Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@14:26:19 GMT

زدن حرف اول در خاورمیانه، تحقق گام دوم انقلاب است

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۳۵۶۸۶

زدن حرف اول در خاورمیانه، تحقق گام دوم انقلاب است

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رزم‌حسینی امروز در مراسم بزرگداشت چهل‌ویکمین سالگرد دهه فجر در مشهد، با بیان اینکه مهم‌ترین ویژگی انقلاب اسلامی مردمی بودن این انقلاب است، اظهار کرد: همه مردم از ۴۱ سال پیش برای پیروزی انقلاب اسلامی با یکدیگر متحد و هم دل شده و با ظلم و استبداد مبارزه کردند.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با رأی و انتخاب مردم تشکیل شده است، افزود: رهبری خردمندانه امام خمینی (ره) در طول همه سال‌های انقلاب ویژگی دوم و برجسته دیگر انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با درایت، بصیرت و هدایت امام خمینی (ره) توانستیم حکومت دو هزار و ۵۰۰ ساله شاهنشاهی را سرنگون کنیم.

رزم حسینی با اشاره به اینکه انقلابی بودن محتوای نظام جمهوری اسلامی را می‌توان ویژگی سوم دانست، عنوان کرد: بعد از گذشت ۴۱ سال با تمام فراز و فرودها، شاهد حفظ محتوای نظام هستیم.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: رأی مردم در تمام ارکان نظام جمهوری اسلامی مهم و تأثیرگذار است چرا که از روز اول ساختار حکومتی با رأی مستقیم مردم تشکیل شد، در طول این چهار دهه از انقلاب اسلامی اقدامات مهمی در کشور و منطقه شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه در حوزه زیرساخت‌ها نیز از امکانات خوبی برخوردار هستیم، اظهار کرد: همگی باید آرمان‌های انقلاب اسلامی را حفظ و دنبال کنیم. گام دوم انقلاب اسلامی یعنی قوی شدن فرهنگ اقتصادی مردم یعنی بتوانیم در خاورمیانه حرف اول را بزنیم.

رزم حسینی با بیان اینکه در حوزه امنیت نیز با توجه به تلاش‌های سردار بزرگ اسلام از اقتدار خوبی برخورداریم، ابراز کرد: امروز شرایط خوبی در منطقه داریم، در گذشته حکومت نوکر و وابسته به آمریکا بود، اما امروز کشور و نظامی، مستقل در منطقه هستیم.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه تمام نقش بازدارنده نظام جمهوری اسلامی متکی بر مردم است، گفت: ما دارای یک نظام مردم سالار هستیم لذا اگر همین مردم همیشه همراه باشند، این نظام مستمر خواهد بود.

کد خبر 4841085

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب علیرضا رزم حسینی دهه فجر مشهد گام دوم انقلاب دهه فجر بارش برف بوشهر شیراز انتخابات 98 ایلام گرگان قزوین شهرکرد خطبه های نماز جمعه سیل سیستان و بلوچستان تعطیلی مدارس قاسم سلیمانی زلزله استاندار خراسان رضوی نظام جمهوری اسلامی انقلاب اسلامی رزم حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۵۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | رهبر انقلاب: هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899009

دیگر خبرها

  • تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است
  • توسعه اجتماعی شاخص‌ترین دارایی نظام است
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است
  • مخبر: اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم است
  • فیلم| رهبر معظم انقلاب: نظام اسلامی محال است که تسلیم زورگویی شود
  • ببینید | رهبر انقلاب: هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • «بمبی که آمریکا در خاورمیانه نمی بیند»: واشنگتن در حال تکرار اشتباه نادیده گرفتن افکار عمومی جهان عرب است/ آمریکا دود برخاسته از آتش زیرخاکستر غزه را ندید/ انقلاب رسانه های اجتماعی در جنگ غزه