Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبداللهی مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: مسابقات کشوری هنر‌های رزم سواره با شرکت ۲۳ ورزشکار از هشت استان و در چهار سبک پارسی، پهلوانی، مجاری و کره‌ای در شهرستان شوشتر استان خوزستان برگزار شد که در رده بزرگسالان امیدرضا کدخدایی از فارس موفق به کسب مقام قهرمانی شد، حسین پریزادی از لرستان مقام دوم و پویا دانشمندی از فارس مقام سوم را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: همچنین در رده سنی نوجوانان، تیم فارس دوسکو را از آن خود کرد. محمد امیر رفیعی از فارس برسکوی قهرمانی ایستاد گرشا قورچیان از البرز به مقام دوم رسید و محمد علی کاظمی از فارس سوم شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات سوارکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۲۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۶ نفر بر اثر غرق شدن در باتلاق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ،رئیس اورژانس ۱۱۵ فارس گفت: این افراد ، یک بزرگسال و ۵ کودک بودند که بر اثر غرق شدن در باتلاقی که پس از بارندگی های اخیر در روستای کلستان شیراز ایجاد شده بود،  قبل از رسیدن آمبولانس، جان خود را از دست دادند.
دکتر مرادیان اظهار کرد:برای امدادرسانی به حادثه دیدگان، ۲ دستگاه آمبولانس ۱۱۵ و تیم هلال احمر به محل حادثه اعزام شده بود.
کِلستان روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان شیراز در استان فارس است.

دیگر خبرها

  • مریم طوسی در آفریقای جنوبی نقره‌ای شد
  • مروری بر کارنامه ورزش قم در تابستان ۱۴۰۲
  • رضوان موتو مجومرد قهرمان مسابقات والیبال آزاد جام رمضان
  • در شب درخشش لوکا مودریچ؛ کرواسی قهرمان تورنمنت چهارجانبه مصر شد
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو در قهرمانی آسیا
  • معرفی برگزیدگان مرحله کشوری رویداد ملی مدرسه، منزل، تعالی محصل
  • مرگ ۶ نفر بر اثر غرق شدن در باتلاق
  • دعوت از ۹ تیرانداز به اردوی تیم ملی تپانچه
  • آمادگی شیراز برای میزبانی از رقابت های آسیایی هندبال