Web Analytics Made Easy - Statcounter

آندره‌آ استراماچونی سرمربی سابق استقلال در مصاحبه با وبسایت ایتالیایی موندو اودینزه می‌گوید در مدت کوتاه حضورش در استقلال با این تیم موفق بوده و ترک استقلال برایش دشوار بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، آندره‌آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی سابق استقلال که در دوران حضور کوتاهش در ایران با استقلال بسیار موفق بود و هواداران بسیاری پیدا کرد در نهایت و بعد از کش و قوسهای فراوان از خدمت به عنوان سرمربی این تیم کناره‌گیری کرد و به ایتالیا بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او حالا در مصاحبه با وبسایت ایتالیایی موندو اودینزه درباره دوران حضورش در ایران صحبت کرده و می‌گوید ترک استقلال درحالیکه با این تیم بسیار موفق بوده برایش واقعا دشوار بوده ولی ترجیح می‌دهد به اتفاق‌های بیرون زمین که در نهایت باعث جدایی او از آبی‌های تهران شد صحبت نکند.

 

 

استراماچونی در این مصاحبه درباره تجربه‌اش در تهران و کار با استقلال به عنوان سرمربی گفت:" ما در استقلال از نظر فوتبالی خیلی موفق بودیم. ما بعد از چهار بازی با اختلاف دو امتیاز در رتبه دوم جدول لیگ ایران قرار داشتیم آنهم بدون فعالیت در بازار نقل و انتقالات تابستانی. ما نیمه اول فصل را با ده پیروزی پیاپی به پایان بریدم و بهترین خط حمله لیگ ایران به تیم ما اختصاص داشت".

 

سرمربی سابق استقلال در ادامه درباره دوران حضورش روی نیمکت استقلال گفت:" در زمانی که به دلایل موجه قراردادم را با استقلال فسخ کردم، مردم به خیابانها آمدند تا اجازه ندهند من از استقلال جدا شوم. همه خواهان این بودند که مدیران تیم که بارها از پرداخت دستمزد بازیکنان تیم خودداری کرده بودند استعفا بدهند. این برای من واقعا باعث افتخار بود".

 

استراماچونی در ادامه صحبتهایش گفت:" ترک کردن تیمی که در اوج موفقیت قرار دارد و خوب کار می‌کند برای من خیلی سخت بود. ولی درباره همه اتفاقاتی که بیرون از زمین افتاد ترجیح می‌دهم صحبت نکنم چون مسائلی که پیش آمد با ورزش هیچ ارتباطی نداشت و بیشتر سیاسی بود".

 

استقلال تهران آندره آ استراماچونی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران آندره آ استراماچونی سرمربی آندره آ استراماچونی سابق استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۲۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این قانون دلیل پرگل شدن بازی‌های استقلال و پرسپولیس می‌شود!

آفتاب‌‌نیوز :

با اعلام سازمان لیگ بر اساس قانونی که از ابتدای فصل به باشگاه‌ها ابلاغ شده بود از این پس تفاضل گل در شرایط مساوی تعیین کننده تیم برتر خواهد بود، در حالی که پیش از این در شرایط مساوی اولین ملاک برای برتری تیم‌ها نتایج بازی‌های رودررو بود.

استقلال تا به این جای کار که ۲۳ هفته از بازی‌ها سپری شده ۳۱ گل زده و ۱۲ گل خورده، اما پرسپولیس ۳۰ گل زده و ۱۳ گل دریافت کرده است. این بدین معنی است که استقلال دو گل از رقیب دیرینه خود پیش است.

با توجه به اعلام صریح سازمان لیگ مبنی بر تغییر قوانین قابل پیش بینی است در هفته‌های پیش رو استقلال و پرسپولیس برای زدن گل بیشتر تلاش کنند، به خصوص که اکنون فاصله امتیازی دو تیم یک امتیاز است و هر لحظه ممکن است امتیازات دو تیم برابر شود.

در هفته‌های اخیر پرسپولیس هم همانند استقلال به برد‌های اقتصادی روی آورده بود، اما از این پس برای دو تیم جدا از کسب سه امتیاز زدن گل‌های بیشتر هم مهم می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • سرمربی پرسپولیس پیشنهاد جدید دریافت کرد
  • هاشمی‌نسب: خطر از بیخ گوش‌مان گذشت
  • تفاضل گل استقلال و پرسپولیس برابر شد
  • شمس‌آذر با یک تغییر در اندیشه توقف استقلال
  • رودست به بایرن: ناگلزمان تا 2026 در آلمان
  • مالک باشگاه تراکتور: سرمربی بعدی هم خارجی است
  • سرمربی بوکس استرالیا به دلیل قلدری و آزار بوکسور‌ها محاکمه شد
  • از نام «باشگاه فرهنگی و ورزشی استقلال ایران» فقط «استقلال» می ماند (+ عکس)
  • این قانون دلیل پرگل شدن بازی‌های استقلال و پرسپولیس می‌شود!
  • آمادگی ایجاد کمپ بین‌المللی کاراته کشور در همدان را داریم