Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیرکل خانه ایثارگران استان تهران با تشریح خط مشی کلی خانه ایثارگران در حوزه حمایت از نخبگان در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: در این زمینه مناطق چهارگانه خانه ایثارگران در استان تهران تعیین شده است و کمیسیون‌های تخصصی خانه ایثارگران کل کشور برای بررسی ابعاد مختلف بیانیه گام دوم انقلاب، 14 بهمن رونمایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاری آریا از تهران، اکبر حیدریان، در هشتمین نشست «نقش ایثارگران در بیانیه گام دوم انقلاب» که در مجتمع اصناف شهر ری برگزار شد، ضمن تسلیت ایام شهادت فاطمه زهرا (س)، با بیان این‌که خانه ایثارگران راه سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی را ادامه خواهد داد، اظهار داشت: شهادت سرادر «سلیمانی»، ایثارگری بزرگ در صحنه مقابل دشمنان انقلاب بود و به همین دلیل، در مراسم تشییع وی چنان عظمتی با حضور مردم به نمایش درآمد.
درآمد.
وی با تأکید بر این‌که خانه ایثارگران هیچ خط سیاسی را حمایت نخواهد کرد، گفت: خط ایثارگران کشور در صحنه سیاست تنها خط رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهد بود و این نهاد مردمی، ابزار هیچ فرد و یا جناحی نمی‌شود.
حیدریان همچنین با تشریح خط مشی کلی خانه ایثارگران در حوزه حمایت از نخبگان در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، تصریح کرد: در این زمینه مناطق چهارگانه خانه ایثارگران در استان تهران تعیین شده است و کمیسیون‌های تخصصی خانه ایثارگران کل کشور برای بررسی ابعاد مختلف بیانیه گام دوم انقلاب، 14 بهمن رونمایی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کمیسیون های تخصصی خانه ایثارگران برای بررسی بیانیه گام دوم انقلاب رونمایی می شود بیانیه گام دوم انقلاب خانه ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۳۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گذاری ۲۹ پرونده امور زمین در بهشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، غلامرضا قنبری با اشاره به اینکه کمیسیون تقویم امور زمین یک عامل بازدارنده برای تغییرکاربری‌های غیرمجاز است، گفت: ۲۹ پرونده امور زمین در کمیسیون تقویم اراضی زراعی و باغ‌ها بررسی و قیمت گذاری شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر افزود: این کمیسیون با هدف بررسی دقیق و بازنگری پیرامون نحوه ارزیابی و قیمت گذاری اراضی، واقعی کردن قیمت‌ها و رعایت حقوق متقابل مردم و دولت و جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال برگزار می‌شود.

قنبری تصریح کرد: از انجایی که زمین میراث ما برای ایندگان است و وجود زمین برای ثبات امنیت غذایی واجب است، این جلسات بطور مستمر در این شهرستان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • وضعیت خانه های گران قیمت دبی بعد از باران‌های سیل‌آسا + فیلم
  • رونمایی از تاریخ بازگشت بارسلونا به نیوکمپ جدید
  • بررسی ادامه تحصیل از کارشناسی به دکتری علوم آزمایشگاهی در کمیته‌های تخصصی
  • پیگیری راه اندازی موزه معدن در کرمان
  • رقم باورنکردنی کرایه‌خانه در تهران ۱۳۳۷ (+عکس)
  • مرکز تخصصی تئاتر مساجد در مازندران رونمایی شد
  • ‌سند مالکیت مجموعه جهانی تخت جمشید فردا رونمایی می‌شود
  • سند مالکیت مجموعه جهانی «تخت جمشید» رونمایی می‌شود
  • اجرای پروژه‌های شهری طبق مصوبه
  • قیمت گذاری ۲۹ پرونده امور زمین در بهشهر