Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرداری منطقه 19 با برپایی دو ایستگاه صلواتی از شهروندان و زائران حرم امام خمینی (ه) میزبانی کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محسن فریدی، معاون فرهنگی و اجتماعی، منطقه گفت: به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر، این حوزه با مشارکت و همراهی پایگاه حوزه مقاومت بسیج شهرداری منطقه اقدام به برپایی دو ایستگاه صلواتی در محل جلوس حضرت امام خمینی (ره) کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این ایستگاه ها علاوه بر پذیرایی،بروشورهایی درخصوص شخصیت حضرت امام (ره) و خاطرات ایشان بین شهروندان توزیع شد. همچنین با اهدای پرچم جمهوری اسلامی ایران به شهروندان یاد و خاطره لحظه تاریخی ورود بنیانگذار انقلاب به ایران گرامی داشته شد.

فریدی با اشاره به استقبال بی نظیر شهروندان، زائران و مردم سایر شهرها از ایستگاه های صلواتی برپا شده خاطرنشان کرد: نزدیک به 3 هزار نفر در این ایستگاه ها پذیرایی شدند.

به گفته این معاون مراسم بیعت همکاران شهرداری منطقه با آرمانهای امام راحل(ره)، شرکت در مراسم سخنرانی حجت الاسلام حاج علی اکبری رئیس ستاد نماز جمعه کشور و نیز غبارروبی مزار شهدای دفاع مقدس و انقلاب همراه با قرائت فاتحه از دیگر برنامه های اجرا شده همزمان با آغاز دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرداری زائران منطقه 19 شهرداری منطقه امام خمینی آغاز دهه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۶۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین ساختمان‌های ناایمن در منطقه ۱۱/ کلنگ ایستگاه جدید آتس‌نشانی به زمین زده شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ آئین کلنگ‌زنی ایستگاه آتش‌نشانی واقع در خیابان اسکندری جنوبی با حضور قدرت الله محمدی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، سید محمد موسوی شهردار منطقه ۱۱ و جمعی از مسئولان شهری برگزار شد.

قدرت الله محمدی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در این مراسم با بیان اینکه به ۶۱ شهید سازمان آتش‌نشانی درود می‌فرستم، اظهار کرد: امیدوارم این آمار افزایش پیدا نکند. ما در بین ۱۰ کلانشهر دنیا بیشترین ایستگاه آتش‌نشانی را داریم. به دلیل ناهنجاری‌ها مجبوریم ایستگاه اضافه کنیم. اگر همه دستگاه‌ها و مجموعه‌ها و مردم به وظایف خود عمل کنند احتیاج به این تعداد ایستگاه و اضافه شدن ایستگاه نخواهیم نداشت.

محمدی با اشاره به اینکه در ۲۸ اسفندماه، در میدان ولیعصر ساختمانی دچار حریق شد و همکاران من با سرعت عمل افراد را نجات دادند، ادامه داد: اگر همکاران من دیر می‌رسیدند چه بلایی بر سر دو فرزند ۶ ماهه می‌آمد. در سازمان آتش‌نشانی ثانیه‌ها بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه ۹۹ درصد خدمات سازمان آتش‌نشانی برای مردم رایگان است، تصریح کرد: با افتتاح این ایستگاه زمان رسیدن آتش‌نشانان کاهش پیدا خواهد کرد. در منطقه ۱۱ نردبانی نداشتیم که با افتتاح این ایستگاه نردبان، اضافه خواهد شد. بالای ۳۰ نوع خدمات توسط سازمان آتش‌نشانی به شهروندان ارائه می‌شود.

سید محمد موسوی شهردار منطقه ۱۱ شهرداری تهران هم در این مراسم اظهار کرد: از اهداف مهم مدیریت شهری برنامه ریزی برای ارتقای ایمنی شهر است. امیدوارم سال ۱۴۰۳ ایمن و آمار حوادث کاهش پیدا کند. بیشترین ساختمان‌های ناایمن را در منطقه ۱۱ داریم و شرایط ایجاب می‌کند ایمنی ساختمان‌های عمومی و تجمیعی بیشتر شود. ساختمان‌هایی که در طول سال دو دهه گذشته در حاشیه اتوبان نواب ساخته شده‌اند، به دلیل نداشتن پایان کار آتش نشانی نتوانستند سند دریافت کنند و برای حل این مشکل و ارتقای سطح ایمنی منطقه به این نتیجه رسیدیم که یک ایستگاه آتش نشانی مدرن در منطقه احداث شود.

وی خاطرنشان کرد: زمین ایستگاه آتش‌نشانی خیابان اسکندری جنوبی به مساحت ۸۰۰ مترمربع صورت جلسه و همچنین تحویل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران شد. احداث این ایستگاه آتش نشانی باعث ارتقای سطح ایمنی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرورت معرفی خدمات انقلاب اسلامی درعرصه عمل وخدمت
  • تجدید میثاق کارکنان ارتش با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • رونمایی از نشان فداکاری رهبری به شهدای دانشگاه امام علی (ع)
  • بیشترین ساختمان‌های ناایمن در منطقه ۱۱/ کلنگ ایستگاه جدید آتس‌نشانی به زمین زده شد
  • منطقه ۱۱ تهران بیشترین ساختمان ناایمن را دارد
  • تهران در بین ۱۰ کلان‌شهر بیشترین تعداد ایستگاه آتش‌نشانی را دارد
  • تمامی محدودیت‌های پروازی در فرودگاه امام خمینی و مهرآباد لغو شد
  • مصلی آماده میزبانی از نمایشگاه کتاب می‌شود
  • عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد
  • حمایت زائران امام رضا از عملیات سپاه پاسداران علیه اسرائیل