Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@12:25:46 GMT

اولین پوستر «بی صدا حلزون» رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۳۲۵۲۱

اولین پوستر «بی صدا حلزون» رونمایی شد

به گزارش پارسینه، در آستانه آغاز سی و هشتمین دوره از جشنواره فیلم فجر، اولین پوستر فیلم سینمایی «بی صدا حلزون» به کارگرانی بهرنگ دزفولی‌زاده و تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته که در بخش نگاه نو این دوره از جشنواره حضور دارد، با طراحی مصطفی پناهنده رونمایی شد.
از جمله کارهای مصطفی پناهنده که در عرصه موسیقی و بازیگری نیز فعالیت می‌کند طراحی پوستر سریال «ساخت ایران» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بهرنگ دزفولی‌زاده کارگردان «بی‌صدا حلزون» پیش از این بیش از ۸۰ فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی را عکاسی کرده و سازنده ۹ فیلم کوتاه مستند و داستانی است که این آثار در اکثر جشنواره‌های خارجی و داخلی حضور داشته و موفق به دریافت جایزه شده است. فیلم کوتاه «استون» ساخته دزفولی‌زاده بهار امسال در قالب مجموعه «فیلم‌های کوتاه روز» در گروه هنر و تجربه اکران عمومی شده است.
هانیه توسلی، مهران احمدی، پدرام شریفی و محسن کیایی با حضور علیرضا جلالی‌تبار، بهنوش بختیاری، الهه حسینی و بیژن بافکار بازیگران «بی‌صدا حلزون» هستند.
«بی صدا حلزون» داستان زنی است که بین احساس و منطقش در حال تصمیم‌گیری است.
عوامل این فیلم عبارتند از: نویسنده: محمد رهگذر، کارگردان: بهرنگ دزفولی‌زاده، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا جهان‌پناه، مدیر صدابرداری: مهدی ابراهیم‌زاده، صدابرداران: حمید محمودی و سهیل متولی، صداگذار: حسین ابوالصدق، طراح گریم: سودابه خسروی، طراح صحنه و لباس: افسانه صمدزاده، موسیقی: رضا شبیری، طراحی جلوه‌های ویژه بصری: امین انتشاری، تدوین: سپیده عبدالوهاب، تصحیح رنگ: حمیدرضا فتوره‌چیان، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: ایمان غیرتمند، منشی صحنه: شیدا باسمه‌چی، مربیان زبان اشاره: امیر تهرانی و حوریه مقدسی، عکاس: مریم مَجد، تصویربردار پشت صحنه: نفیسه مدرس، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای: مریم قربانی‌نیا، مدیر تدارکات: نادر محمدی، دستیار تهیه‌کننده: مهدی نریمانی، سرمایه‌گذار: بیژن بافکار، مشاور سرمایه‌گذار: نیما رضازاده، مشاور علمی پروژه: راضیه علم‌بیگی، مدیرتولید: مجتبی متولی، تهیه‌کننده: مرتضی شایسته، پخش از هدایت فیلم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بی صدا حلزون بهرنگ دزفولی زاده بی صدا حلزون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۲۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاپ مجله اختصاصی برای یک بازی لیگ برتر! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و چهارم لیگ برتر عصر امروز تیم‌های فولاد و مس در اهواز به مصاف یکدیگر می‌روند.

در فاصله چند ساعت تا شروع این مسابقه بخش رسانه‌ای باشگاه فولاد از پوستر خود برای بازی با مس رونمایی کرد که طرح جالبی در آن به کار رفته است.

فولادی‌ها در پشت‌زمینه این پوستر ورزشگاه اختصاصی خود را قرار داده‌اند و مجله‌ای را در دست یک هوادار گذاشتند. مجله‌ای که تاریخ و زمان مسابقه امروز با مس رفسنجان را نمایش می‌دهد و البته از تصویر سه بازیکن قرمزپوش اهوازی در آن استفاده شده است.

لوسیانو پریرا، جفرسون باهیا و شاهین توکلی سه بازیکن فصل گذشته مس رفسنجان هستند که اکنون بازیکن فولاد هستند و حالا عکس آنها در طرح مجله باشگاه خود به کار رفته است.

گفتنی است، دیدار فولاد و مس ساعت 18:10 امروز در ورزشگاه اختصاصی فولاد شروع می‌شود.

دیگر خبرها

  • چاپ مجله اختصاصی برای یک بازی لیگ برتر! (عکس)
  • محمد عباس‌زاده دوباره در نقش رهبر نساجی
  • رونمایی از سند مجموعه جهانی تخت جمشید
  • رضا عنایتی پشت میز شطرنج؛ پوستر پیکان برای بازی با هوادار + عکس
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره آلمان
  • «هیس، هیچی نیس!» از یک اردیبهشت به آنتن می‌رسد/ رونمایی از پوستر
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌درجشنواره «sehsüchte» آلمان
  • اولین حضور سردار حاجی‌زاده بعد از عملیات وعده صادق
  • پوستر جالب گل گهر برای مصاف با استقلال خوزستان؛ فوتبال روی فرش ایرانی + عکس
  • رونمایی از پلتفرم نشر دانشگاهی