Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا کرمانشاه، امروز شنبه 12 بهمن ماه همزمان با سراسر کشور مراسم بزرگداشت سالروز ورود با برکت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با حضور حضرت آیت الله علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه معزز کرمانشاه، مهندس بازوند استاندار کرمانشاه، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران و روسای دستگاه های اجرایی در حسنیه شهدا واقع در مزار مطهر شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هوشنگ بازوند  در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای انقلاب اسلامی و سردار دلها " شهید  سپهبد حاج قاسم سلیمانی " به لزوم معرفی دستاوردهای خدمتگزاران نظام  در آستانه چهل و یکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: دهه فجر فرصتی برای ارتباط بیشتر با مردم و معرفی خدمات انجام شده است و این مهم باید به شیوه ای مناسب به نسل آینده نیز منتقل شود.

استاندار کرمانشاه کرمانشاه را قطب پتروشیمی کشور دانست و اظهار داشت: دولت در  شرایط تحریم حاضر شده که هفت هزار میلیارد تومان برای ساخت پروژه پتروشیمی اسلام آبادغرب سرمایه گذاری کند و این سرمایه گذاری نشان از اراده دولت برای کاهش نرخ بیکاری در استانی مانند کرمانشاه است.

نماینده عالی دولت در استان افزود: در ایام دهه فجر امسال یک هزار و 167 پروژه با اعتباری بالغ بر  ده هزار میلیارد تومان در استان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود که سبب قرارگرفتن استان در مسیر تعالی و پیشرفت و ایجاد هفت هزار و ۴۴۶ نفر شغل خواهد شد.

وی افزود: از شهریور ماه امسال نیز تا ابتدای بهمن ماه، ۸۲۱ مورد سرمایه گذاری در استان به ثبت رسیده و این مهم در کنار همراهی سیستم بانکی برای ایجاد رونق تولید با پرداخت یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره از جمله دستاوردهای ارزشمند سال جاری است.

بازوند تاکید کرد: تجربه ۲ سال اخیر نشان داد با برنامه ریزی مناسب و تلاش و همدلی می توان بر مشکلات غلبه کرد و زمینه بهبود وضعیت اشتغال و سرمایه گذاری در استان را فراهم کرد.

استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به ضرورت ارتباط بیشتر مسئولان و مردم از حضور گسترده مدیران در مساجد و اماکن عمومی جهت بیان دستاوردهای انقلاب به مردم خبر داد و گفت: در این راستا با اهتمام جدی و همراهی و همدلی در رفع مشکلات مردم گام برخواهیم داشت.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استاندار کرمانشاه انقلاب اسلامی میلیارد تومان سرمایه گذاری دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۴۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی بهسازی در ۹۲ روستای کبودرآهنگ

 معصومی اظهار داشت: عملیات اجرایی بهسازی در ۹۲ روستای شهرستان کبودرآهنگ با اعتباری افزون بر ۶۰ میلیارد تومان و با کمک قیر یارانه‌ای از محل پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس طبق هماهنگی و توافق انجام شده مابین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و نماینده آغاز شد.

وی با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی نحوه اجرای عملیات اجرایی زیرسازی و آسفالت معابر روستا‌های شهرستان کبودرآهنگ با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان برای تأمین قیر مورد نیاز افزود: در همین رابطه در ادامه نهضت آسفالت معابر روستایی و اجرای طرح هادی و طبق هماهنگی صورت گرفته اکیپ اجرایی در شهرستان مستقر شده است.

معصومی تأکید کرد: از بخشداران، دهیاران و شورا‌های اسلامی روستا‌های مورد نظر درخواست داریم نهایت همکاری را با اکیپ کارشناسی و اجرایی در این پروژه‌ها برای ارائه هر چه بهتر و سریع‌تر خدمات داشته باشند.

وی با بیان اینکه عملیات بهسازی این ۹۲ روستا در سال‌جاری به اتمام خواهد رسید، خاطرنشان کرد: علاوه بر این تعدادی روستای دیگر نیز از محل سایر اعتبارات ملی و کمیته برنامه‌ریزی در سال‌جاری بهسازی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی ساخت زمین چمن مصنوعی در بروجرد
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه پوشالین اسرائیل غاصب و استکبار جهانی را هویدا ساخت
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی استکبار جهانی را در هم فرو ریخت
  • کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی ۲ تقاطع غیرهمسطح در شرق شیراز
  • آغاز عملیات اجرایی بهسازی در ۹۲ روستای کبودرآهنگ
  • پیش‌راه‌اندازی واحد اوره پتروشیمی هنگام آغاز می‌شود
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه دشمن صهیونیستی را در هم شکست
  • عملیات اجرایی سد و شبکه شرفشاه سومار طبق برنامه انجام شود
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه
  • «وعده صادق» آغاز و طلیعه‌ راهبرد جدید جمهوری اسلامی ایران است