Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-24@22:02:19 GMT

باشگاه پیکان در انتظار استعفای رسمی حسین فرکی

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۳۵۳۳۳

پیکانی ها می خواهند تکلیف خود را بدانند.

طرفداری- تیم فوتبال پیکان در ادامه نتایج ضعیفش در این فصل، روز گذشته میزبان شاهین بوشهر بود و شکست خورد. شاگردان حسین فرکی در این بازی با نتیجه 3 بر یک شکست خوردند تا بحران خودروسازان در لیگ برتر امسال ادامه داشته باشد. پیکان از 18 بازی و 54 امتیاز ممکن فقط 13 امتیاز گرفته و نتایج این تیم نارضایتی مسئولان باشگاه و کارخانه را به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرایط جایگاه حسین فرکی سرمربی پیکان را هم متزلزل‌تر از گذشته کرده، ولی هنوز تغییری در کادر فنی این تیم ایجاد نشده است.

به گزارش تسنیم؛ مسئولان باشگاه پیکان در انتظار استعفای فرکی هستند تا در این شرایط بابت جدایی این مربی از لحاظ مالی ضرر نکنند. پیکانی‌ها در صورت اخراج فرکی باید حق و حقوق این مربی و دستیارانش را بپردازند و در این شرایط مسئولان باشگاه این انتظار را دارند که فرکی با نتایج ضعیفی که گرفته است، خودش استعفا دهد. این اتفاق هنوز رخ نداده و سرمربی پیکان روز گذشته هم در مورد استعفا دادن، صحبت‌های روشنی را با خبرنگاران انجام نداد. باید منتظر ماند و دید که در نهایت چه اتفاقاتی در پیکان رخ خواهد داد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مسئولان باشگاه حسین فرکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۵۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز بگو و بخند، فردا جنگ و جدل!

به گزارش "ورزش سه"، اعضای دو تیم پیکان و مس رفسنجان با یک پرواز راهی کرمان شدند تا برای بازی عصر فردا در جام حذفی اردو بزنند.

در حاشیه این پرواز، بازیکنان و مربیان دو تیم که سابقه همکاری با یکدیگر را داشتند، به استقبال هم رفتند. نکته جالب این دیدارها، پهن شدن بساط بگو و بخند رضا عنایتی و محمد رجب‌زاده مربیان پیکان با محرم نویدکیا و دستیارانش بود.

آنها امروز دیدار صمیمانه‌ای داشتند اما فردا باید تیم‌های خود را مهیای تقابل مهمی کنند، آن هم در دیداری که فقط یک برنده دارد.

دیگر خبرها

  • امروز بگو و بخند، فردا جنگ و جدل!
  • سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ
  • اعلام رسمی نتایج «پیمایش ملی سلامت روان» در ابتدای تابستان
  • کاپ جهانی شانگهای| نتایج دور از انتظار کمانداران ایران در دور مقدماتی
  • سه قلوهای رادکانی در انتظار حمایت مسئولان + فیلم
  • کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)
  • آغاز حج عمره پس از ۹ سال انتظار
  • پایان سال‌ها انتظار؛ استقلال و پرسپولیس رسما فروخته شدند
  • سال سخت خانه‌به‌دوشان
  • اعزام عمره گزاران ایرانی پس از ۹ سال انتظار