Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@12:28:25 GMT

۲۳ کولبر مفقود شده سالم هستند

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۳۷۶۹۶

۲۳ کولبر مفقود شده سالم هستند

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از  روابط عمومی هلال احمر کردستان، محمدباقر محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان در این خصوص اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۲:۴۵ امروز منابع محلی از طریق تلفن ۱۱۲، مراتب مفقودی و ناپدید شدن ۲۳ نفر از نیرو‌های محلی در ارتفاعات سرشیو شهرستان سقز را به جمعیت هلال احمر اعلام نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی خاطرنشان کرد: متعاقب اطلاع از شرایط و محل حادثه مذکور، بلافاصله ضمن اعلام آماده باش تیم‌های تخصصی هلال احمر استان، هماهنگی‌های لازم با مرکز در جهت آمادگی و استفاده از بالگرد امداد و نجات جهت جستجوی مفقودین خبرداد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان اضافه کرد، تیم‌های امداد و نجات کوهستان شهرستان‌های سقز و بانه آماده اعزام به محل حادثه گردیده و تیم تخصصی امداد و نجات شهرستان دیواندره نیز بعنوان تیم پشتیبان در شهرستان سقز مستقر گردیده و در صورت نیاز به محل حادثه اعزام خواهد گردید.

محمدباقر محمدی در خاتمه به آمادگی تیم امداد و نجات کوهستان مرکز استان جهت مشارکت در امر جستجوی مفقودین اشاره کرد و گفت: طی تماس تلفنی یک شاهد عینی به نیروهای امدادی مفقود شدگان را در نزدیکی روستای "مام سیفه دین" حوالی شیپانجو سالم مشاهده کردند و حال کولبران خوب است.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر هلال احمر کردستان جمعیت هلال احمر امداد و نجات محل حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۷۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد

 سید محمد مهدی سجادی در بازدید از مناطق درگیر سیلاب سیستان و بلوچستان گفت: از ۲۸ فروردین تا چهارم اردیبهشت ماه در پی وقوع سیل در جنوب استان تاکنون به ۵۰ هزار و ۷۱۵ نفر در قالب ۱۱ هزار و ۱۸۶ خانوار آسیب دیده امدادرسانی شده است.

وی افزود: ۵۲۴ امدادگر و نجاتگر هلال احمر در فعالیت‌های امدادی جنوب این استان مشارکت داشته‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: ۶۸۹ تخته چادر، ۳۳ هزار و ۲۸۷ تخته موکت و پنج هزار و ۹۵۵ تخته پتو به همراه اقلام خوراکی در بین خانواده‌های متأثر از سیل توزیع شده است.

سجادی از هموطنان خواست از تردد و توقف در مسیرها، جاده‌ها و بستر رودخانه‌ ها خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند
  • نجات جان نوزاد توسط اپراتور هلال‌ احمر + فیلم | نوزاد دو روزه نفس نمی‌کشید!
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی
  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد
  • جسد بی‌جان ۲ کودک غرق شده در شهرستان نیمروز پیدا شد
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت