Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، تداوم راه شهدا را وظیفه خطیر مردم و مسئولین دانست و گفت: شهدا رمز عزت و سربلندی ایران اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و به مناسبت چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، مراسم مهمانی لاله‌ها با حضور علی صالحی رئیس کل دادگستری و مسئولین قضایی استان هرمزگان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

 

رئیس کل دادگستری و مسئولان قضایی استان هرمزگان ضمن حضور در گلزار شهدای شهرستان بندرعباس با آرمان‌های امام راحل عظیم الشأن (ره) تجدید میثاق و به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.

 

همچنین «علی صالحی» رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و دیگر مسئولان قضائی استان هرمزگان با قرائت فاتحه و اهدای گل، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی برای ارواح طیبه شهیدان علو درجات را مسئلت کردند.

 

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان دراین مراسم ضمن گرامیداشت چهل و یکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با اشاره به اینکه شهدا برای رسیدن به مدارج عالی کمال از تمامی تعلقات دنیوی دست کشیدند، اظهار داشت: شهیدان برای رسیدن به معشوق خود دلبستگی‌های دنیا را پشت سر گذاشتند و به سوی منزلگاه ابدی رهسپار شدند و به همین واسطه شهدا رمز عزت و سربلندی ایران اسلامی هستند.

 

وی اطاعت از خداوند متعال، پیروی از ولایت فقیه، دفاع از میهن اسلامی و مقابله با دشمنان را مهمترین میراث شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی عنوان نمود و خاطر نشان ساخت:شهدا با درک این حقایق و نثار جان شیرین خود زمینه حفظ کیان نظام اسلامی را فراهم ساختند.

 

این مقام قضایی در ادامه افزود: درک اهداف و تداوم راه شهدا وظیفه خطیر مسئولین است، زیرا شهیدان در زمانه خود به درستی و با احساس مسئولیت تکالیف خود را ادا نمودند و هم اکنون بازماندگان از قافله شهدا وظیفه انتقال پیام ارزشمند آنان در پاسداشت ارزش‌ها و ارائه خدمت صادقانه به ملت بزرگ ایران را عهده دار می‌باشند.

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد دهه فجر نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد خطبه نماز جمعه فهما 12 بهمن فهما علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تجدید میثاق انقلاب اسلامی شهدا خبرگزاری شبستان رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تداوم راه شهدا انقلاب اسلامی وظیفه خطیر شهدا وظیفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۳۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت هم‌افزایی تمامی قوا و دستگاه‌ها در جهت تحقق راهبرد «جهش تولید با مشارکت مردم»

رئیس کل دادگستری استان تهران با تأکید بر ضرورت هم‌افزایی تمامی قوا و دستگاه‌ها در جهت تحقق راهبرد «جهش تولید با مشارکت مردم»، گفت: تمرکز دادگستری کل استان تهران در سال جدید بر حل مشکلات و چالش‌ها از طریق هم‌افزایی و تعامل با سایر دستگاه‌ها خواهد بود.

به گزارش ایسنا، علی القاصی در دیدار نوروزی با جمعی از کارکنان قضایی و اداری مجموعه قضایی استان تهران ضمن تبریک سال جدید و تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن و معنویت، از درگاه خداوند متعال قبولی طاعات و عبادات جمع حاضر را در ماه مهمانی پروردگار مسئلت کرد و در عین حال بر ضرورت بهره‌مندی از فیوضات ماه مبارک رمضان تاکید کرد.

رئیس کل دادگستری استان تهران در ادامه سخنان خود ضمن قدردانی از تلاش‌ها و خدمات کارکنان قضایی و اداری دادگستری کل استان تهران در سال گذشته در جهت ارائه خدمت شایسته به مراجعان، خاطرنشان کرد: در سال گذشته اقدامات مهم و قابل توجهی در مجموعه قضایی استان تهران صورت گرفت که بدون شک این توفیقات با تلاش‌ها و مجاهدت‌های کارکنان قضایی و اداری در بخش‌های مختلف حاصل گردید که حقیقتا جای تقدیر دارد و ان‌شاءالله با استعانت از خداوند متعال در سال جدید نیز دادگستری کل استان تهران به‌عنوان پیشانی عدلیه منشاء ارائه خدمت شایسته به مردم و رشد و تعالی بیش از پیش دستگاه قضا خواهد بود. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به راهبرد تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» اشاره کرد و در عین حال بر ضرورت هم‌افزایی و تعامل تمامی قوا و دستگاه‌ها در جهت تحقق این راهبرد تاکید کرد.

القاصی ادامه داد: رویکرد دستگاه قضا درباره راهبرد تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب برای سال جاری استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و به‌طور خاص ظرفیت‌های مردمی در جهت حمایت از چرخه تولید و رفع موانع موجود در این مسیر خواهد بود.

رئیس کل دادگستری استان تهران در ادامه بخشی از حمایت‌های دستگاه قضا از چرخه تولید در مقام مساعدت به دولت را مورد مداقه قرار داد و اظهار کرد: در سال گذشته تلاش و تمرکز دادگستری کل استان تهران بر تقویت ارتباط با صاحبان صنایع و تولیدکنندگان در جهت احصاء مسائل و مشکلات آن‌ها استوار بود و تلاش‌های گوناگونی در جهت حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی صورت گرفت که نتایج موثری به‌دنبال داشت.

وی با تاکید بر راهگشایی ورود دستگاه قضا در جهت حل مشکلات واحدهای تولیدی در مصادیق مختلف، اذعان کرد: با توجه به آسیب‌شناسی‌های صورت‌گرفته در پایان سال گذشته در خصوص عمده مشکلات و چالش‌های تولیدکنندگان و صنعت‌گران، تمرکز دادگستری کل استان تهران در سال جدید بر حل این مشکلات و چالش‌ها از طریق هم‌افزایی و تعامل با سایر دستگاه‌ها خواهد بود. 

القاصی با اشاره به تاکیدات ریاست قوه قضاییه درباره اولویت‌های سال جدید در عدلیه، اظهار کرد: مجموعه قضایی استان تهران اعلام آمادگی می‌کند که با تمام ظرفیت خود در مسیر ماموریت‌های تعریف شده از سوی ریاست قوه قضاییه در سال جدید گام خواهد برداشت تا ان‌شاءالله با اهتمام، پشتکار، اراده، دلسوزی و انگیزه همکاران بتواند بیش از سنوات گذشته خدمتگزاری صادق، بدون منت و ادعا برای جامعه باشد. 

رئیس کل دادگستری استان تهران در بخش پایانی سخنان خود ضمن مسئلت کردن توفیقات روزافزون برای کارکنان قضایی و اداری مجموعه قضایی استان تهران در جهت خدمت به جامعه، بر ضرورت تمتع از تمامی لحظات ماه مبارک رمضان و به‌خصوص لیالی قدر تأکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لزوم تشکیل اتاق فکر با مشارکت مردم برای اجرایی و عملیاتی کردن فرمان رهبر معظم انقلاب در باب جهش تولید 
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری استان
  • ضرورت هم‌افزایی تمامی قوا و دستگاه‌ها در جهت تحقق راهبرد «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • صدور دستور قضایی در راستای حل مشکل آب شرب رودسر
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راه‌سازی در هرمزگان
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راهسازی در هرمزگان
  • حمایت از خانواده‌های زندانیان نیازمند استان بوشهر متوقف نمی‌شود
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • دیدار نوروزی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ارومیه
  • دیدار جانشین اداره ایثارگران سپاه پاسداران با خانواده معظم شهدای بهمئی