Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام حبیب‌الله شعبانی موثقی روز شنبه در آیین نواختن زنگ انقلاب به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه ریحانهالنبی(س) همدان افزود: سخنرانی امام خمینی (ره) در ۱۲ بهمن ماه ۱۳۵۷، نقشه راه و نشان دهنده اهداف انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه موضوع فرهنگ یکی از کلید واژه های این سخنرانی است گفت: انقلاب اسلامی بر آن نیست که به فرهنگ بپردازد اما فرهنگ برایش اصالت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: اقتصاد و رفع تبعیض دومین کلید واژه این سخنرانی است، رفع تبعیض و اجرای عدالت برای انقلاب اسلامی مهم است.

حجت‌الاسلام شعبانی موثقی بیان کرد: استقلال برای ما مهم بود، معنای استقلال اینگونه نیست که ما با دنیا ارتباط نداشته باشیم بلکه به معنای زیر بار ذلت نرفتن است.

وی ادامه داد: آزادی دیگر کلیدواژه این سخنرانی است که معنای آن با بی بندوباری تفاوت دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با اشاره به اینکه ما دوران پهلوی را به درستی درک نکردیم و نمی‌دانیم که شرایط کنونی چقدر با آن متفاوت است افزود: نگاه منصفانه این است که نسل جدید از سال ۱۳۲۰ تا سال ۱۳۵۶ را مطالعه کنند و بدانند که چه بودیم و چه شدیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان نیز گفت: امروز در حالی ما چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم که استکبار، کفر و صیهونیست در منطقه به حد اعلای خود رسیده است.

مصطفی آزادبخت افزود: دشمن با وجود توطئه های گوناگون به دنبال این بود تا انقلاب اسلامی را به زمین بزند که به لطف خدا و رهبری این توطئه ها برملا شد.

وی اظهار داشت: امروز راه به طور کامل مشخص است و باید همچون گذشته با تبعیت از ولایت فقیه و حضور در صحنه، انقلاب اسلامی را تداوم دهیم.

آزادبخت ادامه داد: اگر امروز در آیین‌های ما قرآن خوانده می شود بزرگترین دستاورد و پیروی از رهبری بزرگترین پیروزی ما است.

وی اضافه کرد: امروز دانش آموزان ما با حفظ حجاب و داشتن قرآن در دست پیش می روند و دشمن را ناکام می کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: باید سختی بکشیم و با شناخت دشمن بدانیم که پیشرفت های ما در گرو پیروی از رهبر معظم انقلاب است.

وی با بیان پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مسوولان برگزاری باید در امنیت کامل و بی طرفی، فضا را برای حضور حداکثری مردم فراهم کند.

آزادبخت ادامه داد: دشمن به دنبال دلسرد کردن مردم در انتخابات است چراکه می داند با حضور مردم کاری از پیش نمی برد.

وی ابراز امیدواری کرد: با برگزاری انتخاباتی پرشور دشمن را وادار به عقب نشینی کنیم.

همزمان با آغاز چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در آیینی با حضور نماینده ولی فقیه در همدان و جمعی از مسوولان این استان، زنگ انقلاب در مدارس همدان نواخته شد.

برچسب‌ها مدارس همدان امام جمعه همدان گام دوم انقلاب دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس همدان امام جمعه همدان گام دوم انقلاب دهه فجر مدارس همدان امام جمعه همدان گام دوم انقلاب دهه فجر انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۳۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بساط ناهنجاری‌ها و کشف حجاب کم کم جمع خواهد شد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله رسول فلاحتی ظهر سه شنبه در اولین نشست ائمه جمعه استان در سال ۱۴۰۳ با محوریت اجرای «طرح نور» که با حضور فرماندهی سپاه قدس استان برگزار شد، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه دشمن طرح کشف حجاب را آغاز کرد اما فقط به آن اکتفا نکرد بلکه می‌خواهد ملت را به دورانِ قبل از انقلاب برگرداند اظهار کرد: رهبری فرمودند دشمن با طرح و نقشه جلو آمد، ما هم باید با طرح و نقشه برای مقابله با توطئه دشمن پیش برویم.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به بخش دیگری از سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه حکومت اسلامی در برابر ناهنجاری‌ها ساکت نخواهد ماند افزود: در آخرین جلسه‌ای که با حضور مسؤولان برگزار شد برای برخورد سلبی با این مسئله تصمیم‌گیری شد و همین برخورد سلبی با برخورد ایجابی همراه است.

امام جمعه رشت با اشاره به حضور دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، نیروی انتظامی و بسیج با ائمه جمعه در عرصه میدانی و عملیاتی عنوان کرد: در وهله نخست، به هنجارشکنان تذکر داده شود و نسبت به نصب بنر در سطح شهر هم اقدام شود.

فلاحتی با اشاره به اینکه سگ‌گردانی نیز جرم است و باید تذکر داده شود افزود: برای کشف حجاب، جزای نقدی، بازداشت چند روزه و تعهد پیش‌بینی شده است؛ و پدر و مادر دخترانی که کشف حجاب می‌کنند نیز احضار کنید و به آنان در مورد وضعیت دخترش تذکر دهید.

وی با تاکید بر ضرورت پشتیبانی کردن و روحیه دادن به نیروهای بسیج، انتظامی و سپاه و مردم خوب و مؤمن در این عرصه خاطرنشان کرد: در خطبه‌های نماز جمعه نیز باید از آنان حمایت شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان از برگزاری اجتماع عظیم با حضور بانوان محجبه استان خبر داد و بیان کرد: خواهرانِ ستاد امر به معروف و خواهران بسیجی و سپاه برای این اجتماع آماده باشند و کسانی را که به اجتماع دعوت می‌کنند باید بشناسند؛ این اجتماع با عنوان پیام‌آوران و مدافعان ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به حوادث اخیر و عملیات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز کرد: دشمن در طول ۷۵ سال ادعای شکست‌ناپذیری گنبد آهنین را داشت اما ما نشان دادیم که ادعایشان صحت ندارد و امروز می‌توانیم بگوییم که این دوره، طلایی‌ترین دوره از تاریخ اسلام است.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی در کنار جبهه مقاومت، محکم و مقتدرانه ایستاده است افزود: جمهوری اسلامی به دشمنانِ خود پیام داد که اگر حماقت کنید و بزنید، تل‌آویو را هدف قرار خواهیم داد.

کد خبر 6080065

دیگر خبرها

  • بساط ناهنجاری‌ها و کشف حجاب کم کم جمع خواهد شد
  • انقلاب اسلامی ۴۵ سال منتظر زدن سیلی به اسرائیل بود
  • قدردانی دانش آموزان قزوینی از سپاه پاسداران
  • حمایت دانش آموزان همدانی از عملیات مقتدرانه سپاه
  • تشکر و قدردانی دانش آموزان مدرسه فاضل لنکرانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی + فیلم
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزان همدان آغاز شد
  • بیانیه‌ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ‌برای پاسخ ایران به رژیم صهیونیسیتی
  • بیانیه‌ی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ‌برای پاسخ ایران به رژیم صهیونیسیتی
  • حمایت دانش آموزان آبادانی از حمله به رژیم صهیونیست
  • بیانیه دبیرخانه کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین