Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الیوم السابع، حسان دیاب نخست وزیر لبنان تاکید کرد: نمی خواهم به یک رهبر سیاسی تبدیل شوم.

او همچنین اشاره کرد: خواسته من از اعضای دولت، مدیریت وزارتخانه ها و توجه به نیازها و خواسته های مردم است.

وی در ادامه، به اوضاع اقتصادی نامساعد کشور اشاره کرد. لازم به ذکر است که حسان دیاب پیش از این نیز گفته بود: وضعیت اقتصادی که لبنان به آن دچار است بسیار سخت بوده و بهبود این امر صبر و تحمل زیادی را می طلبد و امیدواریم که دولت جدید بتواند از این بحران خارج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین در اظهاراتش در روز گذشته اعلام کرده بود: موسسات اقتصادی اوضاع نا به سامانی دارند و دولت تمام تلاش خود را برای بهبود این شرایط به کار می گیرد.

کد خبر 4841303 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: حسان دیاب لبنان اعتراضات لبنان ایالات متحده آمریکا عراق معامله قرن فلسطین دونالد ترامپ رژیم صهیونیستی سوریه ایران لیبی روسیه ویروس کرونا لبنان ترکیه نتانیاهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۶۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم اتخاد تمهیدات لازم برای ترمیم خسارات سیل سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگار مهر، «معین‌الدین سعیدی» در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار کرد: وقوع سیل مجدد در سیستان و بلوچستان کمر مردم را شکسته است و هر آنچه مردم و کشاورزان داشته‌اند در برخی مناطق سیستان و بلوچستان، از بین رفته است.

وی ضمن تشکر از حضور برخی دولت‌مردان همچون وزیر کشور در این استان گفت: ابعاد جدید این سیل هم باید مورد رسیدگی قرار بگیرد و انتظار ما از دولت آن است که تمهیدات لازم برای ترمیم خسارات وارده به استان سیستان و بلوچستان بر اثر سیل را در نظر بگیرد.

کد خبر 6084307 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • لزوم نظارت بر تولید نان از مزرعه تا سفره
  • بخش ترکمانچای آذربایجان شرقی شهرستان شد
  • جلوگیری از حفر چاه غیر مجاز در کهگیلویه/ لزوم صیانت از منابع آب
  • چرا رهبر انقلاب اصرار بر مردمی سازی اقتصاد دارند؟ / مزایای واگذاری مدیریت به بخش خصوصی چیست؟
  • اخبار سفر رئیس‌جمهور به پاکستان / رئیسی: سطح روابط اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و پاکستان به میزان سطح روابط سیاسی نیست
  • رئیسی: موضوع عفاف و حجاب تکلیفی شرعی، قانونی و سیاسی است/ از همه بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، انتظامی و قضائی کشور عمل به وظایف محوله را مورد توجه قرار دهند/ انتظار متدینین و قانونمداران هم توجه به قانون و کرامت انسانی آحاد جامعه است
  • رئیسی: پیشرفت‌های نیروهای مسلح تحت مدیریت عالی رهبر انقلاب موجب ایجاد امنیت، اقتدار و امید برای مردم و کشور شده است
  • رئیسی : موضوع عفاف و حجاب تکلیفی شرعی، قانونی و سیاسی است
  • لزوم اتخاد تمهیدات لازم برای ترمیم خسارات سیل سیستان و بلوچستان
  • لزوم بازنگری برخی مسائل پیش روی رشد اقتصاد در استان تهران