Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر محمدمهدی صدوقی امروز در مراسم رونمایی از دستگاه شبیه ساز جراحی آب مروارید در محل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افزود: دستگاه شبیه سازی جراحی آب مروارید به همراه دستگاه شبیه ساز تشریح آناتومی دومین دستاورد دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی است که در حوزه شبیه سازی آموزشی برای دانشجویان کاربرد دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: دستگاه شبیه ساز جراحی آب مروارید برای دانشجویان و به ویژه دستیاران چشم پزشکی بسیار مفید است و در حال حاضر پس از اینکه افراد گواهی کار با دستگاه شبیه ساز را دریافت کردند می توانند وارد پروسه جراحی شوند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: مرکز شبیه ساز آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برای تمامی رشته های جراحی ایجاد می شود. با راه اندازی این مرکز صدمه کمتری به بیماران وارد می شود و دستیاران نیز برای ورود به آموزش جراحی کاملا آماده می شوند.

وی افزود: این شبیه ساز برای کسانی که فارغ التحصیل شده اند نیز کاربرد دارد و می توانند از آن استفاده کنند.

در ادامه این نشست دکتر حسین وطن پور رئیس مرکز دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت نیز با اشاره به ساخت دستگاه شبیه ساز جراحی آب مروارید در کشور گفت: ما در وزارت بهداشت از مراکز تحقیقاتی که بتوانند به حل مشکل جامعه کمک کنند، حمایت می کنیم. ضمن اینکه از محصولاتی رونمایی می کنیم که مشتری اش پیش از این شناسایی شده است.

وی گفت: همکاری میان جراحان و مهندسان در ساخت دستگاه شبیه ساز جراحی آب مروارید در کشور برآورده شدن یکی از آرزوهای دیرینه حوزه سلامت است و همیشه این حسرت را داشتیم که بهترین عملکردها در زمان این همکاری مشترک رقم می خورد و امیدواریم این همکاری برای سایر بخش ها نیز الگو شود.

کد خبر 4841306

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی شبیه سازی عمل جراحی دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه پیام نور دانشگاه ها دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت دانشجویان دانشگاه تهران سازمان سنجش منصور غلامی مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی شبیه سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۶۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست «درآمدی به اخلاق قرآنی» برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، فصل چهارم از سلسله نشست‌های علمی آنلاین «درآمدی به اخلاق قرآنی» به همت انجمن علمی معارف اسلامی دانشگاه شهید بهشتی با همکاری مراکز علمی کشور برگزار می‌شود.

از مزایای شرکت در این نشست اعطای گواهینامه معتبر از دانشگاه شهید بهشتی است.

زمان برگزاری تا ۲۷ اردیبهشت ماه هر شب رأس ساعت ۲٠:٠٠ اعلام شده است.

علاقمندان می‌توانند از طریق اینجا در این نشست شرکت کنند.

کد خبر 6085028 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار
  • افتتاح چند طرح به مناسبت هفته سلامت در استان همدان
  • همایش آموزش پزشکی با شعار «از کلاس درس تا عرصه» برگزار می شود
  • راه‌اندازی دانشکده داروسازی در قزوین پس از سال‌ها مطالبه‌گری
  • بهره‌برداری از المان شهید گمنام علوم پزشکی مشهد؛ بزودی
  • نشست «درآمدی به اخلاق قرآنی» برگزار می شود
  • راه‌اندازی ۲ ابربیمارستان در فارس با هدف بازسازی زیرساخت‌های آموزشی و درمانی