Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، گوشی‌های هوشمند با بهره‌گیری از سخت‌افزارهای سطح بالا و راهکارهای نرم‌افزاری مخصوص، به ابزارهایی جذاب برای ثبت تصاویر با کیفیت تبدیل شده‌اند. اما تعداد گزینه‌ها و تنظیمات پیچیده ممکن است مشکلاتی را هنگام ثبت تصاویر، برای کاربران ایجاد کند و باعث سردرگمی آن‌ها شود.

در گوشی Huawei Y۹s دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین دوم ۸ مگاپیکسلی اولترا واید با زاویه دید ۱۲۰ درجه‌ای و سنسور ۲ مگاپیکسلی مخصوص تشخیص عمق میدان، امکان استفاده از هوش مصنوعی را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هوش مصنوعی قدرتمندی که ثبت عکس‌های با کیفیت را در شرایط مختلف مهیا می‌کند و این امکان را می‌دهد که در کوتاه‌ترین زمان و با اعمال کم‌ترین میزان تنظیمات، خروجی قابل توجهی را شاهد باشیم.

هوش مصنوعی Huawei Y۹ می‌تواند ۲۲ دسته‌بندی مختلف و بیش از ۵۰۰ صحنه را شناسایی کند و پس از این مرحله، نوبت به اعمال مناسب‌ترین تنظیمات می‌رسد تا کاربر به بهترین شکل ممکن از دوربین گوشی خود استفاده کند.

هوش مصنوعی تأثیر قابل توجهی روی عکس‌برداری در محیط‌هایی با نور محدود می‌گذارد و استفاده از قابلیت Night Mode باعث ثبت تصاویر باکیفیتی می‌شود. همچنین قابلیت کاهش نویز چند فریمی امکان ثبت عکس‌های واضح در شب یا نور محدود را فراهم می‌کند.

دوره‌ای که دوربین‌های سلفی بخش قابل توجهی از نمای گوشی را می‌گرفتند، به پایان رسیده و در حال حاضر با محصولات مدرنی مانند Huawei Y۹s و دوربین سلفی پاپ‌آپ، طرف هستیم که زیبایی دستگاه را چندین درجه ارتقا داده است. هوش مصنوعی موجود در این دوربین ۱۶ مگاپیکسلی، قابلیتی مانند AI Backlit Imaging را برای کاربران به ارمغان آورده تا وجود نور کافی در عکس‌های سلفی را تضمین کند. البته قابلیت‌هایی مانند افکت‌های استودیویی هم می‌توانند پرتره‌های جذاب با نورپردازی بی‌نقصی را ثبت کنند.

هر دو دوربین پشتی و سلفی، از قابلیت Adaptive AI Beauty استفاده می‌کنند، تا در عین برجسته‌تر کردن زیبایی‌های چهره، مشکلات و نقص‌های احتمالی را کم‌رنگ کند تا در نهایت عکس نهایی مورد پسند کاربر باشد.

هوآوی با قدمتی حدود ۳۰ سال تجربه و تخصص در صنعت ارتباطات، در بیش از ۱۷۰ کشور جهان حضور دارد و خدمات هوآوی توسط یک سوم از جمعیت جهان استفاده می‌شود.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4840839

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت هواوی هواوی موبایل هواوی موبایل شرکت هواوی ایران کیش همراه اول گروه خودروسازی سایپا آموزش زبان خارجی نوروز سفرهای نوروزی بانک ملی پرداخت الکترونیک طراحی بانک ملی ایران اپراتور تلفن همراه قابل توجهی هوش مصنوعی ثبت تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۵۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوربینی که تصاویر را به شعر تبدیل می‌کند!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، نوآوری هایی که با کمک هوش مصنوعی روی می دهند، هیچ پایانی ندارند. هوش مصنوعی به غیر از نوشتن ایمیل و تولید محتوا اکنون قابلیت ساختن تصاویر سخنگو و آواز خوان، پیش بینی حرکات انسانی، قضاوت و حتی بازسازی فناوری استارترک را یافته است.

کلین کارولاین ژانگ و ریان ماتر در ساخت دوربین شعر با یکدیگر همکاری کرده اند. این یک پروژه منبع باز است که فناوری را با روحیه هنرمندانه در هم می آمیزد و خلاقیتی را به وجود می آورد که از مرزهای هر دو حوزه فراتر است.

دوربین شعر شبیه یک دوربین پلاروید معمولی است اما به جای ثبت عکس، داده های تصویری دریافتی را به اشعار انگیزشی تبدیل می کند که به روشن و شفاف تصاویر ثبت را توصیف می کند.

دستگاه مذکور با کمک یک صفحه رایانه رزبری پای و چت جی پی تی -۴ شرکت اوپن ای آی ساخته شده و در حقیقت نمونه ای از ترکیب سخت افزار و هوش مصنوعی است. رایانه رزبری پای تصاویر ثبتی را پردازش و داده‌های بصری را استخراج می کند که در مرحله بعد به سیستم هوش مصنوعی منتقل می شوند. این مدل هوش مصنوعی وجوه مختلف عکس از جمله رنگ ها، الگوها، عناصر برجسته و حتی احساسات اساسی منتقل شده را تحلیل می کند.

پروژه این دوربین به عنوان یک سرگرمی آغاز شد تا فناوری و هنر را در هم ترکیب کند. محققان پس از آزمایش مدل های هوش مصنوعی مختلف با دستیابی به چت جی پی تی ۳ به موفقیت هایی دست یافتند. واکنش های مثبت خانواده و دوستان سبب شد این دو محققان نمونه اولیه ساخته شده را ارتقا دهند و محصول نهایی را بسازند.

کد خبر 6085627 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • انتخاب بهترین دوربین کانن: چالشی جذاب برای عکاسان!
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • هوش مصنوعی دوربین‌ها را شاعر کرد!
  • قدرتمندترین گوشی نوبیا در تعداد محدود از راه رسید!
  • دوربینی که تصاویر را به شعر تبدیل می‌کند!
  • این دوربین به‌جای عکس‌ گرفتن، شعر می‌گوید! (+عکس)
  • بازی‌گوشی توله خرس قهوه‌ای با دوربین تله‌ای در ارتفاعات رامسر (فیلم)
  • راهنمای خرید بهترین گوشی‌های میان‌رده شیائومی – اردیبهشت ۱۴۰۲ (+عکس)
  • نکات مهمی که باید پیش از خرید شیائومی ردمی نوت 13 پرو 5G بدانید
  • موتورولا Edge 50 Ultra را با آخرین تراشه هوش مصنوعی Qualcomm معرفی کرد