Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن حسن زاده پیش از ظهر شنبه در نشست خبری سپاه که به مناسبت چهل و یکمین سالگی انقلاب اسلامی برگزار شد اظهار داشت: دهه فجر امسال ویژگی‌های خاصی دارد در حالی ۴۱ سالگی را جشن می‌گیریم که شخصیت بزرگ سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در بین ما نیست.

حسن زاده افزود: یکی دیگر از ویژگی‌های مهم چهل و یکمین سالگرد انقلاب این است که دشمنان ما به خصوص استکبار جهانی تصورشان این بود که انقلاب اسلامی تا ۴۰ سال بیشتر ادامه پیدا نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با شهادت سردار قاسم سلیمانی همه دنیا متوجه شدند انقلاب اسلامی زنده و پویا است و گفتمان انقلاب مؤثرترین گفتمان است که مردم با حضورشان مهر تأیید زدند و در ۴۱ سالگی انقلاب اسلامی تمام دنیا تفکر و جبهه مقاومت را به درستی درک کرد؛ وقتی ۴۱ سالگی را رد کردیم این الگو به تمام دنیا رسید.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران بیان داشت: حضور جوانان و نوجوانان محور اصلی در گام دوم انقلاب که رهبر تاکید کرده اند می‌باشد که از اهمیت ویژه ای برخوردار است و تمام مفاهیم سال اول پیروزی انقلاب اسلامی را زنده نگه داشته و دهه فجر را با همین محور شروع کرده ایم.

حسن زاده عنوان داشت: محور اصلی برنامه معطوف به مدارس، مساجد، محلات، مدارس (پایگاه و نقطه اصلی جوان و نوجوان پرورش می‌یابد. و مساجد (سنگر) محلات (تمام نقاط برجسته انقلاب اسلامی را دنبال می‌کند.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران اظهار داشت: حضور گسترده و فراگیر اقشار در ۲۲ بهمن در تمام شهرستان‌های استان تهران ۳۹ شهرستان با این روح تازه ای که با شهادت سردارقاسم سلیمانی دمیده شد راهپیمایی باشکوهی خواهیم داشت

کد خبر 4841137

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب سپاه سیدالشهدا تهران حسن حسن زاده دهه فجر دهه فجر بارش برف بوشهر شیراز انتخابات 98 ایلام گرگان قزوین شهرکرد خطبه های نماز جمعه سیل سیستان و بلوچستان تعطیلی مدارس زلزله قاسم سلیمانی انقلاب اسلامی استان تهران محور اصلی ۴۱ سالگی حسن زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۴۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوجوانان و جوانان تهرانی یک‌ساله حافظ قرآن شوند

طرح ملی «حافظان نور» از سوی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت حافظان نور آل یاسین با هدف حفظ قرآن ظرف مدت یک سال ویژه نوجوانان شهر تهران برگزار می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنکار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، طرح ملی حافظان نور با هدف حفظ یکساله قرآن به صورت رایگان از سوی مؤسسه قرآن و عترت حافظان نور آل یاسین برگزار می‌شود که طی آن آقایان و بانوان 13 تا 22 سال با اسکان شبانه‌روزی و شرکت در اردوهای رایگان موفق به حفظ کل قرآن کریم خواهند شد.

 تشرف به عتبات عالیات در قالب پیاده‌روی اربعین و همچنین در ایام ماه رمضان، زیارت فصلی آستان قدس رضوی و شرکت در اردوهای فرهنگی و تفریحی از جمله زیارت مرقد مطهر حضرت معصومه(س) و گلزار شهدای کرمان (مقبره شهید حاج قاسم سلیمانی)، سفر به شهرهای شمالی کشور، منطقه آزاد قشم و کیش و ... از جمله برنامه‌های منظور شده در این طرح ملی است.

اهتمام ملی برای حمایت قرآنی از نوجوانان دارای محدودیت جسمی

شرکت‌کنندگان در این طرح همچنین می‌توانند از امکان مرخصی یک‌ساله تحصیلی برخوردار شده ضمن آن که علاوه بر حفظ کل قرآن می‌توانند تسلطی اجمالی به ترجمه، تفسیر و تجوید قرآن کریم نیز پیدا کنند و به شرط قبولی در آزمون‌های اخذ شده، مدرک کارشناسی خود را در رشته علوم قرآن و حدیث از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دریافت کنند.

علاقه‌مندان به منظور دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی اینترنتی samenoon.com مراجعه کرده یا با شماره تلفن 09944133020 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • نهایت آمادگی دفاعی از الزامات یک کشور اسلامی است/ سپاه مجموعه ای از جوانان مؤمن و ولایتمدار است
  • سپاه سدی آهنین در برابر دشمنان کشور است
  • با شگفتی‌سازان دقیقی علیه استقلال
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است
  • نوجوانان و جوانان تهرانی یک‌ساله حافظ قرآن شوند
  • ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد
  • حمایت سران عشایر و طوایف آبادان از عملیات غرور آفرین وعده صادق
  • چشم دنیا مبهوت اقتدار جمهوری اسلامی است
  • ملت ایران ‌از حمله سپاه به اسرائیل خوشحال شدند