Web Analytics Made Easy - Statcounter

قسمت بیست و چهارم  از سریال مانکن به کارگردانی حسین سهیلی زاده، نویسندگی بابک کایدان و تهیه کنندگی ایرج محمدی، دوشنبه 14 بهمن ماه ۱۳۹۸ وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود.

در قسمت قبل دیدیم که همتا از گرفتن سند معدنی که پدرش به نام او کرده است دیری نمی‌پاید و با تلخی دستگیری کاوه خراب می‌شود. این بار خود همتاست که بر خلاف میل کاوه عمل می‌کند و سلمان را راضی می‌کند که خودش به سراغ کتی برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همتا با دست پر کتی را پیدا می‌کند و بدون ترس‌های گذشته و به پشتوانه‌ی ثروتی که به تازگی از وجودش با خبر شده است پیشنهاد معامله را به کتی می‌دهد و می‌خواهد که عشقش را از او پس بگیرد. اما کتی بعد از صحبت با سلمان به کلی از همه‌ی کار هایش پا پس کشیده است و از دستگیری کاوه بی خبر است.

کتی سفته‌های کاوه را پس می‌دهد از او جدا می‌شود و دست از سر خانواده‌ی پسر عمویش بر می‌دارد. اما اخگر در حالی که حال همسرش لحظه به لحظه بد‌تر می‌شود، با بی قراری بچه هایش و همچنین نیش و کنایه‌های برادرش نیز روبرو شده است، و این آتش خشم او و میلش به انتقام را نیز لحظه به لحظه در او بیشتر می‌کند.

مانکن در این واپسین قسمت‌ها مشغول جمع و جور کردن داستان و شخصیت هایش است تا به زودی به ایستگاه پایانی اش برسد. تا این جا تکلیف رابطه‌ی کاوه و کتی روشن می‌شود و حال نوبت اخگر و روابطش با همتا و انتقامش از ژیلا و کاوه است.
مانکن با اندکی تسامح و با نگاهی منصفانه، نسبتا آبرومندانه در حال پایان یافتن است. البته که این نگاه با مقایسه‌ی سریال‌های گذشته‌ی شبکه‌ی نمایش خانگی مطرح می‌شود نه با استاندارد‌های حرفه ای.
اما مهم‌ترین نکته‌ی مثبت درباره‌ی قسمت‌های پایانی این سریال این است که مانکن هنوز تماشاگرانی که بیست و سه قسمت به آن اعتماد کردند و به پای تماشای آن نشسته اند را نا امید نکرده است.
مانکن با اندکی تسامح و با نگاهی منصفانه، نسبتا آبرومندانه در حال پایان یافتن است. البته که این نگاه با مقایسه‌ی سریال‌های گذشته‌ی شبکه‌ی نمایش خانگی مطرح می‌شود نه با استاندارد‌های حرفه ای.
اما مهم‌ترین نکته‌ی مثبت درباره‌ی قسمت‌های پایانی این سریال این است که مانکن هنوز تماشاگرانی که بیست و سه قسمت به آن اعتماد کردند و به پای تماشای آن نشسته اند را نا امید نکرده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سریال مانکن شبکه نمایش خانگی نمایش خانگی ی کاوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۸۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه بیانات شهید بهشتی دربارۀ نماز منتشر شد

کتاب بیست و هفت جمله «مجموعه بیانات شهید بهشتی درباره‌ی نماز» توسط انتشارات واژه‌پرداز اندیشه منتشر شد.

«امیدوارم پدران و مادران به سهم خود بکوشند به بچه‌ها با همان زبانی که می‌فهمند این معانی [نماز] را در حدود فهمشان یاد دهند و امیدوارم ما نیز به‌زودی امکاناتی پیدا کنیم و در آینده نزدیک این فرصت نصیب شود که در مسجد نیز زمینه‌ای برای فهماندن این مطالب، مخصوصاً به کودکان، فراهم شود». نویسنده کتاب محسن ذوالفقاری از این جمله از شهید بهشتی تأثیر گرفته و همین جمله جرقه‌ای شده برای شروع پژوهشی جدید تا اثری ساده و ماندگار در خصوص نماز از مجموع بیانات ایشان تبدیل به کتاب شود. حال بعد از چندین سال بررسی و غور در گفتارها و نوشتارهای این شهید بزرگوار این اثر به نام «بیست و هفت جمله» در چهار فصل آماده و توسط انتشارات واژه‌پرداز اندیشه روانه بازار نشر شده است.

فصل اول جایگاه و اهمیت نماز بیان شده؛ در فصل دوم معنا و زبان نماز ذکر شده؛ در فصل سوم به آثار نماز اشاره شده و در فصل آخر شبهات و مسائل نماز پاسخ داده شده است.

ناگفته نماند که خواندن این کتاب و هر اثری که ما را به فهم معانی نماز کمک کند بر هر مسلمانی واجب است. چرا که خود شهید بهشتی می‌فرمایند: «یاد گرفتن معانی کامل عبارات نماز بر هر مسلمانی در حدود درک و توانش واجب است، نه مستحب. البته ممکن است این فتوا با این صراحت در کلمات بعضی فقها نباشد یا اگر از بعضی از آنان بپرسید، با تردید پاسخ بگویند؛ ولی طبق مبانی اصیل فقه ما، نظری که عرض می‌کنم یک نظر مستند اسلامی است.»

کتاب بیست و هفت جمله در ۲۵۲ صفحه و قیمت ۱۴۰.۰۰۰ تومان در ۱۰۰۰ نسخه منتشر و در اختیار خوانندگان آن قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • تازه ترین شماره‌ی ماهنامه جرجان بیست شد
  • مجموعه بیانات شهید بهشتی دربارۀ نماز منتشر شد
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • پایان‌ راز آلود قسمت ۱۰ سریال شوگون؛ فصل دوم حماسه پرطرفدار ژاپنی در راه است؟
  • سریال کره‌ای Hide؛ جاذبۀ معماهای تمام‌نشدنی
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم کامل
  • بودجه نظامی ایران در سال ۲۰۲۳؛ چهارم در خاورمیانه و بیست و ششم در دنیا /
  • بودجه نظامی ایران در سال ۲۰۲۳؛ چهارم در خاورمیانه و بیست و ششم در دنیا
  • شوخی همسفران «نون خ» با مسعود فراستی +فیلم