Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه اجتماعی ـ معاون فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت فارس به تشریح برنامه‌های ایام دهه فجر در مناطق تلفیقی استان پرداخت و گفت:‌ اعزام كاروان‌های قرآنی، برپایی مسابقات قرآن، نشست‌های بصیرتی و غیره از جمله برنامه‌های این ایام در مناطق سنی‌نشین استان هستند.

رسول طهمورث‌پور، معاون فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، ضمن تبریك فرا رسیدن چهل و یكمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به تشریح برنامه‌های این ایام در مناطق تلفیقی استان پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: کاروان قرآنی انقلاب با حضور 5 نفر از نخبگان قرآنی استان به شهرهای اوز، عمادشهر، لطیفی و گله‌دار، اعزام و برنامه‌های خود را در قالب مراسم گرامیداشت دهه فجر برگزار خواهند كرد.
طهمورث‌پور اضافه کرد: در این مراسم، از نفرات برتر مسابقات فرهنگی (قرآن، اذان، تفسیر) و ورزشی (فوتبال، والیبال، شطرنج و تنیس روی میز) تقدیر خواهیم کرد.
معاون فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان فارس یادآور شد: از دیگر برنامه‌های این دهه می‌توان به دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران گله‌دار نیز اشاره کرد.
وی با بیان اینكه همچنین دو جلسه، ویژه بانوان فرهیخته نیز در این ایام برگزار می‌شود، گفت: اولین نشست با موضوع «نقش بانوان در ترویج فرهنگ اسلامی» در شهر خور و نشست دوم با موضوع «نقش بانوان در حفظ انقلاب اسلامی» در شهر گله‌دار برگزار خواهد شد.
طهمورث‌پور اظهار کرد: همایشی نیز با حضور علما و روحانیون اهل سنت و شیعه با موضوع «جامعه‌سازی دینی در سیره نبوی» در گله‌دار برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان فارس گفت: در دهه فجر، همچنین از عوامل و دست‌اندرکاران اماکن مذهبی و مساجد شاخص اهل سنت و رابطان افتخاری مساجد تقدیر به عمل می‌آوریم و حمایت‌هایی نیز از کانون‌ها و موسسات فرهنگی با اهدای اقلام آموزشی و فرهنگی انجام خواهیم داد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي كاروان هاي قرآني نشست هاي بصيرتي دهه فجر مناطق تلفیقی گله دار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۸۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مردم خوی از سپاه پاسداران با برپایی کاروان خودرویی + تصاویر

بیست و پنجم فروردین سال ۱۴۰۳ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یک اقدام غیورانه و شجاعانه با حمله به رژیم غاصب صهیونیستی به شرارت های آنها پاسخ دادند. به دنبال این اقدام شجاعانه کاروان خودرویی به صورت خودجوش و پرشور با حضور بسیجیان حوزه مقاومت بسیج یک شهری شهید حبشی سپاه شهرستان خوی و پایگاه‌های تابعه استان آذربایجان غربی برپا شد.

شهروندخبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - آذربایجان غربی

بیشتر بخوانید:

حمایت لارستانی‌ها از سپاه پاسداران برای حمله به اسرائیل + فیلم

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • بازگشت کاروان قرآنی اهل‌بیت (ع) خمینی شهر به کشور
  • اعزام ۱۱ تیم امدادی از فارس به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • انتخاب قاری مازندرانی برای تشرف به سفر حج تمتع
  • اعزام ۱۱ تیم امدادی و عملیاتی هلال احمر فارس به مناطق سیل زده
  • برپایی رویداد «مانوین» با نگاهی نوآورانه به نیازهای روز جامعه
  • فردا بازدید از تمامی اماکن تاریخی استان فارس رایگان است
  • سند مالکیت مجموعه جهانی «تخت جمشید» رونمایی می‌شود
  • برپایی رویداد «مانوین» با نگاهی نوآورانه، آینده‌نگرانه و توجه به نیازهاى روز جامعه
  • سند مالکیت مجموعه جهانی «تخت جمشید» فردا رونمایی می‌شود
  • حمایت مردم خوی از سپاه پاسداران با برپایی کاروان خودرویی + تصاویر