Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@17:09:07 GMT

تیم شهرداری تبریز فردا به میدان می‌رود

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۳۸۴۳۳

تیم شهرداری تبریز فردا به میدان می‌رود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، ازهفته بیست ودوم لیگ نخست فوتبال، تیم شهرداری تبریز، فردا ازساعت ۱۴ دررشت مقابل تیم سپیدرود رشت صف آرایی می‌کند.

درجدول رده بندی، تیم سپیدرود رشت با ۱۹ امتیاز، شانزدهم وتیم شهرداری تبریز، هم با ۱۰ امتیاز، قعرنشین هستند.

انتهای پیام/ک

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ فوتبال تیم شهرداری تیم شهرداری تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۸۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارتی بر پارکینگ‌های عمومی در کرمانشاه وجود ندارد

رئیس سازمان مشاغل شهری شهرداری کرمانشاه با اشاره به وضعیت نامناسب پارکینگ‌های عمومی شهر کرمانشاه، گفت: تعدادی از پارکینگ‌ها مجوز فعالیت ندارند و اقدام به معبرفروشی می‌کنند و روی پارکینگ‌های دارای مجوز نیز نظارتی وجود ندارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، محسن دارابی در نشست خبری که امروز در سازمان مشاغل شهری شهرداری کرمانشاه برگزار شد با اشاره به وضعیت نامناسب پارکینگ‌های عمومی شهر کرمانشاه، اظهار داشت: چهار پارکینگ زیر نظر مشاغل شهری شهرداری در شهر کرمانشاه وجود دارد که روی فعالیت آن‌ها نظارت وجود دارد.

دارابی با اشاره به خلأ قانونی موجود برای برخورد با پارکینگ‌های غیرمجاز گفت: در مقطعی از زمان نظارت بر این پارکینگ‌ها بر عهده راهور، در مقطعی به سازمان مشاغل شهری و در دوره‌ای به عهده معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری گذاشته شد اما اکنون این پارکینگ‌ها به صورت رها شده فعالیت می‌کنند و اتحادیه نیز نظارتی ندارد.

وی با اشاره به معبر فروشی برخی تحت عنوان پارکینگ عنوان کرد: برخی از افراد مجوز پارکینگ ندارند و اقدام به معبرفروشی می‌کنند و برخی نیز مجوز و پروانه را از اتحادیه مربوطه دریافت می‌کنند اما نظارتی روی آن‌ها وجود ندارد.

مخروبه‌هایی که مجوز پارکینگ می‌گیرند

دارابی گفت: مجوز و پروانه برای احداث پارکینگ توسط اتحادیه صنفی صادر می‌شود اما این صنف با ما همکاری ندارد در صورتی که قبل از صدور مجوز باید از مشاغل شهری شهرداری درباره مکان پارکینگ و سایر شرایط لازم باید استعلام گرفته شود و اکنون گاهی برای یک مخروبه هم مجوز صادر می‌شود.

وی با بیان اینکه ما اصراری بر جمع‌آوری پارکینگ‌ها نداریم اما نباید با این عنوان از مردم سوءاستفاده شود افزود: نیروی انسانی ما محدود است و فرمانداری، نیرو انتظامی و دادستان به عنوان مدعی العموم باید به این موضوع ورود کنند.

دارابی با اشاره به اینکه آمار بالای بیکاری در کرمانشاه و افزایش تعداد دکه‌ها چهره شهر را مخدوش کرده است عنوان کرد: از سال 86 نصب و جای‌گذاری دکه ممنوع شد اما تعداد آن‌ها افزایش یافت و در حد توان جمع‌آوری شدند اما باز هم خلأ قانونی و نبود اراده برای ساماندهی و جمع‌آوری آن‌ها سبب افزایش تعداد آن‌ها شده است.

مدیرعامل سازمان مشاغل شهری شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه اکنون 486 دکه مجاز و 98 مورد غیرمجاز در کرمانشاه فعالیت دارند و ده‌ها مورد نیز جمع‌آوری شده است گفت: سال گذشته طی لایحه‌ای به شورای شهر خواستار ساماندهی این دکه‌ها شدیم و اکنون منتظر مصوبه شورای شهر هستیم.

وی با اشاره به طرح جابه‌جایی میدان میوه و تره‌بار به خارج از شهر عنوان کرد: تفاهم‌نامه‌ای با سرمایه‌گذار بخش خصوصی منعقد شده که میدان میدان تره‌بار به زمین در منطقه چالابه منتقل شود و شهردار نیز آن را تأیید کرد اما شورای شهر لایحه را برای بار اول رد کرد و اکنون منتظر تصویب شورای شهر هستیم.

دارابی با بیان اینکه یکی از چالش‌ها برای جابه‌جایی این میدان مالکان غرفه‌ها هستند که تمایلی برای جابه‌جایی ندارند افزود: میدان موجود 11 هزار مترمربع مساحت دارد اما مشکلات ترافیکی بسیاری را ایجاد کرده است.

وی بیان کرد: زمین در نظر گرفته شده برای میدان بار جدید 20 برابر میدان موجود است و ساخت آن به صورت سازه سبک 27 تا 28 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و در صورت تصویب شورای شهر امسال اجرایی می‌شود.

دارابی همچنین به ایجاد هشت میدان میوه و تره‌بار در هشت منطقه شهرداری اشاره کرد و گفت: هشت سرمایه‌گذار در این زمینه جذب شده و به شورای شهر معرفی شده‌اند و در صورت تصویب طی چهار ماه راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه برای این میادین در مجموع 1500 غرفه تعریف شده است افزود: از آذرماه سال گذشته تا فروردین امسال در چهار مرحله لایحه این میادین به شورای شهر ارسال شده، اما هنوز تصویب نشده و در صورت تصویب و راه‌اندازی این میادین، وانت‌بارها نیز جمع‌آوری و در قالب این غرفه ساماندهی می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازآفرینی ۵۰۰۰ مترمربع از میدان ساعت تبریز
  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال
  • مجوز احداث ۲ باب هتل در تبریز صادر شد
  • توزیع ۱۰۰ هزار تن آسفالت در پهنه غرب و شمال‌غرب تبریز
  • اجرای ۳۱ رشته مسیرگشایی با ۲۰ کیلومتر طول در تبریز
  • راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۸ فروردین‌
  • نظارتی بر پارکینگ‌های عمومی در کرمانشاه وجود ندارد
  • اجرای ۲۰ کیلومتر مسیرگشایی در معابر تبریز
  • حذف باکس های جمع آوری زباله از معابر تبریز