Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-18@23:49:40 GMT

دو بازیکن دیگر آبی پوشان در خطر محرومیت از دربی

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۳۸۸۳۶

مسعود ریگی هافبک استقلال به دلیل سه کارته بودن در صورتی که امروز وارد زمین شود و از داور مسابقه کارت زرد بگیرد، دربی 91 را از دست خواهد داد، اما به جز ریگی، دو بازیکن دیگر نیز در خطر محرومیت از بازی حساس مقابل پرسپولیس هستند. 

اخبار ورزشی- روزبه‌ چشمی مدافع استقلال به دلیل دریافت کارت زرد در دیدار مقابل پیکان، ماشین‌سازی و گل‌گهر سیرجان در خطر محرومیت از دربی و میلیچ نیز در دیدار با شاهین بوشهر، شهر خودرو و تراکتور از داوران کارت زرد دریافت کرده و در صورت دریافت اخطار در مسابقه امروز، بازی با پرسپولیس را از دست خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روزبه چشمی و میلیچ امروز به صورت ثابت در ترکیب آبی‌پوشان به میدان خواهند رفت. همچنین نیکولای بورودوف مدافع جدید استقلال توسط فرهاد مجیدی در فهرست هجده نفره آبی‌پوشان قرار گرفته است. 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال دربی استقلال پرسپولیس مسعود ریگی خطر محرومیت آبی پوشان کارت زرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۸۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک احتمال بعید، ولی فوق‌العاده جذاب/ حساس‌ترین دربی تمام تاریخ در راه است؟

آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس فرمول سازمان لیگ برای تعیین قهرمان لیگ برتر، بعد از تساوی تیم‌ها در امتیازات، بازی رودررو محاسبه خواهد شد و بعد از آن تفاضل گل تیم برتر را مشخص خواهد کرد. اگر تفاضل گل تیم‌ها هم با یکدیگر برابر باشد، گل‌های زده ملاک خواهد بود و رتبه تیم‌ها را مشخص می‌کند. با این حال اگر دو تیم در همه این آیتم‌ها برابر باشند، یک بازی مستقیم در زمین بی طرف مشخص خواهد کدام تیم در رتبه بالاتری قرار خواهد گرفت. استقلال در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر است و پرسپولیس با یک امتیاز کمتر در رده دوم قرار دارد. همچنین تفاضل گل آبی‌ها هم نسبت به رقیب سنتی بهتر است و استقلال دو گل در این آیتم جلوتر است.

در تعداد گل‌های زده هم استقلال یک گل بیشتر از پرسپولیس زده و در مجموع شرایط بهتری برای قهرمانی نسبت به پرسپولیس دارد. با این حال هنوز ۷ بازی تا پایان فصل مانده و احتمال دارد در یک اتفاق نادر و عجیب دو تیم در همه زمینه‌ها برابر شوند. اتفاقی که برای فوتبال ایران فوق العاده خواهد بود و شاهد یک دربی جذاب در پایان فصل خواهیم بود. اتفاقی که تا به حال در فوتبال ایران سابقه نداشته، ولی در صورت وقوع یک روز تاریخی و پرهیجان را در تاریخ فوتبالمان شاهد خواهیم بود.

پرسپولیس و استقلال دو بار در این فصل به مصاف هم رفتند که هر دو بازی با تساوی به پایان رسید. با توجه به حذف استقلال از جام حذفی امکان تقابل دو تیم در این رقابت‌ها وجود ندارد. با این وجود در صورت تساوی دو تیم در همه آیتم‌ها، فینال لیگ را بین پرسپولیس و استقلال شاهد خواهیم بود و دربی سوم فصل از راه خواهد رسید. احتمال وقوع این اتفاق تاریخی و خاص بسیار کم است، ولی اگر چنین حالتی به وجود بیاید، قطعا مهم‌ترین و حساس‌تری دربی تاریخ را شاهد خواهیم بود.

تا به حال سابقه نداشته که دربی برنده لیگ را تعیین کند و بازی فینال تا به حال در لیگ بین پرسپولیس و استقلال برگزار نشده است. دو تیم چند بار در فینال جام حذفی به مصاف هم رفتند که آخرین آن فصل قبل بود که پرسپولیس با شکست استقلال موفق شد به جام قهرمانی برسد. با این حال تا حالا در لیگ برتر چنین شرایطی را دو تیم تجربه نکردند و اگر در این فصل چنین اتفاقی بیفتد و دو تیم در همه آیتم‌ها برابر شوند، حساس‌ترین دربی تمام تاریخ را شاهد خواهیم بود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • یک احتمال بعید، ولی فوق‌العاده جذاب/ حساس‌ترین دربی تمام تاریخ در راه است؟
  • جدال سرنوشت‌ساز صنعت نفت و پرسپولیس در روز دربی تهران
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • طلب نجومی جلال الدین ماشاریپوف از استقلال
  • طلب ۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ستاره استقلالی!
  • بازیکن استقلالی از باشگاه شاکی شد و سر تمرین نرفت
  • پیشنهاد ۴۵ میلیاردی به ستاره پرسپولیس؛ شبیخون تیم متمول به سرخ‌پوشان پایتخت | مذاکره با ۴ چهره سرشناس تیم اوسمار
  • احتمال برگزاری حساس‌ترین دربی تاریخ پایتخت!
  • تنها غایب سپاهان در دربی اصفهان
  • ریگی مسئول اول فرار از پرس در پرسپولیس