Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@06:53:53 GMT

منبع پاداش دلاری پیروزی استقلال بر الکویت مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۳۶۳۲۰

منبع پاداش دلاری پیروزی استقلال بر الکویت مشخص شد

به گزارش مهر، تیم فوتبال استقلال که در دقیقه نود حاضر به انجام بازی با الکویت در شهر دبی شد، سفری عجیب و پرماجرا به امارات داشت که پایان این سفر عجیب بسیار خوش بود و با پیروزی با ارزش ۳ بر صفر و راهیابی به دومین بازی پلی آف همراه شد.

عبدالرضا موسوی که گفته می شود احتمال حضورش در هیات مدیره باشگاه و حتی تصدی پست مدیرعاملی این باشگاه وجود دارد اما هنوز به شکل قانونی سمتی در تیم ندارد و از او با عنوان فردی ثروتمند نزدیک به استقلال یاد می شود نیز در این سفر همراه کاروان آبی پوشان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرده بود در صورت پیروزی پاداشی ارزشمند به شکل دلاری به استقلالی‌ها پرداخت می‌کند که این پاداش پرداخت شد. اما نه توسط موسوی، بلکه توسط فرد دیگری که سابقه آشنایی با او را داشت.

یک صراف ثروتمند و معروف ایرانی در دبی که بسیاری از موسسات ایرانی با شرکت تضامنی او در امارات همکاری دارند، به واسطه آشنایی با موسوی به اردوی آبی‌ها نزدیک و سپس حاضر به پرداخت پاداش پیروزی به آبی پوشان به مبلغ بالغ بر ۳۰ هزار دلار شد.

همین فرد بعد از حضور آبی پوشان در قطر، از طریق عمان به دوحه رفت تا در کنار کاروان استقلال باشد. با حضور این فرد برای پرداخت پاداش پیروزی به استقلالی‌ها نه وزارت ورزش هزینه کرد و نه هیات مدیره به زحمت افتاد!

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: آبی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۶۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان مشخص شد

جعفر امیرآبادی‌زاده گفت: حقوق فروردین ماه بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق طبق مصوبه هیئت دولت همراه با ۲۰ درصد افزایش، امروز پرداخت می‌شود.

به گزارش تسنیم، وی با اعلام خبر واریز حقوق فروردین‌ماه بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری اظهار کرد: حقوق بازنشستگان با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری کل و پیگیری‌های صورت گرفته براساس تصویب نامه شماره ۳۰۳۴ مورخ ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ هیئت وزیران امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه) و تا ساعاتی دیگر پرداخت می‌شود.

امیرآبادی‌زاده تاکید کرد: پیگیری و هماهنگی‌های زیادی انجام شد تا افزایش مصوب هیئت وزیران که در زمان صدور احکام حقوق امسال محاسبه شده بود، در زمان واریز حقوق‌ها نیز عملیاتی شود که خوشبختانه این مهم انجام شد.

دیگر خبرها

  • گل گهر سیرجان ۲ - ۲ استقلال خوزستان/ آبی پوشان از شکست در کویر گریختند
  • درآمدزایی منچستریونایتد به واسطه راهیابی دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • استقبال خوب هواداران استقلال از بازی فردا
  • پرداخت ۹۶ فقره تسهیلات برای درمان زوج‌های نابارور
  • سرمربی رم در فصل آینده مشخص شد
  • رقبای ملی‌پوشان ایران مشخص شدند؛ آغاز رقابت‌ها از فردا
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟
  • زمان پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان مشخص شد
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول کشور