Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@09:01:36 GMT

نوری: کم کم باید از بقیه انگشت قرض بگیرم!

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۳۵۰۶۶

نوری: کم کم باید از بقیه انگشت قرض بگیرم!

کاپیتان پارس جنوبی جم می گوید دنبال آقای گلی نیست و هدفش این است که برای تیمش مثمرثمر باشد.

محمد نوری در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره تساوی تیمش مقابل گل گهر سیرجان در هفته هجدهم لیگ برتر عنوان کرد: بازی خیلی خوبی مقابل گل گهر سیرجان داشتیم. نیمه اول کاملا بهتر از حریف بودیم. این مسابقه به نوعی رقابت ته جدولی ها بود و چنین بازی هایی همواره سنگین و حساس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال فکر می کنم هم ما موقعیت داشتیم و هم تیم گل گهر. فکر می کنم با این شرایط نتیجه عادلانه بود. این بازی خانگی بود و باید 3 امتیاز را می گرفتیم اما متاسفانه نشد و انشاالله در بازی های آینده نتایج لازم را به دست آوریم.


وی درباره گلزنی خودش در این بازی تاکید کرد: این گل هم مثل گل های قبلی ام زحمات بچه ها بود. تمرینات من خوب است و خداراشکر می کنم که توانستم بازهم برای تیمم مثمرثمر باشم. دوست داشتم گل های 3 امتیازی برای پارس جنوبی بزنم؛ به هر حال من یک هافبک هستم و سخت است در این شرایط گل بزنم.


کاپیتان پارس جنوبی درباره شادی های بعد از گلش که با انگشتان دست تعداد گل هایش را می شمارد و اینکه اگر بالای 10 گل بزند چه کار می کند، خاطرنشان کرد: حالا اجازه بدهید تعداد گل هایم به 11 گل برسد. اگر این اتفاق افتاد از بقیه بچه ها انگشت قرض می گیرم و شادی انجام می دهیم. (باخنده)

 

 

 


نوری درباره اینکه با وجود سن و سالش اینطور موفق عمل می کند، گفت: خداراشکر می کنم. تمرینات من خوب است و شرایط بدنی خوبی دارم. امیدوارم در بازی های آینده هم این رویه را ادامه بدهم و برای تیمم مثمرثمر باشم.


وی درباره شانس خودش برای آقای گلی بیان کرد: واقعا دنبال آقای گلی نیستم. آقای گل لیگ اولا باید مهاجم باشد و در تیم بزرگ بازی کند تا موقعیت های بیشتری نصیبش شود. من هافبک هستم و به آقای گلی و این چیزها فکر نمی کنم.


کاپیتان پارس جنوبی که گلزن ترین هافبک تاریخ لیگ برتر است، خاطرنشان کرد: فکر می کنم تا الان 64 گل در لیگ برتر زده ام. دنبال رکورد و این مسائل نیستم اما تا هر زمانی بازی کنم، سعی خواهم کرد که این روند خوب را ادامه بدهم و تعداد گلهایم را بالا ببرم.


نوری در پایان درباره شانس پارس جنوبی برای بقا در لیگ برتر افزود: تمام تلاشمان را انجام می دهیم تا این اتفاق بیفتد. شرایط در نیم فصل دوم سخت و سنگین است. تک امتیازها حکم مرگ وزندگی دارد و تمام بازی ها دشوار است. امیدوارم همه چیز خوب پیش برود و بتوانیم هواداران پارس جنوبی را خوشحال کنیم.

پارس جنوبی جم محمد نوری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پارس جنوبی جم محمد نوری کاپیتان پارس جنوبی فکر می کنم تعداد گل لیگ برتر آقای گلی آقای گل بازی ها گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۵۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودشیفته‌ها برای رسیدن به هدفشان دیگران را فدا می‌کنند!

افراد خودشیفته را کم و بیش می‌شناسید. شاید هم با یکی از آن‌ها زندگی می‌کنید و اگر اینطور باشد شناخت آن‌ها کار سختی نیست. یک سری ویژگی‌های بارز دارند که هر کسی به محض هم کلام شدن متوجه خواهد شد! اما آیا خودشیفته‌ها به همان نسبت و میزانی که بروزمی‌دهند موفق هستند؟ آیا همیشه به خواسته‌هایشان می‌رسند؟ آیا شکست در زندگی آن‌ها معنا ندارد؟ آیا با تکنیک‌های رفتاریشان به هر آنچه مایلند دست می‌یابند؟!

 به گزارش راهنماتو، خودشیفته‌ها تنها آن دسته از افراد نیستند که خودشان را دوست دارند! بلکه خصوصیاتی دارند که ارتباط گرفتن و در ارتباط ماندن با آن‌ها را سخت می‌کند. تحقیر کردن دیگران، تمسخر، کوچک پنداشتن بقیه، مقصر قلمداد کردن هر کسی جز خودشان در هر اتفاقی که می‌افتد! این‌ها ویژگی‌های خیلی مشخص افراد خودشیفته است. آن‌ها دچار اختلالی هستند که خودشان آن را نمی‌دانند و اگر هم بدانند قبول ندارند! خودشیفته‌های گرامی برای جلب توجه دیگران و در دایره احترام و نگاه بقیه بودن هرکاری می‌کنند حتی اگر در این راه دیگران را فدا کنند! حتی اگر این جلب توجه صورت منفی به خود بگیرد برایشان اهمیتی ندارد!

در این مقاله نمی‌خواهیم ویژگی‌های خودشیفته‌ها یا دلیل ابتلای آن‌ها به این اختلال را بررسی کنیم بلکه تنها مدنظر ما این است که آیا آن‌ها موفق‌تر از بقیه افراد هستند؟! شما چه فکر می‌کنید؟


چرا خودشیفته‌ها موفق‌ترند؟!

خودشیفته‌ها با همه ویژگی‌های مثبت و منفی که دارند سرسختی عجیبی در وجودشان ریشه دارد. آن‌ها برای اینکه به هدفشان برسند (هر چه می‌خواهد باشد!) دست از تلاش برنمی‌دارند. چون گمان می‌کنند از دیگران بهتر، برتر و درواقع خدای انسان‌ها بر روی زمین هستند حاضر نیستند تسلیم بشوند. از آنجا که ارزش زیادی برای خودشان قائل هستند و به کم قانع نمی‌شوند در روابط کاری، عاشقانه، تحصیلی به دنبال بهترین‌ها هستند و در جایگاهی قرار دارند که هر کسی ببیند آن‌ها را موفق می‌خواند!

شاید بخواهیم صادقانه بگوییم از دیدگاه روانشناسان برای خودشیفته‌ها هدف وسیله را توجیه می‌کند و برای رسیدن به آن هدف تمام تلاششان را می‌کنند حتی اگر در این میان به قربانی کردن دیگران بیانجامد!

از آنجا که این افراد دوست دارند مورد تحسین قرار بگیرند در هدفمند نشان دادن خود خیلی موفق هستند و به همین دلیل افراد زیادی جذب آن‌ها می‌شوند و در معاشرت اجتماعی موفق عمل می‌کنند. شاید موفقیت‌های آن‌ها به پای هوششان گذاشته شود در حالی که اینطور نیست، بلکه انعطاف پذیری و عزم راسخی که دارند موجب می‌شود که در راستای رسیدن به اهدافشان و تسلط به دیگران که از ویژگی‌های بارزشان است خوب عمل کنند.

آیا خودشیفتگی ارثی است؟

مطالعات نشان می‌دهد که حدود ۶۰% خودشیفتگی‌ها به صورت ارثی است و از والدین منتقل شده است، ولی ۴۰ درصد باقیمانده تحت تاثیر محیط و شرایط اجتماع است.

خودشیفته‌ها دوست داشتنی و جذاب به نظر می‌رسند، چون تمام تلاششان را می‌کنند تا این تصویر را از خود بسازند و دیگران به آن‌ها وابسته شوند و دوستشان بدارند!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جشنواره بازی های بومی محلی در مدارس پارس‌آباد
  • فقط کارمندان دولت تعطیلند؛ بقیه مردم باید پنجشنبه‌ها کار کنند!
  • انگشت‌ اتهامی که به سمت سعید آقاخانی، جواد عزتی و محسن تنابنده گرفته شد/ صداوسیما عذرخواهی کند
  • انگشت‌های اتهامی که به سمت سعید آقاخانی، جواد عزتی و محسن تنابنده گرفته شد
  • توصیف رهبر انقلاب درباره همسرشان /رهبری گفتند این عبای گران را بدهم و به جایش ۳ عبا بگیرم ناراحت می‌شوی؟
  • آغاز عملیات اجرایی فیبر نوری در شهر بیرجند
  • آغاز عملیاتی اجرایی فیبر نوری در بیرجند تا ۱۰ روز آینده
  • خودشیفته‌ها برای رسیدن به هدفشان دیگران را فدا می‌کنند!
  • (ویدئو) گوساله بوفالوی سفید گردشگران را شگفت‌زده کرد
  • «انگشت طلا» ۶ جایزه از جوایز فیلم هنگ‌کنگ را برد