Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@03:28:50 GMT

کوشنر: سران احمق فلسطین دوش آب سرد بگیرند!

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۳۱۵۷۹

کوشنر: سران احمق فلسطین دوش آب سرد بگیرند!

داماد دونالد ترامپ فلسطینی‌ها را به خاطر قبول نکردن طرح به اصطلاح "معامله قرن" که خودش طراح اصلی آن بوده "احمق" خواند.

به گزارش ایسنا، جارد کوشنر، داماد و مشاور دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و طراح اصلی طرح ضد فلسطینی "معامله قرن" در مصاحبه‌ای با خبرگزاری رویترز تصریح کرد: آنها (فلسطینی‌ها) احمق هستند چون قبل از مطالعه طرح ترامپ فورا آن را رد کردند و فکر می‌کنند این طرح خوب نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوشنر مدعی شده روی طرح معامله قرن که روز سه‌شنبه گذشته جزئیات آن از سوی ترامپ در کاخ سفید فاش شد کار کرده است.

هر چند که طرح به اصطلاح صلح "معامله قرن" با حمایت برخی کشورهای غربی و حامیان عرب آنها در حوزه خلیج فارس نظیر عربستان، امارات متحده عربی و انگلیس روبرو شد اما رهبران فلسطینی‌ها آن را رد کردند.

یکی از مردودترین مسائل گنجانده شده در این طرح موضوع الحاق شهرک‌های اسرائیلی در کرانه باختری و همینطور غور اردن به اراضی اشغالی است.

کوشنر در ادامه ادعاهایش به رویترز گفت: " فلسطینی‌ها احتمالا لازم دارند کمی دوش آب سرد بگیرند تا بهتر این طرح را بخوانند و هضم کنند."

او با ادامه تمسخر فلسطینی‌ها به خاطر رد این طرح ظالمانه گفت: "یک طنز بزرگ این است که آنها دائما می‌گویند که می‌خواهند یک کشور داشته باشند. اگر شما قرار است که کشور باشید نباید زمانی که به خواسته خود نمی‌رسید فراخوان روز خشم صادر کنید."

داماد ترامپ مدعی شد: "اکنون لحظه‌ای واقعی است برای آنکه شما (فلسطینی‌ها) به جهان نشان دهید برای کشور شدن آماده هستید یا خیر؟"

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جارد کوشنر معامله قرن فلسطینی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۱۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاف جدید بایدن: به اسراییل گفتم به «حیفا» حمله نکند+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیویورک‌پست، جو بایدن، رییس‌جمهور ۸۱ ساله آمریکا در تازه‌ترین گاف خود در گفت‌وگویی در پاسخ به اینکه طرح شما برای برگشت رأی هواداران مردم فلسطین به دموکرات‌ها در انتخابات آینده ریاست‌جمهوری به اشتباه به جای شهر فلسطینی «رفح» در جنوب غزه، گفت که «به اسراییل آشکارا گفتم که به حیفا حمله نکنید.»

رژیم صهیونیستی در ادامه جنایت‌های خود در نوار غزه، در هفته‌های اخیر مدام تکرار می‌کند که به شهر «رفح» در جنوب غزه یورش خواهد بود و حمله زمینی خود را علیه این شهر که هم‌اکنون به پناهگاه اصلی آوارگان فلسطینی تبدیل شده، آغاز می‌کند.

وی در ادامه افزود که «من با آنها (هواداران فلسطین در آمریکا) ملاقات کردم. من روشن کردم که ما باید مقدار غذا، آب و مراقبت های بهداشتی را که وارد غزه می شود، افزایش دهیم.»

کد خبر 6081758

دیگر خبرها

  • شهادت ۹ فلسطینی در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب غزه
  • فیلم/ حمایت یک عروس و داماد از غزه
  • وتوی آمریکا علیه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل
  • گاف جدید بایدن: به اسراییل گفتم به «حیفا» حمله نکنید+ فیلم
  • گاف جدید بایدن: به اسراییل گفتم به «حیفا» حمله نکند+ فیلم
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • تاکید سران اردن و بحرین بر دور کردن منطقه از تنش نظامی
  • شهادت ۱۶ اسیر فلسطینی اهل غزه در زندان‌ های رژیم صهیونیستی
  • جزئیات مخالفت مصر با پیشنهاد رئیس سیا برای اداره غزه
  • شهادت ۱۶ اسیر فلسطینی اهل غزه در زندان‌های رژیم صهیونیستی