Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@21:17:02 GMT

وقتی فرکی از پیکان نا امید شد (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۳۱۵۱۲

پیکان در دومین بازی هم بعد از تعطیلات زمستانی خوب کار نکرد و در خانه به شاهین شهرداری بوشهر باخت! تیمی که در این بازی اولین برد فصل را تجربه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، این نتایج بد در حالی برای پیکان رقم می خورد که حسین فرکی یکی از باتجربه ترین مربیان لیگ برتری است و در سال های اخیر دو بار با فولاد و سپاهان قهرمان لیگ برتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سویی پیکان مهره های خوبی در اختیار دارد بطوریکه درتعطیلات زمستانی چند بازیکن پیکان مورد توجه تیم های شاخص بودند.

 

حسین فرکی در بازی دیروز امیدوار به جبران نتیجه در برابر نساجی بود و اینکه روزهای خوب تیمش آغاز خواهد شد اما همه تصورات اشتباه از آب در آمد و حسین فرکی بعد از گل سوم شاهین به سمت نیمکت برگشت و نشست و ترجیح داد بعد از گل سوم حریف به جای توصیه های تاکتیکی به شاگردانش بنشیند و نظاره گر عملکرد شاگردانش باشد. شاید هم به این نتیجه رسیده بود که دیگر این توصیه ها دردی دوا نمی کند.

 

با همه این اوصاف فوتبال ادامه دارد. 12 هفته دیگر به پایان بازی ها باقی مانده است و پیکان می تواند وضعیت خود را تغییر دهد، البته به شرطی که بازیکنان پیکان همانند بازیکنان سایپا در جهت تغییر وضعیت بکوشند.

عکس: سجاد حسین پور

 

 

پیکان حسین فرکی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پیکان حسین فرکی سرمربی حسین فرکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۱۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی دو گله تیم مسعود شجاعی از دست رفت

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های هفته بیست و چهارم، هوادار و پیکان در ورزشگاه دستگردی رو به روی هم قرار گرفتند که این بازی جذاب با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

هواداری‌ها اگرچه در پایان بازی یک امتیاز به دست آوردند اما حسرت نگرفتن سه امتیاز کامل بازی را می‌خورند چراکه با دو گل از حریف پیش بودند‌.

شاگردان شجاعی ابتدا با گل‌های سفیدچغایی و شاکری پیش افتادند اما در نیمه اول اختلاف توسط محمدحسین اسلامی به حداقل رسید و در واپسین دقایق بازی ابوالفضل زمانی کار را مساوی کرد.

هوادار با این تساوی ۲۵ امتیازی شد و همچنان هم‌اتیاز با پیکان به کار خود در جدول حساس لیگ ادامه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • توضیح امید عالیشاه در مورد شدت مصدومیتش
  • زمانی: در دومین بازی لیگ برتری‌ام گل زدم
  • گلر پیکان: ما هم رتبه تک رقمی میخواهیم
  • خلاصه بازی پیکان ۲ - هوادار ۲ (فیلم)
  • خلاصه بازی پیکان و هوادار + فیلم
  • پیروزی دو گله تیم مسعود شجاعی از دست رفت
  • گل فوق‌العاده تیم شجاعی روی کار ترکیبی
  • جشنواره بازی های بومی محلی بهزیستی شاهین دژ
  • عنایتی: در پیکان با مهاجمان بیشتر کار می‌کنم/ شرایط خوبی را داریم اما بازی فردا برای ما سخت است
  • قهرمانی تیم امید در مسابقات لیگ برتر فوتسال شاهین دژ