Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@01:11:12 GMT

۳۲ کشته و زخمی در حادثه سقوط اتوبوس بولیویایی به دره

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۳۵۳۹۳

۳۲ کشته و زخمی در حادثه سقوط اتوبوس بولیویایی به دره

مقامات بولیوی از کشته شدن دست‌کم ۱۵ نفر در پی سقوط یک دستگاه اتوبوس مسافربری به دره‌ای در یک بزرگراه واقع در شهرستان "لاپاز" در غرب این کشور خبر دادند.

به گزارش ایسنا،  اداره آتش‌نشانی محلی اعلام کرد در پی این حادثه که روز گذشته (جمعه) به وقوع پیوسته ۱۴ نفر در صحنه تصادف و یک نفر دیگر در مسیر بیمارستان جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود با توجه به وخامت حال برخی از زخمی‌های این حادثه ممکن است شمار قربانیان افزایش یابد.

براساس گزارش پلیس بولیوی، این اتوبوس صبح جمعه شهر "کوریپاتا" در منطقه "یونگاس" را به مقصد لاپاز ترک کرد. گفته می‌شود این تصادف در سحرگاه رخ داده و راننده به دلیل مه غلیظ و دید کم در منطقه، کنترل وسیله نقلیه را از دست داده است.

بنا بر گزارش خبرگزاری شینهوا، این تصادف همچنین دست‌کم ۱۷ زخمی بر جای گذاشته که همگی در بیمارستانی در لاپاز بستری شده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بولیوی واژگونی اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۵۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ کشته و مفقودی در پی سقوط ۲ بالگرد نظامی در ژاپن

وزارت دفاع ژاپن اعلام کرد که در پی سقوط ۲ بالگرد نظامی این کشور دست‌کم یک نفر کشته و ۷ نفر دیگر نیز هنوز ناپدید شدند.

به گزارش مهر به نقل از کیودو، «مینورو کیهارا» وزیر دفاع ژاپن اعلام کرد که در پی سقوط۲ بالگرد اس‌اچ-۶۰ کی این کشور در نزدیکی جزیره توریشیما در جنوب توکیو، یک نفر کشته و ۷ نفر دیگر نیز ناپدید شدند.

کیهارا در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: دلیل احتمالی این سقوط‌ها، تصادم و برخورد این دو بالگرد است و هر کدام از این دو بالگرد ۴ سرنشین داشتند که در جریان رزمایش ضدزیردریایی شبانه این حادثه رخ داد.

به گفته وزیر دفاع ژاپن علت دقیق این حادثه هنوز مشخص نیست، اما ارتش ژاپن بقایای این دو بالگرد را پس از سقوط پیدا کرده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • ۷ کشته و ۲۰ زخمی بر اثر انحراف ماشین از پیست مسابقه
  • سقوط مینی بوس به دره با ۳ کشته و ۱۸ زخمی در آدانای ترکیه
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • سقوط 2 بالگرد نظامی ژاپن/ یک کشته و 7 مفقود
  • ۲ کشته و ۶ زخمی بر اثر تیراندازی در ممفیس آمریکا
  • ۸ کشته و مفقودی در پی سقوط ۲ بالگرد نظامی در ژاپن
  • سقوط ۲ بالگرد نظامی در ژاپن/ ۸ نفر کشته و ناپدید شدند