Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی تأکید کرد: هرگونه استفاده از عناوین خادم و خادمیاری آستان مقدس رضوی در تبلیغات و فعالیت‌های انتخاباتی ممنوع است. تاریخ انتشار: 11:57 - 12 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۲۱۲۴ به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان به نقل از آستان‌نیوز، مصطفی خاکسار قهرودی گفت: خادمان و خادمیاران حرم مطهر رضوی که در شهرستان‌های مختلف برای شرکت در فرآیند انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده‌اند، مجاز به استفاده از عناوین خادمی و خادمیاری در تبلیغات انتخاباتی نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی تصریح کرد: با توجه به جایگاه والا و ارزشمند خدمت در آستان ملکوتی حضرت امام رضا (ع) در قلوب مردم ولایتمدار ایران اسلامی با تأکید تولیت معزز آستان قدس رضوی برای پرهیز از هرگونه شائبه سیاسی این تصمیم گرفته شده و به دفاتر استانی نیز ابلاغ شده است.   قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی افزود: استفاده از این عناوین در تبلیغات انتخاباتی مطابق قوانین مصوب آستان قدس رضوی تخلف محسوب شده و با متخلفین برخورد خواهد شد.   بیشتر بخوانید:
صاحب‌نظران برای اظهارنظر درباره بررسی صلاحیت‌ها عجله نکنند   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انتخابات تولیت آستان قدس رضوی انتخابات 98 استفاده از عناوین آستان قدس رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۳۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

43 هزار نفر در نوروز 1403 از موزه های آستان قدس رضوی بازدید کردند

عبدالحسین ملک جعفریان، این آمار را اختصاص به بازه زمانی 29 اسفند 1402 تا 12 فروردین 1403 عنوان کرد و گفت: از این تعداد قریب به 38 هزار و 808 نفر از موزه مرکزی و فرش بازدید داشته اند. 
وی، موزه قرآن و هدایای مقام معظم رهبری با 3هزار و 800 و موزه مردم شناسی با 505 نفر بازدید کننده در رتبه های بعدی بازدید قرار داد. 
ملک جعفریان تصریح کرد:  طی این مدت 110 گردشگر خارجی از کشورهای پاکستان، عراق، هند، لبنان، افغانستان، ترکیه نیز برای بازدید به موزه های حرم مطهر رضوی آمدند. 
رئیس اداره گنجینه های موزه آستان قدس رضوی روز پنج‌شنبه دوم فروردین‌ماه با تعداد 5 هزار و 655 نفر بازدید کننده را پربازدیدترین روز سال برشمرد و اظهار کرد: با توجه به همزمانی عید نوروز و ماه مبارک رمضان، آمار بازدید کنندگان نسبت به سال گذشته با کاهش رو به رو بوده است.

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری
  • برخورد قاطعانه با تخلفات انتخاباتی در‌گلستان
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلب در انتخابات
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلّب در انتخابات
  • ۴۳ هزار نفر در نوروز ۱۴۰۳ از موزه های آستان قدس رضوی بازدید کردند
  • 43 هزار نفر در نوروز 1403 از موزه های آستان قدس رضوی بازدید کردند
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج
  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات فدراسیون شطرنج
  • آغاز تلاش جمهوری خواهان برای مبارزه با تقلب در انتخابات