Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@20:40:19 GMT

برنامه ویژه پرسپولیس برای دربی

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۳۷۹۴۱

برنامه ویژه پرسپولیس برای دربی

باشگاه پرسپولیس دنبال جذب اسپانسر ویژه برای دربی پایتخت است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس سبب شده تا اعضای این تیم در آستانه بازی با صنعت نفت آبادان از وضعیت موجود ابراز نارضایتی کرده و اعتراض داشته باشند.

محمدحسن انصاریفرد مدیرعامل پرسپولیس که حساسیت ویژه ای برای عدم اعتراض به وی توسط بازیکنان در فضای مجازی دارد می خواهد بخشی از مشکلات مالی بازیکنان را قبل از بازی پرسپولیس و استقلال تهران که پنجشنبه هفته جاری برگزار می شود حل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه پرسپو‌لیس برای حل مشکل مالی این باشگاه قصد دارد اسپانسر ویژه ای را برای بازی با استقلال تهران در نظر بگیرد تا روی پیراهن خود در بازی با استقلال تهران تبلیغ کند. البته هنوز قراردادی در این زمینه منعقد نشده است اما سرخ ها می خواهند برای این بازی، از تمام توان خود برای درآمدزایی استفاده کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس ا استقلال تهران باشگاه پرسپولیس محمدحسن انصاریفرد استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۷۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس و مرور تاکتیک‌های بازی با استقلال (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، دو تیم با شرایط کاملا متفاوتی پا به مصاف مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی خواهند گذاشت. سپاهان به عنوان بهترین باشگاه ایرانی از نظر ساختار و امکانات و البته شرایط مالی و در سوی مقابل استقلال ملاثانی که چند سالی است از لیگ دسته دوم جدا شده و در لیگ دسته اول با وجود تمام مشکلات مالی و ساختاری دوام آورده است.

طبیعی است شب آینده که این دو تیم مقابل هم صف آرایی می‌کنند، سیاوش اکبرپور با اندیشه تدافعی و بستن فضاها شاگردانش که برخی از آنها تجربه‌های زیادی دارند را به میدان بفرستد و  در سوی دیگر تیم مورایس باید بتواند از لایه‌های دفاعی حریف عبور کند و اجازه ندهد کار سخت شود.

مورایس آخرین تمرین تیمش را به مرور کارهای تاکتیکی برای باز کردن خط دفاعی تیم استقلال ملاثانی اختصاص داده و پس از آن اعضای تیم به اهواز سفر کردند تا آماده دومین دیدار جام حذفی در مرحله یک هشتم نهایی شوند. این دیدار قرار است از ساعت 19:30 دقیقه در ورزشگاه فولاد آره‌نا برگزار شود.

دیگر خبرها

  • مورایس و مرور تاکتیک‌های بازی با استقلال (عکس)
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسما
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم
  • مالکان جدید پرسپولیس و استقلال هم باید قوانین سقف بودجه را رعایت کنند
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • خداحافظی همیشگی پرسپولیس و استقلال با پدر!
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی
  • پرسپولیس و استقلال بعد از واگذاری چه تغییری خواهند کرد؟ | گام تازه برای برتری در مسابقات