Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@23:01:32 GMT

تصادف دو خودروی پراید و مزدا پنج مصدوم بر جای گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۳۶۳۲۴

تصادف دو خودروی پراید و مزدا پنج مصدوم بر جای گذاشت

غلامعلی نوربخش در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه تصادف در چهارمحال و بختیاری پنج مصدوم برجای گذاشت، اظهار داشت: این حادثه در پی برخورد سواری پراید و ومزدا در محور طاقانک - شهرکرد رخ داده است.

وی بیان کرد: مصدومان این حادثه توسط اورژانس به بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد منتقل شدند.

کد خبر 4840625.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد سانحه تصادف نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری دهه فجر بارش برف بوشهر شیراز انتخابات 98 ایلام قزوین گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه سیل سیستان و بلوچستان تعطیلی مدارس زلزله قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۶۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمد امین نیکویی‌نژاد، گفت: پس از تماس با مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ مبنی بر واژگونی خودروی تاکسی سمند در پنج کیلومتری گچساران از سمت بهبهان، بلافاصله دو گروه امدادرسانی از نزدیک‌ترین پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ گچساران به محل حادثه اعزام شدند. وی افزود: این حادثه یک کشته و سه مصدوم برجای گذاشت و مصدومان این حادثه پس از رهاسازی توسط آتش‌نشانی، کارکنان اورژانس آنها را به بیمارستان شهید رجایی گچساران منتقل کردند. سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در این حادثه متأسفانه راننده سمند مردی ۳۸ ساله به دلیل شدت جراحت جان باخت و حال یک نفر از مصدومان وخیم گزارش شده‌است.

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۴ مصدوم در تصادف دو دستگاه خودروسواری در جاده مشهد به تربت حیدریه
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف رانندگی در صوفیان
  • غرق شدگی پسربچه و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • ۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • تصادف زنجیره‌ای اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • ۲ کشته و پنج مصدوم بر اثر تصادف در خراسان جنوبی
  • ۲ فوتی و ۵ مصدوم در تصادف محور قاینات
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم
  • سقوط خودروی پراید به رودخانه دهستان مصیر حادثه آفرید + فیلم