Web Analytics Made Easy - Statcounter

نور محمد فردی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: در استان حتی یک مورد بیماری کرونا مشاهده نشده اما  اطلاع رسانی به موقع و بهنگام توسط دانشگاه علوم پزشکی ضروری است.
 فردی افزود:بهترین شیوه برخورد، آموزش به منظور پیشگیری می باشد البته هماهنگی و همکاری بین بخشی خیلی خوبی در این خصوص وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او گفت: در هر کاری پیشگیری مقدم بر درمان است و در امر سلامت این امر از اهمیت بیشتری برخوردار است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز افزود: این بیماری اخیرا در کشورچین اتفاق افتاده و تدابیر و تمهیدات لازم در این خصوص گرفته شده ولی آمادگی، پیشگیری، آموزش از ضروریات امر است.
فردی گفت: از طرفی جامعه هدف در امر آموزش در حقیقت سلامتی مردم است که می توان از طریق فضای مجازی رسانه ملی ، آموزش چهره به چهره از طریق سفیران سلامت و خانه های بهداشت برنامه ریزی شده است.
او  با بیان اینکه پکیچ های آموزشی توسط دانشگاه علوم پزشکی تهیه شده است، افزود: در هربیماری در حقیقت حد مرزی وجود ندارد و باید آموزش همواره توسط دستگاه های ذی ربط در استان مدنظر قرار گیرد.
انتهای پیام / خ . م 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مقابله با بیماری های واگیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۸۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشگیری از تعرض به حریم بناهای تاریخی البرز با ثبت ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ رحیم خاکی روز گفت: یکی از مشکلات در زمینه نگهداری و پیشگیری از تعرض به حریم محوطه ها و بناهای تاریخی عدم ثبت ملی این آثار و حریم آنها در البرز است.

وی اظهار کرد: تلاش ها بر این است تا با اقدامات لازم نسبت به ثبت ملی آثار تاریخی استان اقدام شود.

خاکی گفت : تاکنون ۸۵۰ اثر تاریخی و طبیعی در استان البرز شناسایی شده که حدود ۳۵۰ اثر آنها ثبت ملی شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی البرز اظهار کرد: در بخش آثار ناملموس نیز تاکنون ۳۰۰ اثر در این استان شناسایی شده که ۴۱ اثر آنها به ثبت ملی رسیده است.

دیگر خبرها

  • آبله مرغان؛ بیماری شایع اولین فصل سال
  • کنترل فشارخون می‌تواند از ابتلا به فیبروم رحمی پیشگیری کند
  • همه‌چیز در مورد یک ویروس بهاری؛ بیشتر مراقب کودکان خود باشید
  • پیشگیری از تعرض به حریم بناهای تاریخی البرز با ثبت ملی
  • دو بیماری‌ای که بیشتر مردم ایران را تهدید می‌کند
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • شایع‌ترین نشانه‌های وسواس
  • ردپای ژنتیک در اختلال وسواس
  • افزایش ابتلا به بیماری کبدی با این نوشیدنی شیرین
  • حواستان به افسردگی دوران سالمندی باشد