در حیطه انتخابات، مرور نقش هسته‌های مسئله محور در تبیین و روشنگری جامعه جهت حضور حداکثری اقشار مختلف مردم در انتخابات، تبادل افکار و نظرات بین شرکت کنندگان جهت اشتراک گزاری ایده‌ها و راهکار‌ها در حوزه حضور حداکثری و انتخاب نماینده اصلح اشاره کرده.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دوره میعاد دانشگاه ناحیه دانشجویی بسیج دانشجویی خراسان شمالی ناحیه بسیج دانشجویی خراسان شمالی مسئله محور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۱۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تجلیل از خادمان قرآنی با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود

علی سرابی، دبیر انجمن خادمان قرآن کریم در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی قرآن اعلام کرد که طبق اطلاع معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مراسم تجلیل از خادمان قرآن روز شنبه قبل از اذان مغرب و عشاء ساعت ۱۵ در مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، علی سرابی، دبیر انجمن خادمان قرآن کریم در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی قرآن اعلام کرد که طبق اطلاع معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مراسم تجلیل از خادمان قرآن روز شنبه قبل از اذان مغرب و عشاء ساعت ۱۵:۰۰ در مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

سرابی ادامه داد: بنا به اعلام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در مراسم تجلیل از خادمان قرآن حضور دارند.

وی افزود: امسال بیست و نهمین دوره تجلیل از خادمان قرآن کریم برگزار می‌شود، که هدف از آن تقویت جریان قرآنی کشور با تقدیر از فعالان ممتاز در عرصه‌های قرآنی از جمله هنرمندان هنرهای قرآنی، خوشنویسان، کاتبان قرآن، سینماگران قرآنی، پژوهشگران، مترجمان، اساتید حفظ، قرائت، تعلیم و تربیت قرآن و مدیران قرآنی است.

سرابی تاکید کرد: ما با تجلیل از خادمان قرآنی مشوق دیگر فعالان قرآنی برای استمرار و توسعه فعالیت‌هایشان خواهیم بود. 

دبیر انجمن خادمان قرآن کریم در پاسخ به این سوال که چه تعداد از خادمان تجلیل شده از فعالین داخلی و چه تعداد از فعالین خارجی هستند؟ توضیح داد: در طول دوره‌های گذشته فعالین قرآنی از خارج از کشور داشتیم، که در این دوره خادم از اتباع غیر ایرانی نداریم. اما برنامه‌ریزی کردیم که در دوره‌های آینده خادمانی را از دیگر کشورهای اسلامی داشته باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از خادمان قرآنی با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود
  • انتقاد یک فعال رسانه‌ای اصولگرا به زاکانی/ ۶ مسجد و حسینیه در اطراف پارک قیطریه/ شهرداری با بسیج دانشجویی+ نقشه منطقه
  • اردوی جهادی رمضانی سپاه در شهرستان راز و جرگلان برقرار است
  • سران عربی با سکوتشان شریک جنایات رخ داده در فلسطین هستند
  • بردسکن میزبان مسابقات کشتی نونهالان خراسان رضوی است
  • مسابقات انتخابی کوراش بزرگسالان خراسان شمالی برگزار شد
  • بسیج سازندگی در شهرستان‌های تازه تاسیس منشا خدمت ویژه باشد
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم
  • جشن ازدواج ۱۱۴ زوج جوان در بجنورد
  • برگزاری مسابقات بین المللی کوراش در اسفراین/ حضور ۱۵ کشور در گود زینل خان