Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@22:57:31 GMT

۳ پروژه تولیدی شهرک صنعتی رشت به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۳۳۸۸۰

۳ پروژه تولیدی شهرک صنعتی رشت به بهره برداری رسید

همزمان با نخستین روز از ایام الله دهه فجر سه پروژه تولیدی در شهرک صنعتی رشت به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «ارسلان زارع» امروز(شنبه،۱۲ بهمن) در نخستین روز از ایام‌الله دهه فجر چند پروژه صنعتی را با حضور مسئولان استانی در رشت افتتاح کرد.

  کارخانه تولیدی چیلیک سازان ایرانیان نخستین پروژه‌ای بود که امروز(شنبه،۱۲ بهمن) به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این کارخانه در زمینی به مساحت ۱۰هزار مترمربع با سرمایه‌گذاری ۱۸۰ میلیارد ریال در شهرک سپیدرود رشت افتتاح که موجب اشتغالزایی یکصد نفر شده است. ظرفیت کارخانه در ۲ خط ۲۰ تن در ساعت طراحی شده که ظرفیت سالانه آن ۴۲ هزار تن برآورد شده است. ایجاد اشتغال برای حداقل ۵۰۰ نفر تا سال ۱۴۰۲و راه‌اندازی کارخانه کنسانتره، افزایش میزان ظرفیت تولید کارخانه به ۷۰ هزار تن تا سال ۱۴۰۰و ساخت و بهره برداری از سیلوهای ذخیره نهاده به میزان سه هزار و ۵۰۰تن در سال آینده از اهم برنامه‌های این کارخانه تولیدی است.      واحد صنعتی تراکتورسازان کاسپین نیز در شهرک سفیدرود رشت در زمینی به مساحت سه هزار و۵۰۰ متر مربع افتتاح شد. این واحد تولیدی با زیربنای ۲ هزار متر مربع و سرمایه گذاری ۲۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، اشتغال ۲۲ نفر را موجب شده است. ظرفیت تولید سالانه این واحد صنعتی ۵۵۰ دستگاه محصول تولیدی مونتاژ تراکتور است.     واحد صنعتی پایا بتن در شهرک سپیدرود رشت نیز با حضور استاندار و جمعی از مسئولان در شهرک سفیدرود رشت با سرمایه‌گذاری ۶۰ هزار میلیون ریال افتتاح شد. این واحد تولیدی در زمینی به مساحت پنج هزار و ۵۰۰ متر مربع و زیربنای پنج هزار و۳۰۰ متر مربع موجب اشتغال ۳۶ نفر شده است. این واحد تولیدی ظرفیت تولید سالانه ۱۲۰ هزار تن بتن آماده را دارد.       پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد دهه فجر نماز جمعه خطبه نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مسجد 12 بهمن خطبه های نماز جمعه معامله قرن پروژه های دهه فجر در گیلان شهرک صنعتی رشت استاندار گیلان بهره برداری رسید زمینی به مساحت واحد تولیدی سرمایه گذاری ظرفیت تولید واحد صنعتی هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۳۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری و صدور ۱۲ پروانه بهداشتی ساخت کارخانه و کارگاه در اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و داروی اهواز، بهره برداری و صدور ۱۲ پروانه بهداشتی ساخت کارخانه و کارگاهی توسط کمیسیون تخصصی صدور پروانه‌های بهداشتی موسسه‌های تولیدی غذایی و آشامیدنی معاونت غذا و داروی اهواز صادر شد.

در این کمیسیون تخصصی که با حضور دکتر مهدوی نیا معاون غذا و دارو برگزار شد، ضمن صدور ۳ پروانه ثبت منبع تاسیس و بهره برداری و ۱۲ پروانه بهداشتی ساخت کارخانه و کارگاهی بررسی و تایید شد.

در پایان یادآور می‌شود: جلسه درخواست‌ها و نامه‌های متقاضیان در واحد مدیریت نظارت وارزیابی فراورده‌های خوراکی و آشامیدنی این معاونت بررسی و رای لازم صادر شد.

دیگر خبرها

  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم اطفا شد
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم ‌+ تصویر
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • بهره برداری و صدور ۱۲ پروانه بهداشتی ساخت کارخانه و کارگاه در اهواز